Toon posts:

Hoe dit te doen : 3 differnt HDD / CD / CD-R

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus een quantum fireball 33 - 5400 6,4 GB, een quantum fireball 66 - 7200 - 13,6 GB en een Maxtor Diamndmax 100 - 7200 - 20,4 GB

verder een CD-rom en een cd-writer.

MoBo : Asus P2B-f -> U-DMA 33

is het nu handig om zo'n los kaartje te kopen met extra connectors (uiteraard een ata100) of komt dat in systeem helemaal niet uit (vooral MoBO .. verder PII 400 / 128 MB win2K) hoger als u-dma 33 kom ik nu niet..

ik kom al zowieso een connector tekort ..

suggesties ?

Verwijderd

Als je een connector tekort komt is het zowiezo aan te raden er een IDE controller kaartje bij te kopen (anders heb je een IDE-device dat je niet aan kunt sluiten). En als je dan toch moet gaan kopen kun je het best voor een ATA100 kaartje gaan voor je HD.

Dan hang je gewoon je ATA100 en je ATA66 schijf aan de controller kaart, en de rest prik je op je mobo, dan loopt alles op volle snelheid (je hoeft echt niet bang te zijn dat je systeem het zaakje afremt) !

Problem solved :)

<font size=-2>tiepen blijft lastig</font>

Verwijderd

Topicstarter
MMM JAJA .. ZOIETS DACHT IK OOK JA ...

ff wat ata100 controllertjes vergelijken .. tips ?

Verwijderd

Ja hoor goede tip koop de Promise ATA-100 controller en download de laatste driver (build 32) draait perfect hier Asus P3BF met promise controller en 2x maxtor 30.3 gb ata-100 gaat razend snel. Suc6