Toon posts:

[NT4 domein] User logon member not executed*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beschrijving :
Windows NT4 domain met PDC en BDC
werkplekken zijn W2k en XP (Pro)

Probleem : in de NETLOGON staat een script (bv inlog.bat) en bij de user setting staat keurig dit script vermeld !
de users worden keurig gevalideerd in het domain, maar het script INLOG.BAT wordt gewoon niet uitgevoerd.
Als ik met de hand naar de NETLOGON share ga en ik klik dubbel op het script INLOG.BAT dan wordt dat correct uitgevoerd.

Vraag : Waarom wordt het script niet uitgevoerd. :(

(het heeft gewerkt , maar zonder wijzigingen van de omgeving werkt het nu opeens niet meer !)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
pleur ze in de autoexec.bat?

Verwijderd

Wordt het script volledig overgeslagen of wordt de inhoud van het script alleen overgeslagen ? (dus het script wordt wel aangeroepen, maar niet uitgevoerd)

Is er recentelijk is gewijzigd met je scripts.

Is dit op alle werkplekken ?

Staat er iets in de eventlog (zowel server als client) ?
sdomburg schreef op 08 May 2003 @ 15:32:
pleur ze in de autoexec.bat?
*Zucht*

Verwijderd

Topicstarter
zover ik kan zien wordt het script helemaal niet aangeroepen. (heb wat gerommeld met pause enzo)

Er staat niets in de event log wat ik kan herleiden tot de scripts en het domein wat ik gebruik. (wel staat er veel loggings over het NMC domein, maar daar staat bij dat die loggings normaal zijn)

Ja, ik heb de scripts wel veranderd, maar dat kan het toch niet zijn. Ik heb ook een nieuw script gemaakt met maar een NET USE erin en die doet het ook niet.

De inhoud van de scripts is goed want als ik met het handje naar de NETLOGON share ga en ik klik op het script dan doet ie het !

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid, gebeurt dit op alle clients ?

Staat er in de environment variables van de clients ook de LOGONSERVER vermeldt ? (CMD => SET)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 22:48:
Even voor de duidelijkheid, gebeurt dit op alle clients ?

Staat er in de environment variables van de clients ook de LOGONSERVER vermeldt ? (CMD => SET)
Ja het gebeurt op alle client's
Nee, er is geen environment var gezet ( die was ook niet geset toen het logon script het wel deed !
Pagina: 1