FIFA 2003 online tournooi!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 474 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, de site is zojuist geupdate. Ik wou hem eigenlijk gisteren op updaten, maar wegens plotselinge schoolproblemen en werk, kon ik er gisteren geen tijd voor vrijmaken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:58

Wmm

Ja, ik zie het. En ik zie gelijk al een fout :).
De wedstrijd tussen mij en Apocrypha (Barcelona - Arsenal) is 4-1 geworden voor mij en geen 1-4 voor Apocrypha.

Zie ook de post van Apocrypha een paar posts boven deze.

Edit: ik zie net dat het bij de uitslagen wel goed staat, maar bij de teams en de stand niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Wmm op 23-05-2003 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Wmm, het is gefixt. Je staat nu bovenaan in je poule. Mijn excuses voor de fout.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 21:47
Ik heb gelukkig een nieuwe speler gevonden :) . Erik vervangt Makaveli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kKrijg net een mailtje dat de uitslag tegen Johan niet doorgaat :? Wat is dát nou voor gezeik! Het maakt toch niet uit wanneer je ze speelt, áls ze maar gespeeld worden, toch :) Het zou overigens betekenen dat de uitslag van mij tegen Fakir ook niet geldig is??? Sorry maar dit is een beetje erg lame :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:28
wannab33 <> heb je dan al wedstrijden gespeeld die volgende week pas moeten ?
persoonlijk vind ik dat wel goed, maar aan de andere kant klote voor jou ....

Maarja het schema is er niet voor niets, want anders had ik ook al mijn poule wedstrijden in 1 dag kunnen spelen, en denk dat het er dan niet leuker op wordt het toernooi :X

[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 23-05-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net met 5-1 van Johan gewonnnen :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoe zit het met poule D. Ik heb van deze poule nog geen uitslagen doorgekregen. Worden deze wedstrijden nog gespeeld??

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 15:27:
Het zou overigens betekenen dat de uitslag van mij tegen Fakir ook niet geldig is???
Nee hoor die hebben we toch in de juiste week gespeeld, maareh als jij erop staat wil ik niet moeilijk doen om die 6-1 te schrappen ;)
Maareh wannabee ik snap dat je er veel zin in hebt en graag je wedstrijden wilt afwerken, maar hou er rekening mee dat het wel zo logisch is dat we ons allemaal aan het schema houden, anders krijg je soort van competitievervalsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het competitievervalsing dat het lijkt alsof alleen onze poule wedstrijden speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:21:
Ik vind het competitievervalsing dat het lijkt alsof alleen onze poule wedstrijden speelt :)
Poule C heeft ook al veel gespeeld, ik heb namelijk mijn wedstrijden van de week al gespeeld , de 1e dag gelijk al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 11:21:
Uhmm..bijna alles is al gespeeld hoor.
Poule D krijgt 2 dagen extra de tijd, wegens het late invallen van Erik. Dit betekent niet dat het tournooi uitloopt. Dus de spelers uit poule D moeten deze week wat meer wedstrijden spelen. Zou iedereen nog even willen checken of de uitslagen op de site kloppen en of we niks vergeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPietje schreef op 25 May 2003 @ 16:21:
[...]

