Toon posts:

WinDVR 2, kanalen instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag medetweakers, na lang zoeken en proberen, had ik winDVR 2 (van intervideo) gevonden als beste opneem programma naar direct naar mpeg1 of mpeg2 softwarematig op te nemen. Het programma werkt op zich goed. Het enigste nadeel is, dat ik de kanalen niet handmatig kan instellen, maar alleen kan laten zoeken. Hij vind namelijk niet alle kanalen, en somige staan niet scherp afgesteld. Ik gebruik een Hauppauge WINTV-pci/Radio met btwincap drivers (deze omdat ik de tuner met de orginele hauppauge drivers helemaal niet kon gebruiken. Ik heb het register al doorzocht, maar ik kom daar ook geen wijs uit de (kanaal)instellingen. PowerVCR II heb ik ook geprobeerd, met die programma werkt niet goed met mijn kaart en is zo traag als stront door een trechter (en beslist geen diaree). Dscaler is ook geen oplossing, want daarmee kan ik alleen naar avi capturen (bv mjpeg) maar dan moet ik de video weer hercoderen, en dat schiet dus niet op, en directshow mpeg1/mpeg2 drivers bestaan naar mijn weten niet. Heeft iemand de oplossing en nog een ander alternatief programma wat ik zou kunnen proberen?

Specs:

AMD1333 + 512MB + ATI9500 + 40 + 20GB HD (zie specs)
Hauppauge WINTV-PCI/Radio
Windows XP Pro Servicepack 1 + patches
WinDVR 2

tnx zovast!

Verwijderd

Topicstarter
Moeilijk zeker :P, of heeft hier gewoon niemand last van :?

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:53
Ken iemand die hetzelfde probleem heeft. dus ik hou dit topic in de gaten

And this !! Is to go even further beyond!!!

Verwijderd

Topicstarter
mmm, okay, dus iedereen heeft zelfde probleem? nog mensen?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een klein kikje omdat het openen van een nieuw topic niet nodig is,...

Geeft Dscaler dezelfde kwaliteit als dit programma? Maar dan nog opzoek naar een alternatief opneem progsel :)