RC5 op linux rekenmonsters: hoe??

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bob|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hoi,

ik heb tegenwoordig toegang tot een stuk of 3 dikke linux PCs(XEON 800MHz), maar die zitten samen in een NIS cluster. Dwz op welke ik ook inlog, ik kom in hetzelfde homedir terecht. Nou draait RC5 al op de fileserver. Hoe krijg ik het voor elkaar dat RC5 ook op die andere apparaten draait zonder dat de buffers elkaar in de weg zitten.

NB. het zijn fysiek dezelfde files, dus ook een andere config is moeilijk. Moet ik voor elk apparaat een apart subdir maken en vandaaruit draaien of is er een beter manier (sharing bufs oid?)

Greetz, Bob

• wiho
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-05 09:54

wiho

Certified Nerd

Ik zou inderdaad met aparte subdirs werken. Als alle PC's een eigen internetverbinding hebben, is dat toch de makkelijkste oplossing. Je kan inderdaad buffers sharen met dnetc, maar het hoeft in dit geval niet.

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• Bob|IA
  • Niet online
Okee, ga ik doen!

Thanks wiho.

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
Het hernoemen van de client kan ook. De client kijkt altijd naar ini file met zelfde naam.

vb.
dnetc.exe kijkt naar dentc.ini en de hernoemde client
koe.exe kijkt naar koe.ini

Nu kun je elke client de gewenste instelling geven ook al staan ze in de zelfde directorie.

Tip. Voor overige fans van koeien lees eens de help file van dnetc hier in staan nog meer leuke mogelijk heden. dnetc -? geeft ook veel info

Grutte Pier fansels