Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat]Laatst gepostte bericht weergeven bij "Bekijk bericht"

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 19:04

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
PromWarMachine in "Screensaver welke download spd weergeeft"

Dat soort dingen heb ik wel vaker, ben ik net een paar seconden te laat. Als je dat hebt in een topic waar een makkelijke vraag gesteld wordt die alle regulars hier weten, heb je wel eens dat er 5x achter elkaar 't zelfde staat :z

Voordat ik post doe ik echter altijd bekijk bericht. Is het niet handig om hier (evt. d.m.v. een optie in de prefs) de 1/2/3 laatst gepostte berichten in dat topic weer te geven? :?

Zo zie je dat het antwoord al gegeven is, hoef jij het niet meer te doen :)

Dividend for Starters

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:03
Is er toch al?
Prefs> Toon laatste berichten? Ja - Geeft meest recente berichten weer bij reageren

EDIT:
Dan krijg je dus dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~heynsber/last.jpg

Bedoel je dat?

EDIT2:
Hmm, laat maar, dat "Laatst geplaatste berichten:" is wel erg ruim, ik had net 380 Laatst geplaatste berichten :)

[ Voor 71% gewijzigd door Xander op 08-05-2003 13:03 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
XanderH schreef op 08 May 2003 @ 12:55:
Is er toch al?
Prefs> Toon laatste berichten? Ja - Geeft meest recente berichten weer bij reageren

EDIT:
Dan krijg je dus dit:
[afbeelding]

Bedoel je dat?

EDIT2:
Hmm, laat maar, dat "Laatst geplaatste berichten:" is wel erg ruim, ik had net 380 Laatst geplaatste berichten :)
Ja, zoiets bedoel ik inderdaad wel.

Het lijkt me alleen niet zo logisch dat dat daar wordt neergezet. Als dat aangepast wordt naar een in te stellen waarde van het aantal berichten... en verplaatst wordt naar nádat je op het knopje 'bekijk bericht' heb gedrukt (en dus het te sturen bericht klaar hebt), zou het goed zijn.

edit:

Hrm, ziet er inderdaad goed uit, maar hoef niet 't hele topic te hebben 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door PromWarMachine op 08-05-2003 13:09 ]

Dividend for Starters

• Xander
PromWarMachine schreef op 08 May 2003 @ 13:05:
[...]

Ja, zoiets bedoel ik inderdaad wel.

Het lijkt me alleen niet zo logisch dat dat daar wordt neergezet. Als dat aangepast wordt naar een in te stellen waarde van het aantal berichten en verplaatst wordt na je op het knopje 'bekijk bericht' heb gedrukt, zou het goed zijn.

Dit lijkt me niet zo nuttig, want in de tijd dat ik dit geypt hebt, kunnen er alweer 4 nieuwe berichten zijn...
Als je het inschakeld staat het ook onder "bekijk bericht" :)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 19:18

chem

Reist de wereld rond

Al die veranderingen snap ik niet zo goed. Je kan gewoon de thread onder het reply scherm zien; wat wil je nog meer :?
Ik ga iig niet NOG meer preferences inbouwen om wazige constructies voor elkaar te krijgen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Xander
chem schreef op 08 mei 2003 @ 13:13:
Al die veranderingen snap ik niet zo goed. Je kan gewoon de thread onder het reply scherm zien; wat wil je nog meer :?
Misschien omgekeerde volgorde, zo is het niet echt makkelijk, in een grote thread moet je 10x op volgende pagina klikken voordat je de laatste reply ziet :P (En ja, omgekeerde volgorde kun je instellen, maar dat is dan ook bij het normale list_messages venster.

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Topicstarter
chem schreef op 08 May 2003 @ 13:13:
Ik ga iig niet NOG meer preferences inbouwen om wazige constructies voor elkaar te krijgen.
Je ziet inderdaad de hele thread, maar met prefs op 100 is dat nogal veel?

Het moet niet veel werk zijn om daar een zelf in te vullen getalletje neer te zetten toch? Bijvoorbeeld alleen het allerlaatste bericht. Niet iedereen draait op 1600x1200 zodat het tóch wel goed zichtbaar is, hoeveel posts je ook te zien krijgt...

Dividend for Starters

• Korakal
  • Laatst online: 08:14

Korakal

Up up up!

XanderH schreef op 08 May 2003 @ 13:16:
[...]

Misschien omgekeerde volgorde, zo is het niet echt makkelijk, in een grote thread moet je 10x op volgende pagina klikken voordat je de laatste reply ziet :P (En ja, omgekeerde volgorde kun je instellen, maar dat is dan ook bij het normale list_messages venster.
Agree with that... het zou daar inderdaad handig (en ook logisch IMO) zijn dat ook echt de laatst geplaatste reply het dichtste bij je postvenster staat. Zoals het nu staat heeft het misschien voor een topic van 3 posts nog nut, maar niet bij een topic van 1 pagina of groter.
Ik heb vandaag pas deze functie in m'n prefs ingeschakeld vanwege hetzelfde 'probleem' als de topicstarter, en dit viel mij gelijk op.

Dan maakt het overigens niet uit dat de hele thread wordt gedisplayed, als het maar is: 'nieuwste bovenaan'. Dit hoeft niet met een prefs-setting, want andersom is totaal onlogisch.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.