Afgelopen weekend ben ik creatief bezig geweest om een nieuwe koeler op mijn Athlon 1600+ te zetten. Om de koeler erop te krijgen moest mijn hele mobo uit de kast. Eeen kartiertje schroeven en de heatsink kon erop. Nadat ik mijn mobo weer in de kast gestopt had, eerst even de proef op de som genomen en gekeken of de PC het weer wilde doen. Een druk op de knop, en ja hoor, hij draait. Vervolgens de HD's en alle andere troep er weer in, en nog een keer proberen...En wederom geen problemen. Toen werd het tijd om de PC weer terug tezetten waar die hoord, dus ik twee trappen op, randapparatuur eraan, een druk op de knop....
er gebeurd niets....
Het LEDje op mijn Mobo brand wel, dus hij heeft stroom...
Kabels zitten ook goed...
Met de hardware frutten maakt niet uit, hij blijft het niet doen...
Ik krijg geen foutmeldingen, piepjes,of andere geluiden...
Er zit wel een heel spanned schroeiplekje op het mobo, schuin onder de USB aansluitingen, dat plekje zat er eerst niet. (helaas geen digicam)
Specs:
Asus A7V266 mobo
Athlon 1600+
Swiftech MCX 462 met Delta (Niet op het mobo, duhuh)
Enermax PSU
Heb ik nou mijn mobo gefrituurd? Is er nog iets anders dat ik kan proberen om weer leven in mijn Mobo te blazen?
Het LEDje op mijn Mobo brand wel, dus hij heeft stroom...
Kabels zitten ook goed...
Met de hardware frutten maakt niet uit, hij blijft het niet doen...
Ik krijg geen foutmeldingen, piepjes,of andere geluiden...
Er zit wel een heel spanned schroeiplekje op het mobo, schuin onder de USB aansluitingen, dat plekje zat er eerst niet. (helaas geen digicam)
Specs:
Asus A7V266 mobo
Athlon 1600+
Swiftech MCX 462 met Delta (Niet op het mobo, duhuh)
Enermax PSU
Heb ik nou mijn mobo gefrituurd? Is er nog iets anders dat ik kan proberen om weer leven in mijn Mobo te blazen?