Hoi, even over de Asetek Waterchill koelset. Daar heb ik net de prijs van toegevoegd, 159 eur. Alleen, op de OC-Shop site worden er 3 versies hiervan aangeboden, zie hier.
De prijzen zijn dus 159 eur voor de basic set, 197 eur voor basic set+control unit CTU01, en de set met zowel die control unit als het Reservoir RSV01 erbij is 224 eur.
Zouden ze misschien alle 3 in de pricewatch kunnen, met een duidelijke naam? Anders snappen mensen niet dat ie in de pricewatch voor 159 eur staat, en als ze op de oc-shop site kijken, dan staat ie ineens als 224 eur
Bijvoorbeeld zo:
1 - Asetek Waterchill basic 159 eur PW link
2 - Asetek Waterchill basic+control unit 197 eur
3 - Asetek Waterchill basic+control unit+reservoir 224 eur
Lijkt me dat het wel past die namen zo, toch? Ik heb volgens mij wel langere beschrijvingen in de pricewatch gezien
De prijzen zijn dus 159 eur voor de basic set, 197 eur voor basic set+control unit CTU01, en de set met zowel die control unit als het Reservoir RSV01 erbij is 224 eur.
Zouden ze misschien alle 3 in de pricewatch kunnen, met een duidelijke naam? Anders snappen mensen niet dat ie in de pricewatch voor 159 eur staat, en als ze op de oc-shop site kijken, dan staat ie ineens als 224 eur
Bijvoorbeeld zo:
1 - Asetek Waterchill basic 159 eur PW link
2 - Asetek Waterchill basic+control unit 197 eur
3 - Asetek Waterchill basic+control unit+reservoir 224 eur
Lijkt me dat het wel past die namen zo, toch? Ik heb volgens mij wel langere beschrijvingen in de pricewatch gezien