Ik wil mijn geld nog terug! QOL pas op!

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zandweter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 10:12
Ik heb zojuist mijn bank gebeld... en het geld is binnen 2 dagen op mijn rekening. Mits dat dat lukt... en dat moet want het is je recht!! Laat iedereen gauw zijn geld terug vragen voordat de investeerders er mee gaan rennen! Je hebt 30 dagen na je laatste afschrijving!! Als ze dan failliet gaan heb je tenminste wel in November gratis geinternet! >:) >:) helaas pindakaas voor QOL. Ik zal het missen :'(

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:00
Als ze nog niet failliet verklaard zijn kun je idd je geld terugeisen. Als ze failliet verklaard zijn niet meer...

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Kan je gewoon vragen of ze dat geld terugstorten???

Byteripper.

• LoCuTuS2000
  • Nu online

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ik heb me geld al terug! gister naar de bank geweest, vandaag stond het erop!

• Zandweter
  • Laatst online: 19-08 10:12
Je kan je bank bellen, het daarvoor bestemde nummer staat waarschijnlijk boven je afschrift! zij vorderen dat geld terug. zeker bij een machtiging... dat afschrift is wel makkelijk om erbij te hebben trouwens! Mijn vriendin heeft het ff op gezocht!! Als zij failliet worden verklaart heb je het recht het geld terug te eisen aangezien zij geen deugelijk produckt leveren... dit kan desnoods persoonlijk worden verhaalt op een vennoot!! Dan natuurlijk alleen van de laatste maand... mensen SUC6 :P

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

Verwijderd

Tja, en als eenmaal failliet zijn kunnen jullie het allemaal shaken en krijgen jullie dus geen cetn terug want die banken en de belasting gaan toch voor. En dan is er voor jullie niks meer over!! >:)

Verwijderd

Welke kaart moet ik nu opsturen...RODE of GELE??? (ik had automatische incasso)
Geel: Terugboekingskaart
Rood: Intrekking machtiging

Welk bedrag kan ik terug eisen? Ik he bbetaalt voor November op 31-10.

I want my money back!

Verwijderd

Zandweter, je moet je bedrijfseconomische kennis even opfrissen. Achter Quickonline schuilt United Internet BV. Inderdaad een BV, een rechtspersoon dus en zodoende is er niemand daar hoofdelijk aansprakelijk te stellen voor het bedrijf. Hoogstens kan bestuurders wanbeleid ten laste gelegd worden en dat gebeurt ook maar zelden.

Aangezien je nu dus een crediteur bent van Quickonline zit je volgens mij in een post-concurrente (of evt. concurrente positie) tov andere schuldeisers.

Vorder terug dat geld ! Het is een kleine moeite en het kan nog tot 31-11. Mocht je er later nog op aangesproken worden dan kun je altijd nog regelen dat je 2/3 van het geld terugstort. Dat is toch weer 3 tientjes makkelijk verdient.

Als een bedrijf failliet gaat kunnen zij beter nog geld van jou krijgen dan jij van hen.

Bumperklever (die november al heeft teruggevorderd)

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Uh hoe kan ik nou precies dat geld terugvorderen? En van welke maand vorder ik dat geld dan eigenlijk terug?
Pagina: 1