uhm...
De wedstrijd tussen mij en Apocrypha (Barcelona - Arsenal) is 4-1 geworden voor mij en geen 1-4 voor Apocrypha.
Zie ook de post van Apocrypha een paar posts boven deze.
Edit: ik zie net dat het bij de uitslagen wel goed staat, maar bij de teams en de stand niet.
[ Voor 18% gewijzigd door Wmm op 23-05-2003 13:00 ]
uhm...
Verwijderd
persoonlijk vind ik dat wel goed, maar aan de andere kant klote voor jou ....
Maarja het schema is er niet voor niets, want anders had ik ook al mijn poule wedstrijden in 1 dag kunnen spelen, en denk dat het er dan niet leuker op wordt het toernooi

[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 23-05-2003 15:49 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 23:20 ]
uhm...
Nee hoor die hebben we toch in de juiste week gespeeld, maareh als jij erop staat wil ik niet moeilijk doen om die 6-1 te schrappenVerwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 15:27:
Het zou overigens betekenen dat de uitslag van mij tegen Fakir ook niet geldig is???
Maareh wannabee ik snap dat je er veel zin in hebt en graag je wedstrijden wilt afwerken, maar hou er rekening mee dat het wel zo logisch is dat we ons allemaal aan het schema houden, anders krijg je soort van competitievervalsing.
Verwijderd
Poule C heeft ook al veel gespeeld, ik heb namelijk mijn wedstrijden van de week al gespeeld , de 1e dag gelijk alVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:21:
Ik vind het competitievervalsing dat het lijkt alsof alleen onze poule wedstrijden speelt
Uhmm..bijna alles is al gespeeld hoor.Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 11:21:
Ik vind het competitievervalsing dat het lijkt alsof alleen onze poule wedstrijden speelt
Poule D krijgt 2 dagen extra de tijd, wegens het late invallen van Erik. Dit betekent niet dat het tournooi uitloopt. Dus de spelers uit poule D moeten deze week wat meer wedstrijden spelen. Zou iedereen nog even willen checken of de uitslagen op de site kloppen en of we niks vergeten zijn?
Verwijderd
Als het goed is speel ik vanavon mn eerste wedstrijd....PPietje schreef op 25 May 2003 @ 16:21:
[...]
Uhmm..bijna alles is al gespeeld hoor.
Poule D krijgt 2 dagen extra de tijd, wegens het late invallen van Erik. Dit betekent niet dat het tournooi uitloopt. Dus de spelers uit poule D moeten deze week wat meer wedstrijden spelen. Zou iedereen nog even willen checken of de uitslagen op de site kloppen en of we niks vergeten zijn?
En dan moet ik wachten op de nieuwe gast in mn poule, die had een trage pc en ging op een andere pc spelen als hij de tijd had....
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:21:

Verwijderd
Juventus - PSV werd 5-2
uhm...
Ligt eraan of je het schema begrijptVerwijderd schreef op 26 May 2003 @ 16:58:
Mag ik deze week een wedstrijd spelen of telt de uitslag dan niet?
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Fakir op 27-05-2003 14:24 ]
uhm...
Verwijderd
Vond zelf dat ik het eerder af had moeten maken, maar door een fantastische blunder van mn keeper kwam hij erg sterk terug met kansen op winst
Ik sta voorlopig nog 1e, moet de 2e wedstrijd deze week nog tegen mijn broer spelen
Verwijderd
Juventus - Leeds 4-3 en bij de 4-1 kreeg EDGAR DAVIDS zn 2e Gele Kaart en kon gaan toe kijken vanaf de zijlijn.....Het werd dus nog ff bloed, zweet en tranen werken om mijn punten veilig te stellen....
Verwijderd
Ik loop er nog 1 achter op het moment.... 3x gespeeld 3x gewonnuh...PPietje schreef op 31 mei 2003 @ 13:52:
Wordt er nog gespeeld? Zondagavond moet de 2e ronde af zijn he? En er zijn nog veel wedstrijden niet gespeeld.
Met dit lekkere weer zal der niet echt veel gespeelt worden heb ik het idee...
uhm...
Verwijderd
Geluk, maar toch verloren 3-2.
De 2e Wedstrijd was ik weer de betere kwam op 2-0, Het werd 2-1 en echt heeel knullig werd het 2-2 echt in de laatste minuten. Ik moest alles op alles zetten en ging 2-5-3 spelen. Dat resulteerde in een paar goede kansen waaruit ik ook een penalty kreeg. 3-2!!!! Maar lang kon ik er niet van genieten.... Uit de tegenstoot kreeg hij een corner die hij benutte
pfffff ik Baal wel beetje. Heb nu echt nog een hele kleine kans om door te komen.
