Toon posts:

Geluiden MSN Plus! omzetten in sample *

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zou er een mogelijkheid zijn om de msn plus sounds om te zetten in een sampletje. Of staan die al in sample op je harddisk. wie kan me helpen?

(het gaat om die sounds met /s.... )

Alvast bedankt :)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

/sevillaugh

Die dingen :? Die staan naar mijn weten in dat progje gebakken.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
Ik geloof niet dat je daarbij kunt komen. Heb er ook al over nagedacht (stiekem die geluidjes veranderen; zal m'n zusje leuk vinden :) ).

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 08:04

mees

Duuuussss...

Anders ff de exe of dll's openen met Resource Hacker.. zie je ze vanzelf, en kun je ze direct vervangen.. Ik ben hier in ieder geval geen losse wav-files tegen gekomen op mn HD..

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

Topicstarter
IK heb het gebrobeert maar dat werkt helaas ook al niet

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat wil je nou precies? Wil je er zelf geluiden inzetten, of wil je geluiden er uithalen? De source-code van een programma aanpassen is namelijk niet legaal, de geluiden er uit halen zijn volgens mij geen problemen mee, maar daar kan ik me in vergissen :P.

Titelfix, je oude was niet echt duidelijk ("msn plus").

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag de geluiden eruit willen halen

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Welke moet je hebben? Dan wil ik ze wel voor je sampelen...

[edit]
Op zich is sampelen niet zo moeilijk (althans bij mij dan, ik heb een Sound Blaster Live! Value waarbij je de optie hebt om alle kanalen die je hoort op te nemen. Op zich moet het ook mogelijk moeten zijn om alleen 'Wave' als bron te nemen.

Misschien dat je het zelf eerst even kunt proberen:

- Ga in de volumeregeling naar 'Opties' > 'Eigenschappen'
- Kies aldaar voor 'Opnemen'
- Zorg dat er iets in de trand van 'Wave', 'MP3', of 'What you hear' aangevinkt staat
- 'OK'
- Kies nu bij de volumeregeling van de diverse opnamebronnen 'Wave', 'MP3', of 'What you hear'.
- Menu 'Start' > 'Uitvoeren' > Vul 'sndrec32' in en druk op 'OK'

Nu wordt onze oude vriend SoundRecorder opgestart.

Je zou nu even kunnen testen door een MP3- of een ander mediabestand af te spelen terwijl je opneemt en dat terug af te spelen. Indien het werkt zou je moeten kunnen opnemen terwijl je iemand /sevillaugh over MSN stuurt.

Als je daarmee klaar bent moet je vanzelfsprekend nog even opslaan ;) ; kies eventueel in het 'Opslaan als...'-venster voor een hogere kwaliteit met de 'Wijzigen'-knop.

[ Voor 106% gewijzigd door DUX op 09-05-2003 16:08 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 11:54
allemaal lijkt me
zoveel zijn er niet (rond de 10 geloof ik)

Verwijderd

Bestaat er geen software waarmee je het geluid kunt opnemen wat je compter op dat momment naar buiten stuurt. Dan kun je zegmaar het msngeluidje opnemen :) Hoef je het er niet uit te plukken.

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Die software bestaat en heet 'Total Recorder'

• King
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:23

King

War. War never changes.

Verwijderd schreef op 09 May 2003 @ 15:58:
Bestaat er geen software waarmee je het geluid kunt opnemen wat je compter op dat momment naar buiten stuurt. Dan kun je zegmaar het msngeluidje opnemen :) Hoef je het er niet uit te plukken.
Dat bestaat dus idd, zie ook de post van dux. Ik heb dezelfde geluidskaart en daar zit een recorder bij waarmee je gewoon het geluid kan opnemen wat op dat moment uit je boxen komt.....
Er zijn volgens mij zat recorder programmaatjes in omloop die dat kunnen :)

[ Voor 8% gewijzigd door King op 09-05-2003 16:08 ]

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
@jozy
je zei dat er 10 geluiden inzitten. maar ligt aan je versie! als je gewoon MSN plus 2 eerste versie hebt dan heb je er maar 5!!!! /sevillaugh /shello /sbrb /sdoh /skiss heb je dan! Bij de nieuwste MSN plus heb je 10 geluiden! De 5 hiervoor genoemde en /sbye /smad /sevil /somg /sboring !!!!

@Dux
Ik heb ook /sevillaugh opgenomen en dat deed ik 2 weken geleden ook zoals jij het beschreef! Dus het moet als het goed is werken!!!
Pagina: 1