Uhmm..bijna alles is al gespeeld hoor.
Poule D krijgt 2 dagen extra de tijd, wegens het late invallen van Erik. Dit betekent niet dat het tournooi uitloopt. Dus de spelers uit poule D moeten deze week wat meer wedstrijden spelen. Zou iedereen nog even willen checken of de uitslagen op de site kloppen en of we niks vergeten zijn?
Als het goed is speel ik vanavon mn eerste wedstrijd....
En dan moet ik wachten op de nieuwe gast in mn poule, die had een trage pc en ging op een andere pc spelen als hij de tijd had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:21:
:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow eerste pot achter de rug, en dus ook de eerste 3 punten van het toernooi voor mij
Juventus - PSV werd 5-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, net mijn 3de poulewedstrijd gespeeld. Ik heb met 5-2 gewonnen van Marc. Wat wel een beetje jammer was, is dat ik eerst een helft geoefend heb tegen hem. Toen stond ik namelijk na 1 helft al met 6-1 voor :(.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik deze week een wedstrijd spelen of telt de uitslag dan niet? :) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 16:58:
Mag ik deze week een wedstrijd spelen of telt de uitslag dan niet? :) :9
Ligt eraan of je het schema begrijpt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb opnieuw tegen Fakir gespeeld, in de (voor mij) goede week, met 7-0 gewonnen :) Hij had meer balbezit maar daar deed hij nix mee :D Misschien gaat de uitwedstrijd beter Fakir :9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
ehm dit waren al 2 wedstrijden tegen je :S dus uit is al gespeeld. Maareh gefeliciteerd met behalven van 2e ronde. Tenminste tenzij er nog hele gekke dingen gebeuren :)

[ Voor 45% gewijzigd door Fakir op 27-05-2003 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, ik heb net mijn 4e wedstrijd achter de rug. Met een 2-2 gelijkspel tegen sepiroth sta ik nu 2de in de poule met 7 punten. Ik loop op schema :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo ik heb met mijn 3de wedstrijd gespeeld en gewonnen met 4-3 :D van Fakir. Fakir kreeg nog een penalty in de 90ste minuut maar hij miste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik heb zoals smoonshine al zei gelijk gespeeld, persoonlijk baal ik er beetje van :(
Vond zelf dat ik het eerder af had moeten maken, maar door een fantastische blunder van mn keeper kwam hij erg sterk terug met kansen op winst :+

Ik sta voorlopig nog 1e, moet de 2e wedstrijd deze week nog tegen mijn broer spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Het was een meesterlijke partij. Ik kijk uit naar volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow net mn 2e partij achter de rug, kreeg zeer goede tegenstand van Ivo maar het mocht niet baten. :)
Juventus - Leeds 4-3 en bij de 4-1 kreeg EDGAR DAVIDS zn 2e Gele Kaart en kon gaan toe kijken vanaf de zijlijn.....Het werd dus nog ff bloed, zweet en tranen werken om mijn punten veilig te stellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Wordt er nog gespeeld? Zondagavond moet de 2e ronde af zijn he? En er zijn nog veel wedstrijden niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PPietje schreef op 31 mei 2003 @ 13:52:
Wordt er nog gespeeld? Zondagavond moet de 2e ronde af zijn he? En er zijn nog veel wedstrijden niet gespeeld.
Ik loop er nog 1 achter op het moment.... 3x gespeeld 3x gewonnuh...
Met dit lekkere weer zal der niet echt veel gespeelt worden heb ik het idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hmmm, ik ben echt niet de hele dag buiten hoor met dit mooie weer. Wel iets meer, maar ik zit toch zeker nog wel 1 of 2 uurtjes achter de pc.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Ik zit ook niet veel achter me computer deze dagen, maar een kwartiertje op een dag kan ik nog wel vrijmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net 2 wedstrijden tegen mijn broertje gespeeld (Sephrioth) Waren spannende wedstrijden. 1e wedstrijd was ik de betere maar kreeg 2 rode kaarten. Later kreeg ik er nog 1 en een penalty tegen maar om 1 of andere rare reden werd hij er niet afgestuurd en in het bookingsummary stonden er ook maar 2.
Geluk, maar toch verloren 3-2.

De 2e Wedstrijd was ik weer de betere kwam op 2-0, Het werd 2-1 en echt heeel knullig werd het 2-2 echt in de laatste minuten. Ik moest alles op alles zetten en ging 2-5-3 spelen. Dat resulteerde in een paar goede kansen waaruit ik ook een penalty kreeg. 3-2!!!! Maar lang kon ik er niet van genieten.... Uit de tegenstoot kreeg hij een corner die hij benutte :( Weg mijn kansen om de 2e ronde te halen.
pfffff ik Baal wel beetje. Heb nu echt nog een hele kleine kans om door te komen.