Enige licht puntje was dat ik wel de goalden goal maakte
[ Voor 6% gewijzigd door Aemstel op 02-06-2003 21:22 ]
Ik hoop dat iedereen het hiermee eens is. Het lijkt me zo de beste oplossing om het toernooi nog goed door te laten gaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Aemstel op 02-06-2003 23:02 ]
Het zal tussen Risingstar en Smoonshine wel erg spannend gaan worden, ik vrees dat het op doelsaldo zal gaan aankomen
Ik was al 1e van poule c, maar ben nu dus ook uitgespeeld met 14 punten
uhm...
Verwijderd
Ik hoef er maar 13 te maken

Denkt iedereen er wel aan om zijn wedstrijden te spelen? Niet gespeeld, betekent geen punten voor die wedstrijd. Het zou zonde zijn als het toernooi een vroegtijdige dood zou sterven.
uhm...
Dit betekent dat het toernooi voor mij hier eindigt gezien ik van beiden moest winnen, liefst met ruime cijfers
Ik wens iedereen veel succes in de volgende ronde
Verwijderd
Volgens mij ligt trouwens heel het tournooi op zn gat?
Verwijderd
uhm...
De eindstand is daarom alsvolgt:
Poule A
1. Pietje
2. Frank
Poule B
1. Wannab33
2. Fakir
Poule C
1. Sephiroth
2. Smoonshine
Poule D
1. Devilsown
2. Erik
Ik heb ook meteen de loting gedaan voor de kwartfinale:
1. Pietje - Fakir
2. Wannab33 - Frank
3. Devilsown - Smoonshine
4. Sephiroth - Erik
Ik lig er helaas uit nu, maar ik had ook niet anders verwacht om eerlijk te zijn
De deelnemers aan de kwartfinale wens ik veel succes en moge de beste winnen.
Verwijderd
Mijn computer deed heeel vaag en op mijn broertjes computer kon ik niet.
Ik had het misschien toch nie gehaald die 14 doelpunten maken.
Ik wens iedereen s6 verder in dit toernooi.
Mijn pc deed vaag en die van mijn broer ook, en daar bovenop deed mijn internetverbinding ook niet echt meewerken
Ik hoop dat het tegen Erik wat beter zal verlopen

[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 10-06-2003 21:47 ]
uhm...
Verwijderd
Ow Ow niet weer heSmoonshine schreef op 10 June 2003 @ 22:00:
Hmm tegen Devilsown. Een re-match van de halve finale van het vorige toernooi!! Was erg spannend die wedstrijd. De eerste werd door DevilsOwn gewonnen met 2-0, waarna de volgende wedstrijd door mij met geloof ik 7-3 gewonnen werd.
Waren idd 2 mega spannende wedstrijden, het had eigenlijk de finale moeten zijn al doet de uitslag van wedstrijd 2 anders vermoeden
Maar moge de beste winnen in deze ontmoeting
[ Voor 17% gewijzigd door Fakir op 11-06-2003 18:35 ]
Verwijderd
Wat was de uitslag danFakir schreef op 11 June 2003 @ 18:33:
Net weggespeeld door pietjeGefeliciteerd pietje, succes in de halve finales
5-0 en 9-1
Meer mensen al kwartfinales gespeeld?
Hoop van het weekend te kunnen spelen
Ik zal zaterdag mijn wedstrijden spelen tegen DevilsOwn. Ik hoop op een net zo goede afloop als de vorige keer
uhm...
Verwijderd
Verwijderd
heb zojuist 2 ware thrillers gespeeld tegen Smoonshine
Juventus - Feyenoord 4-3
kwam met 3-0 voor, daarna kwam feyenoord goed terug tot 3-2...
waarna ik de 4-2 erin legde en hij nog de 4-3...
Juventus - Feyenoord 5-6
Mooiste wedstrijd ooit online gespeeld !!!
89ste minuut stand is 4-5.....
Juve besluit op een alles of niets poging voor rechtstreekse plaatsing en ja Del Pierro scoort de 5-5 in de 90ste minuut....stadion juicht....Feyenoord stond alweer klaar voor de aftrap en deden ook nog een alles of niets poging om de beslissings wedstrijd binnen te halen....en het onmogelijke gebeurde ze scoren in blessure tijd de 5-6 !!!!
Het waren weer 2 wereld potjes, 3rde wedstrijd moeten we nog gaan spelen...
We weten nog niet wanneer
Moge de beste winnuh
Moge de beste winnen
[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 14-06-2003 14:31 ]
uhm...
Verwijderd
Juventus - Feyenoord 2-2
1-0
1-1
1-2
2-2 wederom late gelijkmaker 85ste minuut ongeveer...
Toen was het ff tjekken wat regels zeiden
1ste helft van de overtime scoort Feyenoord de golden goal....
Smoonshine door naar halve finale, waar ik hem met FEYENOORD heel veel sterkte wens !!
