Skyscraper bij 800x600 resolutie?

Pagina: 1
Acties:

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:15
Bij resoluties hoger dan 800x600 komt er een skyscraper aan de rechterkant van de frontpage. Iets wat ik mij al langere tijd afvraag is waarom is er geen skyscraper bij 800x600? Valt makkelijk te doen door een simpele verandering van de layout:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/markhuizing/fpmini.png

Ja ik heb een abbo dus ik zal 'm niet zien :P maar misschien dat anderen juist sneller zullen overstappen op een abbo als er op 800*600 ook een skyscraper is. (als je dan als abbo zijnde de ads uitzet komt de layout er natuurlijk weer uit te zien zoals ie nu is.)

T.net ontvangt waarschijnlijk ook meer geld als er een skyscraper op 800x600 komt :P

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:30
Maak nou geen slapende honden wakker :z.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Op die plaats staan nou al de in-depths. Als je daar ook die software-updates en dergelijke gaat zetten beginnen de headlines wel erg laag.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:15
Dries, kijk eens op anandtech ofzo, die hebben hun nieuws ook laag staan.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

AnandTech is ook primair gericht op reviews, hun nieuws is niet bepaald hoog van kwaliteit.

[ Voor 35% gewijzigd door Wouter Tinus op 08-05-2003 11:27 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Waarom is wat Anandtech doet altijd goed? Ik vind het behoorlijk lastig om snel te zien welk nieuw nieuws er is. Dat is op 800x600 natuurlijk nog erger.
Pagina: 1