Enige licht puntje was dat ik wel de goalden goal maakte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Het toernooi dreigt nogal te ontsporen. Veel mensen hebben hun wedstrijden van afgelopen week niet gespeeld. Ook heb ik verder helemaal geen mail ontvangen met redenen voor het niet spelen.... Als ik morgen nog niks te horen krijg ben ik bang dat deze wedstrijden maar als niet gespeeld moeten blijven staan (dus geen punten). Ik snap dat het lekker weer is enzo, maar een half uurtje per week achter de computer zitten zou toch moeten kunnen? Anders lijkt mij dat je je eigenlijk niet in had moeten schrijven. Ik wacht het nog wel ff af tot morgen, dan worden de niet gespeelde wedstrijden op 0 punten gezet.

[ Voor 6% gewijzigd door Aemstel op 02-06-2003 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Ok, iedereen krijgt t/m zondag de tijd om alle wedstrijden die nog niet gespeeld zijn te spelen. Om zondag 22.00 uur moet ik alle uitslagen binnen hebben zodat ik het schema voor de kwartfinales kan maken. Na 22.00 uur worden alle niet gespeelde wedstrijden op 0 punten gezet. De wedstrijd Wannab33-Johan telde in 1e instantie niet. Maar aangezien niemand zich nu nog aan het schema voor de poule-wedstrijden hoeft te houden, telt deze uitslag nu wel.

Ik hoop dat iedereen het hiermee eens is. Het lijkt me zo de beste oplossing om het toernooi nog goed door te laten gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Aemstel op 02-06-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Inderdaad lijkt mij ook het beste, ik heb nu alle wedstrijden op 1 na gespeeld, heb als ik goed geteld heb al 11 punten waarmee ik volgens mij al 100% zeker door ben omdat Risingstar en Smoonshine maximaal nog 10 punten kunnen halen.

Het zal tussen Risingstar en Smoonshine wel erg spannend gaan worden, ik vrees dat het op doelsaldo zal gaan aankomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik heb net mijn laatste wedstrijd gespeeld tegen Marc en gewonnen met 3-0
Ik was al 1e van poule c, maar ben nu dus ook uitgespeeld met 14 punten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteren met 3-4 verloren van Risingstar en vandaag met 10-0 gewonnen van Marc. Ik sta nu 6 punten voor op Risingstar die nog 2 wedstrijden moet tegen Marc. Het doelgemiddelde is + 13 voor mij en +0 voor hem. Het wordt nog spannend denk ik.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ga zometeen mijn wedstrijden tegen Marc spelen, en zo als smoonshine al aangaf.
Ik hoef er maar 13 te maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Net tegen Wim gespeeld. Verbinding was erg slecht tot ie in de 56e minuut out of sync ging :( Stand was toen 8 - 0 voor mij, dus dat is de eindstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

*schop

Denkt iedereen er wel aan om zijn wedstrijden te spelen? Niet gespeeld, betekent geen punten voor die wedstrijd. Het zou zonde zijn als het toernooi een vroegtijdige dood zou sterven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Ja. Ik zou vandaag nog tegen poghi spelen, omdat we gisteren out of sync problemen hadden. En johan is nergens meer te bekennen :(
Dit betekent dat het toernooi voor mij hier eindigt gezien ik van beiden moest winnen, liefst met ruime cijfers :S
Ik wens iedereen veel succes in de volgende ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kZit bij Fakir in de poule en daar sta ik eerste.... Aangezien die Johan nergens meer te vinden is en Poghi maar zelden online is gaattet verder spelen niet echt werken denk ik...

