Toon posts:

drivers voor Netwerkkaartje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoek me dus wezeloos naar drivers voor een netwerk kaartje. Er staat geen merk of iets op. Alleen op de chips staat het volgende :

US BC001
0137AG90N3

en op een anders staat

PTF 20515D

en

Y##PB10205 001524

Het ook al hier gezocht , maar kan dus niks vinden.
Het kaartje lijkt hier trouwens heel veel op. Iemand idee waar ik ze kan downloaden. Tis voor win98 trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://chip.ua/testlab/images/310_big.jpg

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Verwijderd

ga eens kijken op weeweewee.driverguide.com

te laat

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 15:19 ]

Verwijderd

Volgens mij is het een soort Realtek aan de vorm en het lampje te zien...(1 nl.) Kijk eens wat er op die chip in het midden van de kaart staat.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kan je een foto maken van de chips die er zitten, zo te zien staat er een logo op 1 van de chips. Misschien dat iemand dat logo herkent.

Verwijderd

Dit is een Winbond kaartje, 100% zeker, ik herken die namelijk, want die heb ik hier ook verschillende liggen.
De drivers kun je makkelijk op winbond.com vinden...

http://www.winbond.com/e-winbondhtm/partner/b_2_c_2.htm

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 15:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas.... tis dus geen Winbond. Althans.... ik heb alle drivers geprobeerd die er op die site stonden, maar geen van alle pakt hij ( het ligt niet aan de kaart zelf, want voor format deed hij het uitstekend. )

Staan er bij jouw kaarten ook dezelfde getallen op ?

Verwijderd

Bij mij staat er duidelijk op de chip zelf een wereldbolletje met een W erin, W89CXXXX, en nog wat nummertjes, maar het lijkt niet op de nummers die jij geeft. Hij lijkt wel 100% op die op de foto

Verwijderd

Topicstarter
Ik weer nog steeds niet wat voor een kaart het is, maar ik heb de drivers gevonden bij driverguide. En ze werken, dus helemaal top. Bedankt voor het meedenken en zoeken :)

Verwijderd

Sweex US BC001

zie boven :)

Post maar eens info die in de INF file staat die je nu succesvol gebruikt.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
[FileConstants]
UtilityInf = "UTILITY.INF"
subroutineinf = "SUBROUTN.INF"
SoftwareType = "driver"
Exit_Code = 0
NetEventDLL = "%SystemRoot%\System32\netevent.dll;%SystemRoot%\System32\drivers\FEAND4.SYS"
IoLogMsgDLL = "%SystemRoot%\System32\IoLogMsg.dll"

Manufacturer = "FEAND"
ProductMajorVersion = "4"
ProductMinorVersion = "0"
ProductVersion = $(ProductMajorVersion)"."$(ProductMinorVersion)
ProductSoftwareName = "feand4"
ProductSoftwareImagePath = "%SystemRoot%\System32\drivers\feand4.SYS"
NetRuleSoftwareType = "feand4Sys ndisDriver feand4Driver"
NetRuleSoftwareUse = $(SoftwareType)
NetRuleSoftwareBindForm = """feand4Sys"" yes no container"
NetRuleSoftwareClass = {"feand4Driver basic"}

NetRuleSoftwareBindable = {"feand4Driver feand4Adapter non exclusive 100"}

ProductHardwareName = "feand4"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zoals hier staat een 'Feand' :? Maar ergens anders zag ik ook een paar keer Novell staan. Zou dat ook nog kunnen ? Want nou wil ik eigenlijk ook het merk wel eens weten.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 21:06 ]

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

De kans is vrij groot dat dit kaartje door een bedrijfje is gebouwd dat ze aan tientallen andere bedrijfjes verkoopt om onder eigen naam te verkopen.
Trust is zo'n merk dat telkens als ze bijv. een partij netwerk-kaartje uitleveren en niets meer op voorraad hebben, een reeks bedrijfjes een offerte laten uitbrengen voor een pallet kaartjes met de gewenste chipset, en dan voor de goedkoopste gaan.
Zelf ook wel eens 2 maal een Trust-kaartje geinstalleerd, binnen een paar weken twee totaal verschillende kaartjes gekregen, wel met dezelfde chip.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Pagina: 1