Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
[ Voor 5% gewijzigd door avon op 08-05-2003 11:44 ]
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
- hoeveel mensen
- waar
- hoelang
lekker vaag zo
tijdelijke storing in een mast is niet echt iets om een topic over te openen
[ Voor 38% gewijzigd door aardbeix15 op 08-05-2003 11:46 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Hier, regio Drenthe - Assen zie ik O2 nog wel staan in mijn netwerklijstje...
spuit11
[ Voor 10% gewijzigd door Beekforel op 08-05-2003 11:45 ]
-phone al 10 x gereset
-4 mensen
- regio heerenveen/leeuwarden (ben met de trein gegaan. Vanaf heerenveen had ik er al last van)
- al 2 uur
[ Voor 24% gewijzigd door RealBase op 08-05-2003 11:48 ]
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......
misschien handig om deze info ook in je startpost te vermelden dan. Met zo'n topic kanje toch helemaal nixRealBase schreef op 08 mei 2003 @ 11:46:
ik vroeg me af of iemand er last van had... ook al is het geen helpdesk
-phone al 10 x gereset
-4 mensen
- regio heerenveen/leeuwarden (ben met de trein gegaan in heerenveen had ik er al last van)
- al 2 uur
en ik blijf er bij.
een tijdelijke storing in een mast is niet echt iets om een topic over te openen
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Over 2 uur maar eens kijken of ik in Heerenveen wel berijk heb (eindelijk weer thuis
Juist
het is bereik
FAQ Internet & Telefonie :
Topics als "MSN down !!?!" -> Dit soort topics worden gesloten, of naar de HK gemoved. MSN/ICQ is gewoon om de zoveel tijd down, en het heeft geen zin om dit elke keer van 500 mensen te horen. Hetzelfde geldt overigens voor alle andere topics, die over storingen gaan.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()