Volgens mij ligt trouwens heel het tournooi op zn gat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat idee had ik dus ook al, zal denk ik ook maar wijnig verandering in komen aangezien het weer nog beter gaat worden.....Maar aan de andere kant de diehards spelers staan nu als het goed is bovenaan in de poule en dus zal het toernooi misschien toch nog een goed einde krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Het is wel de bedoeling dat het toernooi gewoon verder gaat. Het is alleen nog niet helemaal duidelijk hoe er met niet gespeelde wedstrijden wordt omgegaan.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Aangezien er in poule B en poule D erg weinig gespeeld is, is besloten diegenen door te laten gaan die de meeste wedstrijden hebben gespeeld en waarvan we nog wat hebben vernomen. In poule B gaan daarom Wannab33 en Fakir door. Poghi gaat niet door ook al heeft hij meer wedstrijden gespeeld dan Wannab33, omdat we helemaal niks meer van hem hebben gehoord. In poule D gaan Devilsown en Erik door. Brik heeft weinig gespeeld en niks van zich laten horen. Ivo had wel redenen voor het niet spelen, maar we kunnen niet 3 man door laten gaan en Erik en Devilsown hebben nu eenmaal 1 wedstrijd meer gespeeld. Misschien dat het nu uiteindelijk niet voor iedereen even eerlijk is, maar we kunnen niet iedereen blij maken aangezien er zo weinig gespeeld is. We kunnen nu in ieder geval verder.

De eindstand is daarom alsvolgt:

Poule A

1. Pietje
2. Frank

Poule B

1. Wannab33
2. Fakir

Poule C

1. Sephiroth
2. Smoonshine

Poule D

1. Devilsown
2. Erik

Ik heb ook meteen de loting gedaan voor de kwartfinale:

1. Pietje - Fakir
2. Wannab33 - Frank
3. Devilsown - Smoonshine
4. Sephiroth - Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Ik vind dat je het goed opgelost hebt in poule B en D. Jammer dat er daar niet zoveel wedstrijden gespeeld zijn, je hebt er altijd mensen bij die het weer verwaarlozen.

Ik lig er helaas uit nu, maar ik had ook niet anders verwacht om eerlijk te zijn :).
De deelnemers aan de kwartfinale wens ik veel succes en moge de beste winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wedstrijden tegen Marc zijn beetje in de soep gelopen...
Mijn computer deed heeel vaag en op mijn broertjes computer kon ik niet.
Ik had het misschien toch nie gehaald die 14 doelpunten maken.
Ik wens iedereen s6 verder in dit toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Idd, zoals risingstar al zei het is op het moment beetje klote hier thuis.
Mijn pc deed vaag en die van mijn broer ook, en daar bovenop deed mijn internetverbinding ook niet echt meewerken :'(

Ik hoop dat het tegen Erik wat beter zal verlopen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 10-06-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hmm tegen Devilsown. Een re-match van de halve finale van het vorige toernooi!! Was erg spannend die wedstrijd. De eerste werd door DevilsOwn gewonnen met 2-0, waarna de volgende wedstrijd door mij met geloof ik 7-3 gewonnen werd.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 10 June 2003 @ 22:00:
Hmm tegen Devilsown. Een re-match van de halve finale van het vorige toernooi!! Was erg spannend die wedstrijd. De eerste werd door DevilsOwn gewonnen met 2-0, waarna de volgende wedstrijd door mij met geloof ik 7-3 gewonnen werd.
Ow Ow niet weer he >:)
Waren idd 2 mega spannende wedstrijden, het had eigenlijk de finale moeten zijn al doet de uitslag van wedstrijd 2 anders vermoeden ;)

Maar moge de beste winnen in deze ontmoeting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Op naar de bookmakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Net weggespeeld door pietje :'( Gefeliciteerd pietje, succes in de halve finales

[ Voor 17% gewijzigd door Fakir op 11-06-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zet mijn geld in op sephiroth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 11 June 2003 @ 18:33:
Net weggespeeld door pietje :'( Gefeliciteerd pietje, succes in de halve finales
Wat was de uitslag dan :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 21:29:
[...]

Wat was de uitslag dan :) ?
5-0 en 9-1

Meer mensen al kwartfinales gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Ik heb erik nog niet online gezien op msn, dus heb nog nix af kunnen spreken.
Hoop van het weekend te kunnen spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

De website is geupdate met het schema voor de 2e ronde.

