Zoals vele mensen hier, heb ik een vraag. Ik heb onlangs een Sony Digital Camcorder gekocht. Nu heb ik het een en ander gefilmd, maar ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb hier 2 opties voor, een USB optie, waarbij ik dus bestanden via de USB poort kan openen. En een FireWire optie (1394) dus. Als ik hem nou koppel via USB, kan ik alleen iets opnemen. Ik kan de opgenomen beelden niet via Pinnacle Studio 8, welke ik gebruik voor videobewerking niet overzetten! Via FireWire kan ik helemaal geen contact maken.
Onder mijn netwerkomgeving staat wel een 1394 verbinding aangemaakt. Als ik een nieuwe aanmaakt, via Geavanceerde verbinding, binnenkomende verbindingen accepteren, staat daar niet mijn firewire optie bij, wat dus inhoud dat ik geen verbinding kan gaan aanleggen. Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik in hemelsnaam zo'n verbinding op kan zetten, ben nu al wat dagen bezig, wordt er een beetje radeloos van!
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groenten en tot sinas!
Onder mijn netwerkomgeving staat wel een 1394 verbinding aangemaakt. Als ik een nieuwe aanmaakt, via Geavanceerde verbinding, binnenkomende verbindingen accepteren, staat daar niet mijn firewire optie bij, wat dus inhoud dat ik geen verbinding kan gaan aanleggen. Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik in hemelsnaam zo'n verbinding op kan zetten, ben nu al wat dagen bezig, wordt er een beetje radeloos van!
Alvast bedankt voor de moeite!
Met vriendelijke groenten en tot sinas!