[PW] Asetek Waterchill koelset

Pagina: 1
Acties:

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Hoi, even over de Asetek Waterchill koelset. Daar heb ik net de prijs van toegevoegd, 159 eur. Alleen, op de OC-Shop site worden er 3 versies hiervan aangeboden, zie hier.
De prijzen zijn dus 159 eur voor de basic set, 197 eur voor basic set+control unit CTU01, en de set met zowel die control unit als het Reservoir RSV01 erbij is 224 eur.

Zouden ze misschien alle 3 in de pricewatch kunnen, met een duidelijke naam? Anders snappen mensen niet dat ie in de pricewatch voor 159 eur staat, en als ze op de oc-shop site kijken, dan staat ie ineens als 224 eur ;)

Bijvoorbeeld zo:

1 - Asetek Waterchill basic 159 eur PW link
2 - Asetek Waterchill basic+control unit 197 eur
3 - Asetek Waterchill basic+control unit+reservoir 224 eur

Lijkt me dat het wel past die namen zo, toch? Ik heb volgens mij wel langere beschrijvingen in de pricewatch gezien :)

LinkedIn
Instagram

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
OC-Shop heeft een rooie kleur, dus zij zorgen zelf voor de invoer en correcte prijzen :P. Als wij een prijs zouden invoeren, dan is die de volgende dag alweer weg. Je zou eventueel wel de winkel kunnen mailen en vragen of ze dat willen doen :).

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Ok dan, tnx voor de info RV :). Ik denk dat ik ze dan ff mail idd, is wel zo duidelijk.

LinkedIn
Instagram