Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F
Niks nieuws lijkt mij, die dingen maakt APC volgens mij al jaren (behalve dan met USB)
Ennuh.. Trust
(laat de echte tweakers het niet horen
)
Ennuh.. Trust
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Het is net de USB aansluiting die het interessant maakt ... waarschijnlijk zit er gewoon een relais in dat opspringt van zodra er stroom komt op de USB aansluiting ... het idee is wel héél goed gevonden,; maar misschien had het beter geweest dit op een COM-poort of PS/2 poort te monitoren, vermits deze onmiddelijk aanspringen bij het aanzetten van de PC. Aan de andere kant zijn deze poorten dan wel weer gedoemd om te verdwijnen ...momania schreef op 08 mei 2003 @ 10:42:
Niks nieuws lijkt mij, die dingen maakt APC volgens mij al jaren (behalve dan met USB)
Ennuh.. Trust(laat de echte tweakers het niet horen
)
Voor diegene onder ons die niet aan zelfbouw willen denken om hun pomp te starten leek dit me wel een leuke oplossing ...
Trust in inderdaad niet zo een referentie als het op kwaliteitsmateriaal neerkomt ... maar wat kunnen ze nu mis doen bij een stekkerdoos met een relais en een voltage-regulator ?? Het kon trouwens nog erger dan Trust hoor : Sweex
Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F
Erg leuk, maar compleet overbodig 
Ik heb hier een 'gewone' beveiligde 6-voudige stekkerdoos met schakelaar. Pjoeter + randapparatuur aanzetten? 1 schakelaar omgooien... PC staat zo ingesteld dat'ie automatisch boot bij spanning. Pomp springt ook gelijk aan, dus geen gezeur met relais etc.. 6 euro bij de praxis
(maar als je een goede reden hebt om voor dit ding te kiezen: let me know
)
Ik heb hier een 'gewone' beveiligde 6-voudige stekkerdoos met schakelaar. Pjoeter + randapparatuur aanzetten? 1 schakelaar omgooien... PC staat zo ingesteld dat'ie automatisch boot bij spanning. Pomp springt ook gelijk aan, dus geen gezeur met relais etc.. 6 euro bij de praxis
(maar als je een goede reden hebt om voor dit ding te kiezen: let me know