Toon posts:

Krakend geluid tijdens gamecuben

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok omdat volgens jullie mijn vorige topic niet zo duidelijk was...Hier een andere:

Ik heb dus een jvc rx 5032 versterker...
Ik speel dus gewoon analoog ( gamecube kan niet digitaal dacht dat ik dat niet hoefde te vermelden maar goed wel dus :P... )
En ik was dus aan et spelen en hoorde dus opeens na een halfuurtje een krakend geluid uit me rechter rearspeaker...
En nee et kan niet opgeblazen zijn want muziek doet et prima en dolby digi films ook prima en ik speeld op volume 6 ( et was snachts )...Et is net met dit spel...
Om verder met men verhaal te gaan...
Ik heb de box losgekoppeld en weer vast gekoppeld...Prima deed nix meer...Dacht oke draadje beetje los...Dus speelde ik verder...Na 10 botsing gehad te hebben ja hoor weer die kraak...maar nu uit me linker rear speaker...Wat kan dit dus zijn?
Hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben geweest???
En alvast bedankt voor de info/hulp...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 10:47 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je dat kraken hoort, haal dan eens de Gamecube los en sluit eens een cd speler aan en luister eens of dat gekraak dan blijft? Als het dan blijft, dan zit het ergens in je versterker/bekabeling. Als het niet blijft, dan zit het in je gamecube. Misschien stuurt-ie wel een te hard signaal naar buiten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
hm thnx voor de tip maar heb me twijfel over die te harde signaal...sowieso et zijn 400 watt speakers maar ik speel die spel al 2 dagen en probleem deed zich gister onstaan...hm lastig probleem ...kan et nie in et spel zitten??fout in et spel mayb???DAt et spel et geluid niet goed codeerd ofsow?vooral omdat ie et niet de hele tijd doet maar na een paar x botsen...VAAG

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 12:15 ]

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Hij bedoeld waarschijnlijk dat het signaal van de gamecube naar de versterker te hard staat.

Heb ik ook wel eens gehad met mn PC, als de line in te hard stond begon het geluid te kraken. Kun je het geluidsniveau van de gamecube ook aanpassen?

Dus dat je het geluid van je cube zachter zet en het geluid van je versterker iets harder...

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
uh neej ik kan niet die geluid van me cube aanpassen...maar goed ik speel al 2 week zo met die versterker gene probleem...alleen begon dus gister met dit spel

Verwijderd

probeer eens een ander spel. misschien is het spel currupt.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Gebeurt dit ook als je jouw tv gebruikt om het geluid weer te geven? Doet hij het daar ook dan ligt het zeker aan je cube, anders zou ik het bij je versterkers/speakers/kabels gaan zoeken.

Canon Digital Ixus V3

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-08 15:37

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Inderdaad.. hebben meerdere spellen dit probleem? Als dit zo is (en je hebt het probleem geisoleerd tot de Cube), dan is het misschien spel afhankelijk. Is dit niet zo, en is het de Cube, dan kan het zijn dat er misschien een contact los zit in de cube (printlift verschijnsel...connector die slecht contact met de PCB maakt)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Topicstarter
hm ok...zal es me zelda proberen...en ook eens met een ander exemplaat van burnout 2...Maar als het aan me versterker zou liggen moet ik dan denken aan een kapoote prologic 2 decoder????En het rare is dat het alleen de achter speakers zijn dus NIET bij de voorste...of op een tv aansluiten dan helpt??????????

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Volg mijn tip eens op en ga eens luisteren, want zo te merken wordt het door het spel veroorzaakt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
thnx jvs ga et strax thuis proberen(zit op me werk :P ) en laat et resultaat je wel weten...

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 18:38

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 12:40:
hm ok...zal es me zelda proberen...en ook eens met een ander exemplaat van burnout 2...Maar als het aan me versterker zou liggen moet ik dan denken aan een kapoote prologic 2 decoder????En het rare is dat het alleen de achter speakers zijn dus NIET bij de voorste...of op een tv aansluiten dan helpt??????????
Je moet er achter zien te komen waar het probleem ligt voordat je het op kunt lossen. Je springt echt van de hak op de tak!
Begin op de meest logische en makkelijkste plek: sluit eens een cd-speler ofzo aan en check of het geluid goed is bij hetzelfde volume.
Wel goed -> dan ligt het niet aan je speaker(s), niet goed, dan ligt het wel aan je speakers...

Alles kan stuk.

Verwijderd

Topicstarter
jah je hebt gelijk...Maar vindt dit gewoon een shit probleem die ik graag zo snel mogelijk wil oplossen...maar probeer al jullie manieren wel even en hopen dat ik dan meer weet ...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb hetzelfde als ik mijn volume laag heb van mijn Pro-Logic versterker (Center Speaker), als ik MP3 afspeel op mijn PC. Zet ik het volume iets harder, is het weg.
Overigens heb ik hier weer geen last van met mijn Cube, Xbox, N64, PSX of DVD-speler.

Verwijderd

Topicstarter
jah oke...maar waarom dan eerst de RECHTER en toen de LINKER???

Verwijderd

Topicstarter
Oke heb dus weer burnout gespeeld en deed et dus weer...met muziek niet en heb zelda half uur gespeeld...Deed nix bijzonders...Dus zal aan et spel liggen...
Pagina: 1