Toon posts:

Mandrake en wine

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb pas geleden mandrake geinstaleerd. Ik begin het wel aardig te snappen, en vind het tog mooier dan windows. Alleen ik wil graag bepaalde programmas (windows programmas) laten draaien op linux. Ik d8 door Wine te gebruiken. Alleen dit lukt niet ik weet niet wat ik fout doe maar het gaat fout.
Ik heb verder nog nooit iets geinstaleerd onder Linux misschien dat ik het daarom fout doe. Ik heb nu wine gedownload. Hij ging instaleren maar verder kom ik ook niet. En de wine map is vergrendeld dus verplaatesen lukt ook niet. Kan iemand mij precies uitleggen wat te doen?

Ohja ik heb ook al andere topics gelezen maar kwam er niet uit, ben al aantal uren aan het klooien.

Bedankt :)

Sven

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
Op deze manier, zonder enige informatie over wat je download, welke versie, waar, hoe je probeert het te installeren, en wat voor foutmeldingen je krijgt:

Nee.

Lees ook de NOS policy - updated 01/04/03 eens door - hoewel je hier best dingen mag vragen die op zich "makkelijk" zijn als je meer van Linux weet, verwachten we wel dat je eerst zelf de moeite neemt om te kijken hoe Linux in elkaar steekt, en wat je er mee kunt, en hoe je i.h.a. onder jouw distributie software installeert. In de NOS Policy wordt een behoorlijk aantal plaatsen genoemd waar je op zoek zou kunnen gaan naar informatie.

Als je er dan alsnog niet uit komt, zul je voldoende informatie moeten geven zodat we je ook kunnen helpen. Op deze manier gaat dat echt niet ;)

Dit topic gaat daarom dicht.

[ Voor 21% gewijzigd door Wilke op 08-05-2003 12:10 ]

Dit topic is gesloten.