Ik zal zaterdag mijn wedstrijden spelen tegen DevilsOwn. Ik hoop op een net zo goede afloop als de vorige keer :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net gespeeld tegen Frank en met 4-1 gewonnen :) Binnenkort de 2e wedstrijd als hij beter in vorm is, ofzo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adrenaline stroomt nog door mn lichaam...
heb zojuist 2 ware thrillers gespeeld tegen Smoonshine

Juventus - Feyenoord 4-3

kwam met 3-0 voor, daarna kwam feyenoord goed terug tot 3-2...
waarna ik de 4-2 erin legde en hij nog de 4-3...

Juventus - Feyenoord 5-6

Mooiste wedstrijd ooit online gespeeld !!!

89ste minuut stand is 4-5.....
Juve besluit op een alles of niets poging voor rechtstreekse plaatsing en ja Del Pierro scoort de 5-5 in de 90ste minuut....stadion juicht....Feyenoord stond alweer klaar voor de aftrap en deden ook nog een alles of niets poging om de beslissings wedstrijd binnen te halen....en het onmogelijke gebeurde ze scoren in blessure tijd de 5-6 !!!!

Het waren weer 2 wereld potjes, 3rde wedstrijd moeten we nog gaan spelen...
We weten nog niet wanneer ;)
Moge de beste winnuh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
w00t das idd wel spannend, ben benieuwd wat de 3e gaat opleveren.
Moge de beste winnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Yess!!!!! Na de 4-3 en 5-6 heb ik het beslissings potje in de verlenging met 3-2 gewonnen. Bedankt voor de potjes DevilsOwn, het waren fantastische wedstrijden!!

[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 14-06-2003 14:31 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja 3rde pot gespeeld....wederom een ware thriller !!!

Juventus - Feyenoord 2-2
1-0
1-1
1-2
2-2 wederom late gelijkmaker 85ste minuut ongeveer...

Toen was het ff tjekken wat regels zeiden :D en die zeiden een Golden Goal !!!

1ste helft van de overtime scoort Feyenoord de golden goal....

Smoonshine door naar halve finale, waar ik hem met FEYENOORD heel veel sterkte wens !!

Iedereen die dit toernooi heeft mogelijk gemaakt...

BEDANKT JONGENS !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt er een nieuw toernooi aan...

Dan ben ik van de partij met Ajax _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hmm, ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren voor de zomervakantie. Devilsown en ik hebben al wel overlegt om iets na de zomervakantie te organiseren. Dat zou dan een toernooi worden met alleen het knock out systeem, aangezien er nu ook al problemen waren met de poules. Maar tegen de tijd dat het zover is, zijn we zeker al wel 2 maandjes verder denk ik :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 15 June 2003 @ 13:54:
Hmm, ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren voor de zomervakantie. Devilsown en ik hebben al wel overlegt om iets na de zomervakantie te organiseren. Dat zou dan een toernooi worden met alleen het knock out systeem, aangezien er nu ook al problemen waren met de poules. Maar tegen de tijd dat het zover is, zijn we zeker al wel 2 maandjes verder denk ik :)
Wat d8en jullie van een competitite met 10 man ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo. Net gespeeld tegen Frank en met 5-2 gewonnen, de eerste wedstrijd ook al gewonnen dus ik ben door naar de halve finales.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 16:48:
[...]

Wat d8en jullie van een competitite met 10 man ofzo?
Ik doe in ieder geval niet mee :). Zo'n toernooi krijg je nooit af voor de vakantie. Je moet er ook rekening mee houden dat niet iedereen hier op dezelfde tijd vakantie heeft en op vakantie gaat. Maar je kunt natuurlijk altijd aan een modje vragen of je voor je toernooi een topic mag openen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op 16 June 2003 @ 16:54:
[...]

