Zo, de site is zojuist geupdate. Ik wou hem eigenlijk gisteren op updaten, maar wegens plotselinge schoolproblemen en werk, kon ik er gisteren geen tijd voor vrijmaken.
uhm...
uhm...
[ Voor 18% gewijzigd door Wmm op 23-05-2003 13:00 ]
uhm...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 23-05-2003 15:49 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 23:20 ]
uhm...
Nee hoor die hebben we toch in de juiste week gespeeld, maareh als jij erop staat wil ik niet moeilijk doen om die 6-1 te schrappenVerwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 15:27:
Het zou overigens betekenen dat de uitslag van mij tegen Fakir ook niet geldig is???
Verwijderd
Poule C heeft ook al veel gespeeld, ik heb namelijk mijn wedstrijden van de week al gespeeld , de 1e dag gelijk alVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:21:
Ik vind het competitievervalsing dat het lijkt alsof alleen onze poule wedstrijden speelt
Uhmm..bijna alles is al gespeeld hoor.Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 11:21:
Ik vind het competitievervalsing dat het lijkt alsof alleen onze poule wedstrijden speelt
Verwijderd
Als het goed is speel ik vanavon mn eerste wedstrijd....PPietje schreef op 25 May 2003 @ 16:21:
[...]
Uhmm..bijna alles is al gespeeld hoor.
Poule D krijgt 2 dagen extra de tijd, wegens het late invallen van Erik. Dit betekent niet dat het tournooi uitloopt. Dus de spelers uit poule D moeten deze week wat meer wedstrijden spelen. Zou iedereen nog even willen checken of de uitslagen op de site kloppen en of we niks vergeten zijn?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 25 May 2003 @ 11:21:
Verwijderd
uhm...
Ligt eraan of je het schema begrijptVerwijderd schreef op 26 May 2003 @ 16:58:
Mag ik deze week een wedstrijd spelen of telt de uitslag dan niet?![]()
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Fakir op 27-05-2003 14:24 ]
uhm...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik loop er nog 1 achter op het moment.... 3x gespeeld 3x gewonnuh...PPietje schreef op 31 mei 2003 @ 13:52:
Wordt er nog gespeeld? Zondagavond moet de 2e ronde af zijn he? En er zijn nog veel wedstrijden niet gespeeld.
uhm...
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Aemstel op 02-06-2003 21:22 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Aemstel op 02-06-2003 23:02 ]
uhm...
Verwijderd
uhm...
Verwijderd
Verwijderd
uhm...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door NoReseth op 10-06-2003 21:47 ]
uhm...
Verwijderd
Ow Ow niet weer heSmoonshine schreef op 10 June 2003 @ 22:00:
Hmm tegen Devilsown. Een re-match van de halve finale van het vorige toernooi!! Was erg spannend die wedstrijd. De eerste werd door DevilsOwn gewonnen met 2-0, waarna de volgende wedstrijd door mij met geloof ik 7-3 gewonnen werd.
[ Voor 17% gewijzigd door Fakir op 11-06-2003 18:35 ]
Verwijderd
Wat was de uitslag danFakir schreef op 11 June 2003 @ 18:33:
Net weggespeeld door pietjeGefeliciteerd pietje, succes in de halve finales
5-0 en 9-1
uhm...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 14-06-2003 14:31 ]
uhm...
Verwijderd
uhm...
Verwijderd
Wat d8en jullie van een competitite met 10 man ofzo?Smoonshine schreef op 15 June 2003 @ 13:54:
Hmm, ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren voor de zomervakantie. Devilsown en ik hebben al wel overlegt om iets na de zomervakantie te organiseren. Dat zou dan een toernooi worden met alleen het knock out systeem, aangezien er nu ook al problemen waren met de poules. Maar tegen de tijd dat het zover is, zijn we zeker al wel 2 maandjes verder denk ik
Verwijderd
Ik doe in ieder geval niet meeVerwijderd schreef op 15 June 2003 @ 16:48:
[...]
Wat d8en jullie van een competitite met 10 man ofzo?
uhm...
