(industriele) computerbehuizing

Pagina: 1
Acties:

• surfpunk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05-2021

surfpunk

*apple macBook*

Topicstarter
Ik weet niet of dit het meest geschikte topic is, maar het gaat wel over behuizingen zullen we maar zeggen...
;)

Op het werk maken we POI-system, die we weer bij de klant uitzetten. Voorheen waren dat exotische computers voor de meeste mensen, dus iedereen bleef er met zijn vingers vanaf. Nu hebben we een nieuw softwaresysteem wat draait op Windows XP, erg makkelijk voor ons, maar nu moeten we ook dus PC's bij de klanten neer gaan zetten.

Op zich geen probleem maar een PC is al snel aanlokkelijk.. zelf een schermpje en toetsenboardje aanhangen en kijken of ze het zelf ook kunnen, of erger, openslopen en geheugen oid er uit meenem........

Het moet dus niet lijken op een PC en een beetje magische, industriele uitstaling hebben (RVS(achtig)??)

Wat we zoeken is een kastje (wat in grotere oplagens leverbaar is, zelfbouw is dus niet echt te doen) waar een Micro-atx boardje inpast met de ruimte voor een AGP slot.
CDROM is niet nodig, dat gaan we wel met een extern USB apparaat doen.

Kent iemand van jullie GOT-ers leveranciers van zulke kastjes???

Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-08 11:49
Aan je verhaal te horen denk ik van niet, maar is een 19" cabinet geen oplossing? Die kan je mooi op slot doen, en het lijkt heel wat. :)

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Die nieuwe blade dingen waar gister iets over op de FP stond :?

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-07 23:58

Skef

Ik scheer.me

Ik zou eens kijken naar een rackmount-kastje, bijvoorbeeld van Procase. Die hebben altijd wel iets industrieels.

Anders kun je ook eens kijken bij www.micropower.nl, zij leveren ook allerlei industriele pc's.

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Rittal maakt allerlei soorten kasten.

Van afsluitbare tot brandvrije geloof ik :P

* Atlas zoekt link :)

http://www.rittal.nl/fs_prod00.htm :)

[ Voor 20% gewijzigd door Atlas op 08-05-2003 12:26 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-08 09:47

AcouSE

Swedish Chef

Omdat je niet gaat modden past dit beter in Overige Hardware.

Persoonlijk zou ik voor een Procase o.i.d. gaan. Die zijn uiters robuust en goed af te sluiten.
Je kunt ze o.a. bekijken in de T.net shop:
http://viddel.shop.tweakers.net/

[CME] -> [OH]

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:18
Bij perry sport in arnhem hebbben ze van die aluminium cases met slot er op :). Die zijn echt niet open te breken. En dan hebben ze gewoon een slang, met alle kabels er in naar de tv, die er staat.
Pagina: 1