Beste Manne en misschien ook Vrouwe,
Heb de volgende vraag. Ik wil in me huiskamer beneden een digitale videorecorder/mp3 afspeler maken.
Ik heb al de volgende spullen:
pIII 533b
512 MB geheugen (133mhz geloof ik)
Asus MB
60 GB HD (umda 133)
gforce 2 64mb video kaart (zonder tv uit)
Netwerkkaart 100mb
cd-romspeler
Uiteraard ook een TV
Even de situatie/wensen:
- Op de 2de verdieping staat nog een server met hierop winxp (hierop staan ook de mp3's) deze wil ik ook graag kunnen benaderen.
- Ik wil graag een stille comp. in de huis kamer
- Toetsenbord en muis wil ik niet gebruiken (dus alles moet met een remote)
- Wil er ook dus mee kunnen opnemen vanaf een tv/digitale videocam./radio/cd-speler
- Daarnaast wil ik een mooie kast zodat het net lijkt of je geen comp. in je huiskamer hebt.
Das heel wat...hopelijk kunnen jullie me helpen met goed advies over hardware/software/besturingsysteem/etc
1000x bedankt
Heb de volgende vraag. Ik wil in me huiskamer beneden een digitale videorecorder/mp3 afspeler maken.
Ik heb al de volgende spullen:
pIII 533b
512 MB geheugen (133mhz geloof ik)
Asus MB
60 GB HD (umda 133)
gforce 2 64mb video kaart (zonder tv uit)
Netwerkkaart 100mb
cd-romspeler
Uiteraard ook een TV
Even de situatie/wensen:
- Op de 2de verdieping staat nog een server met hierop winxp (hierop staan ook de mp3's) deze wil ik ook graag kunnen benaderen.
- Ik wil graag een stille comp. in de huis kamer
- Toetsenbord en muis wil ik niet gebruiken (dus alles moet met een remote)
- Wil er ook dus mee kunnen opnemen vanaf een tv/digitale videocam./radio/cd-speler
- Daarnaast wil ik een mooie kast zodat het net lijkt of je geen comp. in je huiskamer hebt.
Das heel wat...hopelijk kunnen jullie me helpen met goed advies over hardware/software/besturingsysteem/etc
1000x bedankt