Toon posts:

[FS2002] add ons - scenery - aircrafts

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als nieuwkomer binnen de Microsoft Flightsimulator 2002 community ben ik zoek naar allerhande add-ons, scenery's and airplanes.

Ik denk dat dit een boeiende toppic kan worden waarin iedereen zijn tofste scenes en add ons kan zetten en we zo een 'ideale' FS kunnen maken.

Vb, goede graphics van airports, planes....

Misschien ook wat rond ATC,...

Iemand ideeën ? _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik die post bekijk komen er enkel airplanes in voor en geen scenery ed ....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 14:00:
Maar als ik die post bekijk komen er enkel airplanes in voor en geen scenery ed ....
moet je iets beter kijken denk ik..

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:06
IK denk zelf dat hier een slotje op komt , want betreft alles maar dan ook alles wordt besproken in het [rml][ FS2002] Vragen En Mooiste screenshots, Deel 52[/rml] topic

Van Airports tot ATC en van een Piper tot een Airbus :) van vluchtroute tot landing .

Dus vraag maar raak daar zo er zijn vast wel mensen die je kunnen helpen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 14:01:
[...]

moet je iets beter kijken denk ik..
Inderdaad. De eerste post in elk van die 52 topics moet voldoende inspiratie zijn.

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Staat er zekers wel in. Daarnaast moet je ook kijken op www.avsim.com en www.flightsim.com :) En in dat topic kun je ook over atc praten. In dat topic word al 51 delen over scenery graphics en alles wat met luchtvaart te maken heeft van checklist tot een eicas controle.

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zie biobak :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.