Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarschuwing voor iedereen die een LCD wil kopen!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Ik heb ooit voor een (kleine) inkoopactie LCD's gekocht bij ene Franz Auster (www.megas.org).

Ik heb afgesproken in perioden te betalen.
Na betaling van de eerste periode (kosten voor ruim 3 LCD's) zou hij alle LCD's versturen (7 stuks), daarna zou ik het restant bedrag betalen.
De LCD's zouden direct verstuurd worden naar alle deelnemers van de actie.
Een maand later bleek slechts 1 persoon een LCD ontvangen te hebben.

Sindsdien ben ik nu alweer een jaar bezig om mijn geld terug te krijgen, maar krijg enkel de medeling dat er van alles misgaat met de post (tot 5 keer toe, heel geloofwaardig!).

Dus neem deze waarschuwing aan en doe ajb NOOIT zaken met Franz Auster of MEGAS....

[ Voor 26% gewijzigd door kazz1980 op 08-05-2003 11:23 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Creepy
  • Laatst online: 23:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je had ook de search kunnen gebruiken, er zijn al meer mensen die niet zulke goede ervaringen hebben gehad met verschillende leveranciers. Overigens lijkt het me niet de bedoeling om hier (online) winkels af te kraken, daar is toch een shop survey voor?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:07

WouterG

Dit is geen ondertitel

kazz1980 schreef op 08 May 2003 @ 10:52:
(P.s. ik weet niet helemaal zeker of deze waarschuwing toegestaan is op GoT, zo niet, dan gewoon weer verwijderen en in dat geval bij deze mijn excuses!)
Neem dan gewoon even contact op met een modje, staat ook in de faq. Lees die nog eens even op je gemak door.
Hier het linkje: Policy: Alle regels die op het forum gelden #haal-weg

[ Voor 10% gewijzigd door WouterG op 08-05-2003 11:21 ]

Verwijderd

Creepy schreef op 08 May 2003 @ 11:13:
Je had ook de search kunnen gebruiken, er zijn al meer mensen die niet zulke goede ervaringen hebben gehad met verschillende leveranciers. Overigens lijkt het me niet de bedoeling om hier (online) winkels af te kraken, daar is toch een shop survey voor?
Ja en die mensen hebben het dus ook een keer op got gezet. Dus dan heeft hij ook het recht om het hier neer te zetten

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Tomcat schreef op 08 May 2003 @ 11:19:
[...]

Neem dan gewoon even contact op met een modje, staat ook in de faq. Lees die nog eens even op je gemak door.
Ja, heb je inderdaad gelijk in. Had ik even niet aan gedacht. Dom!

Het is me gelukt om betreffende winkel in de Shop Survey te plaatsen.

Ik wil gewoon zoveel mogelijk mensen laten weten wat er met deze winkel aan de hand is. Dergelijke bedrijven hebben namelijk absoluut geen bestaansrecht, en ik gun het gewoon niemand wat mij overkomen is...

[ Voor 23% gewijzigd door kazz1980 op 08-05-2003 11:24 ]

• Creepy
  • Laatst online: 23:35

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 11:21:
[...]

Ja en die mensen hebben het dus ook een keer op got gezet. Dus dan heeft hij ook het recht om het hier neer te zetten
Aangezien de meeste topics ook zijn gesloten lijkt het me toch niet de goede plaats ;) En of iemand het recht heeft of niet laat ik wel over aan de mods

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
nu goed...recht of niet...
Iedereen die dit bericht leest is in ieder geval gewaarschuwd, en dat was het enige doel van dit topic...
Ik krijg mijn 200 euro dr niet mee terug, maar ik hoop in ieder geval dat zo min mogelijk mensen ditzelfde overkomt, en ik hoop dat betreffende winkel snel kan opdoeken (maar ben bang van niet, het is nl. best een groot eenmans bedrijf, en mijnheer Auster weet veel van recht en komt dus met al zijn gefraudeer steeds weer goed weg...)

Verwijderd

wat zitten jullie toch altijd te zeiken, deze goeie gozer doet dit niet eens voor zijn eigen belang...

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 11:46:
wat zitten jullie toch altijd te zeiken, deze goeie gozer doet dit niet eens voor zijn eigen belang...
nee was het maar waar! Zou heel graag mn geld terug krijgen...Als student is dit gewoon een maandinkomen (stufi) wat ik nog altijd mis.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

True.. maar hier hebben we nou juist een shopsurvey voor...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.