Ik doe in ieder geval niet mee :). Zo'n toernooi krijg je nooit af voor de vakantie. Je moet er ook rekening mee houden dat niet iedereen hier op dezelfde tijd vakantie heeft en op vakantie gaat. Maar je kunt natuurlijk altijd aan een modje vragen of je voor je toernooi een topic mag openen.
Hoe vraag ik dieaan dan? Ben nl net nieuwe snap je _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:56:
[...]

Hoe vraag ik dieaan dan? Ben nl net nieuwe snap je _/-\o_
Je kunt beter wachten tot na de vakantie met het organisteren van een nieuw toernooi. En aangezien een paar anderen er al plannen voor hebben geloof ik kun je beter dat afwachten denk ik. Voordat er straks twee Fifa 2003 toernooien zijn wat dus compleet niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Inderdaad, je ziet al met dit toernooi dat het vrij moeizaam verloopt, dus als er dan nog is 2 toernooien tegelijk zijn schiet het helemaal niet op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer word de wedstrijd tussen Sepiroth en Erik eigenlijk gespeeld? kHeb wel zin om onderhand eens een finale te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 10:54:
Wanneer word de wedstrijd tussen Sepiroth en Erik eigenlijk gespeeld? kHeb wel zin om onderhand eens een finale te spelen :9
Erik heeft geen tijd om te spelen, waardoor ik nu dus zonder te spelen door ben naar de halve finales :(
Had er zelf liever voor gespeeld, maarja niets aan te doen :)
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 10:54:
kHeb wel zin om onderhand eens een finale te spelen :9
Moet je toch eerst de halve finale nog winnen ;)

[ Voor 84% gewijzigd door NoReseth op 17-06-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O das wel zonde dat je geen wedstrijd hoeft te spelen...Wanneer spelen we de halve finales? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Erik had inderdaad geen tijd meer. Jammer maar helaas.
Heb net loting voor halve finales gedaan:

Sephiroth - Smoonshine
Wannab33 - Pietje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hmm, aan de wedstrijden uit de poule heb ik niet zulke goede herinneringen. Ik hoop dat het dit keer beter gaat :). Succes iedereen in de halve finale!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Net 1e wedstrijd gespeeld, 3-2 verloren.
Bijden genoeg kansen gehad, dus ben benieuwd wat de volgende zometeen wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer doen jullie weer zo'n toernooi. Het lijkt mij ook wel gaaf om mee te doen.

Ik ben namelijk een beetje uitgespeeld tegen de computer(te makkelijk).

offtopic:
Ik ga effe een biertje drinken op mijn 100e post :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
pff net 2e wedstrijd gespeeld. ik begon neit best, kreeg vrij snel pingel + 2 goals tegen :'(
Daarna was mn hele defentie weg, ik speelde slecht, alles ging fout. Blunder van keeper, daarna nog meer fout en fout |:(
En uiteindelijk werd het zelfs 11-0
Zoiets is me echt nog nooit overkomen , maarja jammer maar helaas voor mij is het over.
Succes Smoonshine in de finale :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Dankje Sepiroth, zonde dat het zo slecht ging.

Ik kan me nu gaan opmaken voor mijn 2de finale, hopen dat deze beter gaat dan de vorige.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de 2e finalist is daar. Eerste pot met 3-2 gewonnen waarbij Ppietje tot 2 maal toe voorstond en ik moet zeggen dat ik gedurende het hele potje dacht dat hij of gelijk zou spelen of zou winnen.....Toen het 2e potje liep het wat beter bij mij en won ik met 6-2.. :)

Ppietje was tot nu toe gewoon de beste tegenstander :)

Ik heb zin in de finale! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
En ik ben vreselijk sjacho omdat ik het echt mega lomp vind van mezelf dat ik zo slecht heb gespeeld en dat dat spel nog steeds zoveel bugs bevat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Boehoe, weer net nie de finale gehaald. Naja, Smoonshine en Wannab33, suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
PPietje schreef op 17 June 2003 @ 22:14:
Boehoe, weer net nie de finale gehaald. Naja, Smoonshine en Wannab33, suc6!
Wij moeten ook nog us x potje doen <> maybe voor 3e / 4e plaats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

Heren finalisten: heel veel succes en moge de beste winnen.

