Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat deze vraag al enkele keren gesteld is en ik heb de zoekfunctie dus ook gebruikt. Toch kon nergens antwoord vinden op mijn probleem.

Ik heb dus een diva mp3 speler met 32 mb intern en 512mb flashcard. Toen ik deze op mijn nieuwe pc aansloot (winXP, usb2.0) deed hij het. Een paar dagen later probeerde ik het nog een keer en toen ging hij niet in USB mode maar gewoon in Play mode. Verder geeft hij een error dat hij het usb apparaat niet herkend :(.....

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt,

lennart

Verwijderd

K dit probleem heb ik ook gehad :/

2 Oplossingen in mijn geval:

A ) Kijk in Configuratiescherm>Systeem>Hardware>Apparaatbeheer>USB Controllers>Eigenschappen>Energiebeheer :O . Kijk of hier de functie "De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen" uitgeschakeld staat by alle (4 in mijn geval :) ) USB HID's ;) .

B ) Gooi je pc eens aan met een "koude start" ;( . Alle stekkers eruit, paar keer op aan en uitknop drukken en dan weer opstarten

Ik hoor het wel of dit lukt of niet, probeer het eerst 8) .

Verwijderd

Topicstarter
geil hij doet het :) thnx (K)

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
bij mij werkte het door hem in andere poort te steken :)

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 11:30
Ik had het ook doordat mijn moederbord niet helemaal lekker werkte, moest hem altijd een paar keer aansluiten om hem ook herkend te krijgen. Na de laatste firmware doet hij het echter helemaal perfect dus....

sensei_d.fpv channel