Iedereen die dit toernooi heeft mogelijk gemaakt...
BEDANKT JONGENS !!!
uhm...
Verwijderd
Wat d8en jullie van een competitite met 10 man ofzo?Smoonshine schreef op 15 June 2003 @ 13:54:
Hmm, ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren voor de zomervakantie. Devilsown en ik hebben al wel overlegt om iets na de zomervakantie te organiseren. Dat zou dan een toernooi worden met alleen het knock out systeem, aangezien er nu ook al problemen waren met de poules. Maar tegen de tijd dat het zover is, zijn we zeker al wel 2 maandjes verder denk ik
Verwijderd
Ik doe in ieder geval niet meeVerwijderd schreef op 15 June 2003 @ 16:48:
[...]
Wat d8en jullie van een competitite met 10 man ofzo?
uhm...
Verwijderd
Hoe vraag ik dieaan dan? Ben nl net nieuwe snap jeSmoonshine schreef op 16 June 2003 @ 16:54:
[...]
Ik doe in ieder geval niet mee. Zo'n toernooi krijg je nooit af voor de vakantie. Je moet er ook rekening mee houden dat niet iedereen hier op dezelfde tijd vakantie heeft en op vakantie gaat. Maar je kunt natuurlijk altijd aan een modje vragen of je voor je toernooi een topic mag openen.
Je kunt beter wachten tot na de vakantie met het organisteren van een nieuw toernooi. En aangezien een paar anderen er al plannen voor hebben geloof ik kun je beter dat afwachten denk ik. Voordat er straks twee Fifa 2003 toernooien zijn wat dus compleet niet werkt.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:56:
[...]
Hoe vraag ik dieaan dan? Ben nl net nieuwe snap je
Verwijderd
Erik heeft geen tijd om te spelen, waardoor ik nu dus zonder te spelen door ben naar de halve finalesVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 10:54:
Wanneer word de wedstrijd tussen Sepiroth en Erik eigenlijk gespeeld? kHeb wel zin om onderhand eens een finale te spelen
Had er zelf liever voor gespeeld, maarja niets aan te doen
Moet je toch eerst de halve finale nog winnen
[ Voor 84% gewijzigd door NoReseth op 17-06-2003 14:08 ]
Verwijderd
Heb net loting voor halve finales gedaan:
Sephiroth - Smoonshine
Wannab33 - Pietje
uhm...
Bijden genoeg kansen gehad, dus ben benieuwd wat de volgende zometeen wordt
Verwijderd
Ik ben namelijk een beetje uitgespeeld tegen de computer(te makkelijk).
Ik ga effe een biertje drinken op mijn 100e post
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:09 ]
Daarna was mn hele defentie weg, ik speelde slecht, alles ging fout. Blunder van keeper, daarna nog meer fout en fout

En uiteindelijk werd het zelfs 11-0
Zoiets is me echt nog nooit overkomen , maarja jammer maar helaas voor mij is het over.
Succes Smoonshine in de finale
Ik kan me nu gaan opmaken voor mijn 2de finale, hopen dat deze beter gaat dan de vorige.
uhm...
Verwijderd
Ppietje was tot nu toe gewoon de beste tegenstander
Ik heb zin in de finale!

Wij moeten ook nog us x potje doen <> maybe voor 3e / 4e plaatsPPietje schreef op 17 June 2003 @ 22:14:
Boehoe, weer net nie de finale gehaald. Naja, Smoonshine en Wannab33, suc6!
Trouwens, wanneer is de finale eigenlijk?
Je bent een beetje telaat vrees ik, halve finale is al gespeeldWmm schreef op 17 June 2003 @ 23:12:
Heren finalisten: heel veel succes en moge de beste winnen.
Trouwens, wanneer is de finale eigenlijk?
Iig succes finalisten!
Erm...
Was je nog niet helemaal wakker jongen? Ik wens de FINALISTEN het beste toe, dus ben ik nog wel op tijdpvanwelt schreef op 18 June 2003 @ 07:44:
[...]
Je bent een beetje telaat vrees ik, halve finale is al gespeeld
Maarja vandaag met frisse moet weer ff paar potjes spelen , hopen dat het weer beter gaat
Verwijderd
Trouwens, dat filmpje maken is wel een tof idee. Dan zou je iig een soort van samenvatting kunnen maken van de beide finalewedstrijden. Maar dat moeten we maar even overleggen dan.
[ Voor 43% gewijzigd door Smoonshine op 19-06-2003 15:51 . Reden: toevoeging ]
uhm...
Uhmm...in het schema staat dat de finale deze week gespeeld moet worden. Maar dat maakt niet zoveel uit, als jullie allebei maar kunnenSmoonshine schreef op 19 juni 2003 @ 15:50:
Helaas kan ik vanavond de finale niet spelen. Ik zal je eens toevoegen op msn. Ik heb volgende week pas weer tijd om te spelen (is toch ook de bedoeling dat het dan gespeeld wordt toch??), of het zou een keer in het weekend overdag moeten.