Trouwens, wanneer is de finale eigenlijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Wmm schreef op 17 June 2003 @ 23:12:
Heren finalisten: heel veel succes en moge de beste winnen.

Trouwens, wanneer is de finale eigenlijk? :)
Je bent een beetje telaat vrees ik, halve finale is al gespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom isty dan te laat, hij wenst de finalisten het beste toe das alles? :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Laatst online: 06-05 17:53
Kunnen jullie niet op een pf andere manier een filmpje maken van de finale, zodat iedereen achteraf kan zien hoe het ging? Lijkt me wel vet.
Iig succes finalisten!

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm

Wmm

pvanwelt schreef op 18 June 2003 @ 07:44:
[...]

Je bent een beetje telaat vrees ik, halve finale is al gespeeld :+
Was je nog niet helemaal wakker jongen? Ik wens de FINALISTEN het beste toe, dus ben ik nog wel op tijd :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Tja dat vraag ik mezelf ook af wat er aan de hand was :'(
Maarja vandaag met frisse moet weer ff paar potjes spelen , hopen dat het weer beter gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Ben erg benieuwd. Ik denk dat het een spannende finale wordt. Allebei veel succes toegewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat we vanavond de finale spelen? kHeb wel een kater maarja :D .. O ja iemand suggereerde de finale op te nemen, ik ben wel voor moet ik zeggen, dan kan iedereen zien hoe de wedstrijd is geweest...Met fraps kun je toch films maken of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Helaas kan ik vanavond de finale niet spelen. Ik zal je eens toevoegen op msn. Ik heb volgende week pas weer tijd om te spelen (is toch ook de bedoeling dat het dan gespeeld wordt toch??), of het zou een keer in het weekend overdag moeten.

Trouwens, dat filmpje maken is wel een tof idee. Dan zou je iig een soort van samenvatting kunnen maken van de beide finalewedstrijden. Maar dat moeten we maar even overleggen dan.

[ Voor 43% gewijzigd door Smoonshine op 19-06-2003 15:51 . Reden: toevoeging ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
Zoiezo is er een BOT die (helaas in het duits) de doelpunten in een IRC kanaal kan spammen, dat is ook een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Smoonshine schreef op 19 juni 2003 @ 15:50:
Helaas kan ik vanavond de finale niet spelen. Ik zal je eens toevoegen op msn. Ik heb volgende week pas weer tijd om te spelen (is toch ook de bedoeling dat het dan gespeeld wordt toch??), of het zou een keer in het weekend overdag moeten.

Trouwens, dat filmpje maken is wel een tof idee. Dan zou je iig een soort van samenvatting kunnen maken van de beide finalewedstrijden. Maar dat moeten we maar even overleggen dan.
Uhmm...in het schema staat dat de finale deze week gespeeld moet worden. Maar dat maakt niet zoveel uit, als jullie allebei maar kunnen :)
En in de regels staat dat de finale niet 2 wedstrijden, maar maar 1 wedstrijd is. 2 keer 10 minuten en dan sudden death en penalties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

PPietje schreef op 19 June 2003 @ 21:34:
[...]

Uhmm...in het schema staat dat de finale deze week gespeeld moet worden. Maar dat maakt niet zoveel uit, als jullie allebei maar kunnen :)
En in de regels staat dat de finale niet 2 wedstrijden, maar maar 1 wedstrijd is. 2 keer 10 minuten en dan sudden death en penalties.
Ow, wat vaag, ik dacht dat deze week de halve finales gespeeld moesten worden en dan volgende week de finale. Maakt ook niet uit. Met die regels was ik even in de war met het vorige toernooi :), daar ging de finale wel over 2 wedstrijden. Eigenlijk is 1 wedstrijd ook mooier, dat maakt die ene wedstrijd veel spannender.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Smoonshine schreef op 19 June 2003 @ 23:54:
[...]

