Ik ben nu al een paar dagen bezig om via een pagina alle teksten te kunnen update.
Ik krijg de teksten wel netjes in Text Fielden met update knop en ect.
Toevoegen heb ik wel voor elkaar gekregen want dat is ook het simpelste
Ik probeer te krijgen dat die bij de name van een text field netje tekst en dan een 1 er achter tot en met de laaste uitvoer. Ik heb er nu de ID achter gezet maar deze loopt niet netjes van 1 t/m 10.
Oke tot zo ver effe het kleine probleempje maar nu zit ik met een groot probleem.
Het updaten van me teksten. Dit kan niet zomaar effe :
want er zit bij $tekst een cijfer aanvast die 1 t/m (zoveel hij nodig heeft) loopt.
Dus die $query moet dus ook in een loopje..
Kan iemand mij daarmee opweg helpen want na een week proberen geef ik het eigelijk een beetje op
Ik krijg de teksten wel netjes in Text Fielden met update knop en ect.
Toevoegen heb ik wel voor elkaar gekregen want dat is ook het simpelste
Ik probeer te krijgen dat die bij de name van een text field netje tekst en dan een 1 er achter tot en met de laaste uitvoer. Ik heb er nu de ID achter gezet maar deze loopt niet netjes van 1 t/m 10.
Oke tot zo ver effe het kleine probleempje maar nu zit ik met een groot probleem.
Het updaten van me teksten. Dit kan niet zomaar effe :
PHP:
1
2
| $query="UPDATE teksten SET tekst = $tekst WHERE id = $id " ); $result=mysql_query($query) or die ( mysql_error() ); |
want er zit bij $tekst een cijfer aanvast die 1 t/m (zoveel hij nodig heeft) loopt.
Dus die $query moet dus ook in een loopje..
Kan iemand mij daarmee opweg helpen want na een week proberen geef ik het eigelijk een beetje op