Trouwens, dat filmpje maken is wel een tof idee. Dan zou je iig een soort van samenvatting kunnen maken van de beide finalewedstrijden. Maar dat moeten we maar even overleggen dan.
En in de regels staat dat de finale niet 2 wedstrijden, maar maar 1 wedstrijd is. 2 keer 10 minuten en dan sudden death en penalties.
Ow, wat vaag, ik dacht dat deze week de halve finales gespeeld moesten worden en dan volgende week de finale. Maakt ook niet uit. Met die regels was ik even in de war met het vorige toernooiPPietje schreef op 19 June 2003 @ 21:34:
[...]
Uhmm...in het schema staat dat de finale deze week gespeeld moet worden. Maar dat maakt niet zoveel uit, als jullie allebei maar kunnen
En in de regels staat dat de finale niet 2 wedstrijden, maar maar 1 wedstrijd is. 2 keer 10 minuten en dan sudden death en penalties.
uhm...
Oh je je hebt gelijkSmoonshine schreef op 19 June 2003 @ 23:54:
[...]
Ow, wat vaag, ik dacht dat deze week de halve finales gespeeld moesten worden en dan volgende week de finale. Maakt ook niet uit. Met die regels was ik even in de war met het vorige toernooi, daar ging de finale wel over 2 wedstrijden. Eigenlijk is 1 wedstrijd ook mooier, dat maakt die ene wedstrijd veel spannender.
Ik heb in de finale Wannab33 verslagen met 7-5!! Het was een spannende wedstrijd, waarin wannab33 lange tijd leek te gaan winnen. Totdat hij een rode kaart en een penalty tegen kreeg leek er geen vuiltje aan de lucht voor hem. Daarna kwam ik echter terug in de wedstrijd met een super ontknoping.
uhm...
1ste helft:
De eerste kans in de eerste helft was voor AC Milan, maar deze werd gemist. Meteen na de kans begon een sterke periode van Feyenoord, waarna Feyenoord ook op voorsprong kwam. Na de snelle acherstand begon AC Milan echter beter te voetballen. Feyenoord bleef nog aardig op de been, maar rond de 30ste minuut werd het toch nog 1-1. AC Milan ging door en was op zoek naar een voorsprong vlak voor rust. In de 40ste minuut was het dan ook zover, de 1-2 was een feit. Beide teams leken ook met deze stand te willen gaan rusten, maar een verdedigingsfout van Feyenoord gooide roet in het eten en het was 1-3 in de 45ste minuut.
2de helft:
Meteen na rust begon Feyenoord met een offensief om de aansluitingstreffer te maken. AC Milan hield echter stand en begon weer beter in de wedstrijd te komen. Toen viel onverwachts toch de 2-3. Een paar minuten na de aftrap werd het echter toch weer 2-4. Een paar minuten later kwam echter het breekpunt in de wedstrijd. AC Milan haalde een scorende Feyenoord spits neer in het strafschopgebied. Een rode kaart en een penalty waren het gevolg. Van Hooijdonk benutte dit buitenkansje en het stond 3-4 en Feyenoord stond met een man meer op het veld. Meteen na de aftrap leek AC Milan toch de wedstrijd alsnog naar zich toe te trekken, want meteen werd de 3-5 gescoord. De verdediging van AC Milan bleek echter kwetsbaar na de rode kaart en al gauw scoorde Feyenoord de 4-5, waarna de 5-5 ook snel een feit was. In de 80ste minuut nam Feyenoord voor de 2de maal in de wedstrijd een voorsprong. AC Milan moest alles op alles zetten om nog een gelijkmaker te forceren. Uit een uitbraak in de 85ste minuut maakte Feyenoord echter de 7-5 en was het afgelopen met de ambities van AC Milan. De wedstrijd was beslist en aan de eindstand zou verder ook niets meer veranderen. Dit maakt Smoonshine de winnaar van dit 2de GoT Toernooi en Wannab33 tot een erg goede runner up.
----------------------------------------------------
Tot slot wil ik iedereen bedanken die heeft meegedaan aan dit toernooi. Ook wil ik Pietje bedanken voor het organiseren van het toernooi. Ik hoop iedereen weer te zien bij het volgende toernooi, wat er ongetwijfeld gaat komen!
uhm...
Bedankt iedereen voor het meedoen, en Smoonshine bedankt voor het helpen met de website en organisatie!
:strip_icc():strip_exif()/u/56628/ravingrabbid_got.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/51807/Lucky.jpg?f=community) 
            /u/18559/crop582443d67d419_cropped.png?f=community) 
            /u/52067/spongehenk.png?f=community)