Ow, wat vaag, ik dacht dat deze week de halve finales gespeeld moesten worden en dan volgende week de finale. Maakt ook niet uit. Met die regels was ik even in de war met het vorige toernooi :), daar ging de finale wel over 2 wedstrijden. Eigenlijk is 1 wedstrijd ook mooier, dat maakt die ene wedstrijd veel spannender.
Oh je je hebt gelijk :) 16-28 juni staat er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

YEEEESSSS!!!!!!!

Ik heb in de finale Wannab33 verslagen met 7-5!! Het was een spannende wedstrijd, waarin wannab33 lange tijd leek te gaan winnen. Totdat hij een rode kaart en een penalty tegen kreeg leek er geen vuiltje aan de lucht voor hem. Daarna kwam ik echter terug in de wedstrijd met een super ontknoping.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
feli Smoonshine, je hebt het verdient :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ok, een dag later, tijd voor een wedstrijd verslagje:

1ste helft:
De eerste kans in de eerste helft was voor AC Milan, maar deze werd gemist. Meteen na de kans begon een sterke periode van Feyenoord, waarna Feyenoord ook op voorsprong kwam. Na de snelle acherstand begon AC Milan echter beter te voetballen. Feyenoord bleef nog aardig op de been, maar rond de 30ste minuut werd het toch nog 1-1. AC Milan ging door en was op zoek naar een voorsprong vlak voor rust. In de 40ste minuut was het dan ook zover, de 1-2 was een feit. Beide teams leken ook met deze stand te willen gaan rusten, maar een verdedigingsfout van Feyenoord gooide roet in het eten en het was 1-3 in de 45ste minuut.

2de helft:
Meteen na rust begon Feyenoord met een offensief om de aansluitingstreffer te maken. AC Milan hield echter stand en begon weer beter in de wedstrijd te komen. Toen viel onverwachts toch de 2-3. Een paar minuten na de aftrap werd het echter toch weer 2-4. Een paar minuten later kwam echter het breekpunt in de wedstrijd. AC Milan haalde een scorende Feyenoord spits neer in het strafschopgebied. Een rode kaart en een penalty waren het gevolg. Van Hooijdonk benutte dit buitenkansje en het stond 3-4 en Feyenoord stond met een man meer op het veld. Meteen na de aftrap leek AC Milan toch de wedstrijd alsnog naar zich toe te trekken, want meteen werd de 3-5 gescoord. De verdediging van AC Milan bleek echter kwetsbaar na de rode kaart en al gauw scoorde Feyenoord de 4-5, waarna de 5-5 ook snel een feit was. In de 80ste minuut nam Feyenoord voor de 2de maal in de wedstrijd een voorsprong. AC Milan moest alles op alles zetten om nog een gelijkmaker te forceren. Uit een uitbraak in de 85ste minuut maakte Feyenoord echter de 7-5 en was het afgelopen met de ambities van AC Milan. De wedstrijd was beslist en aan de eindstand zou verder ook niets meer veranderen. Dit maakt Smoonshine de winnaar van dit 2de GoT Toernooi en Wannab33 tot een erg goede runner up.

----------------------------------------------------

Tot slot wil ik iedereen bedanken die heeft meegedaan aan dit toernooi. Ook wil ik Pietje bedanken voor het organiseren van het toernooi. Ik hoop iedereen weer te zien bij het volgende toernooi, wat er ongetwijfeld gaat komen!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aemstel
Feli Smoonshine!
Bedankt iedereen voor het meedoen, en Smoonshine bedankt voor het helpen met de website en organisatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Ik wil ook de organisatie en medespelers bedanken. Het was weer een leuk toernooi. Volgend tournooi ben ik zeker van de partij. Enne Smoon gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangoworks2002
  • Laatst online: 04-06-2024

Mangoworks2002

No problems, only solutions

Wanneer begint het volgende toernooi?
Pagina: 1 2 3 Laatste