Verwijderd
Hoe vraag ik dieaan dan? Ben nl net nieuwe snap jeSmoonshine schreef op 16 June 2003 @ 16:54:
[...]
Ik doe in ieder geval niet mee. Zo'n toernooi krijg je nooit af voor de vakantie. Je moet er ook rekening mee houden dat niet iedereen hier op dezelfde tijd vakantie heeft en op vakantie gaat. Maar je kunt natuurlijk altijd aan een modje vragen of je voor je toernooi een topic mag openen.
Je kunt beter wachten tot na de vakantie met het organisteren van een nieuw toernooi. En aangezien een paar anderen er al plannen voor hebben geloof ik kun je beter dat afwachten denk ik. Voordat er straks twee Fifa 2003 toernooien zijn wat dus compleet niet werkt.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 16:56:
[...]
Hoe vraag ik dieaan dan? Ben nl net nieuwe snap je
Verwijderd
Erik heeft geen tijd om te spelen, waardoor ik nu dus zonder te spelen door ben naar de halve finalesVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 10:54:
Wanneer word de wedstrijd tussen Sepiroth en Erik eigenlijk gespeeld? kHeb wel zin om onderhand eens een finale te spelen
Moet je toch eerst de halve finale nog winnen
[ Voor 84% gewijzigd door NoReseth op 17-06-2003 14:08 ]
Verwijderd
uhm...
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:09 ]
uhm...
Verwijderd
Wij moeten ook nog us x potje doen <> maybe voor 3e / 4e plaatsPPietje schreef op 17 June 2003 @ 22:14:
Boehoe, weer net nie de finale gehaald. Naja, Smoonshine en Wannab33, suc6!
Je bent een beetje telaat vrees ik, halve finale is al gespeeldWmm schreef op 17 June 2003 @ 23:12:
Heren finalisten: heel veel succes en moge de beste winnen.
Trouwens, wanneer is de finale eigenlijk?
Erm...
Was je nog niet helemaal wakker jongen? Ik wens de FINALISTEN het beste toe, dus ben ik nog wel op tijdpvanwelt schreef op 18 June 2003 @ 07:44:
[...]
Je bent een beetje telaat vrees ik, halve finale is al gespeeld
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Smoonshine op 19-06-2003 15:51 . Reden: toevoeging ]
uhm...
Uhmm...in het schema staat dat de finale deze week gespeeld moet worden. Maar dat maakt niet zoveel uit, als jullie allebei maar kunnenSmoonshine schreef op 19 juni 2003 @ 15:50:
Helaas kan ik vanavond de finale niet spelen. Ik zal je eens toevoegen op msn. Ik heb volgende week pas weer tijd om te spelen (is toch ook de bedoeling dat het dan gespeeld wordt toch??), of het zou een keer in het weekend overdag moeten.
Trouwens, dat filmpje maken is wel een tof idee. Dan zou je iig een soort van samenvatting kunnen maken van de beide finalewedstrijden. Maar dat moeten we maar even overleggen dan.
Ow, wat vaag, ik dacht dat deze week de halve finales gespeeld moesten worden en dan volgende week de finale. Maakt ook niet uit. Met die regels was ik even in de war met het vorige toernooiPPietje schreef op 19 June 2003 @ 21:34:
[...]
Uhmm...in het schema staat dat de finale deze week gespeeld moet worden. Maar dat maakt niet zoveel uit, als jullie allebei maar kunnen
En in de regels staat dat de finale niet 2 wedstrijden, maar maar 1 wedstrijd is. 2 keer 10 minuten en dan sudden death en penalties.
uhm...
Oh je je hebt gelijkSmoonshine schreef op 19 June 2003 @ 23:54:
[...]
Ow, wat vaag, ik dacht dat deze week de halve finales gespeeld moesten worden en dan volgende week de finale. Maakt ook niet uit. Met die regels was ik even in de war met het vorige toernooi, daar ging de finale wel over 2 wedstrijden. Eigenlijk is 1 wedstrijd ook mooier, dat maakt die ene wedstrijd veel spannender.
uhm...
uhm...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq