[CC Discussie MF]

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Screwdraaier een OW. (voor blaten)

Wat een ontzettend trieste actie dit, jullie zijn DPC absoluut niet waardig.
We hebben in goed overleg met alle mensen van DPC en dnet een grens afgesproken die iedereen respecteert, dan is dit gewoon een bijzonder slechte actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Jij bent wel heel erg arrogant bezig zo he...
Duidelijk absoluut geen benul van wat er speelt en van respect voor regels die echt niet voor niets zijn opgesteld. Ik zou zeggen gebruik de search eens en zoek op RC5-64 MF 5 en 6 topics en de hoeveelheid gezeik dat DPC daar mee heeft gehad. Regelmatig op het randje van een complete DPC ban gezeten. Daarom is die 30k policy ingesteld, die jullie nu even heel leuk onderuit schoppen en zo heel DPC in discrediet brengen.

Nee applaus zul je van mij niet krijgen.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-06 12:54

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Het liefste zouden wij een eventuele MF ook 1 keer willen doen, maar er zijn nu eenmaal afspraken die wij respecteren.
Nogmaals ... 35k kan gebeuren, je hebt immers niet alles in de hand.
Maar voor 180k kun je niks bedenken.
Respectloos .....

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74948

DSmarty schreef op 08 mei 2003 @ 20:05:
Screwdraaier een OW. (voor blaten)

actie.
goh dank je, wat een eer. ben je eeuwig dankbaar. Kusje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Oki, jij gaat per direct op -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74948

DSmarty schreef op 08 mei 2003 @ 20:10:
Oki, jij gaat per direct op -1
dank je, das echt te veel eer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Screwdraaier, doe's normaal :(

[edit]
Al goed.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 08-05-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Screwdraaier kan nu niet meer reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Tsjonge, die gasten doen hun naam weer eer aan... DPC heeft al zoveel gelazer hiermee gehad, als DNET dan laat weten dat ze dat NIET op prijs stellen, en 99% van DPC weet dat we hebben afgesproken niet meer dan zoveel k te flushen, om DAN 180k eruit te smijten... Dan zet je de naam van DPC op de helling. Onder de maat jongens, en die screwdraaier moet eens een opvoedcursusje krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385

Sorry hoor DSmarty, maar jullie als teamBVD hebben in Februari de regels ook behoorlijk overtreden met een (te) grote flush. Verw8 dan alsjeblieft niet dat anderen zich er wel aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:21

s3n

Als dit je naam in de d.net stats is
"Fuck d.net! CrazyCows 180k verjaardagsflush!!!"

Dan ben je dpc onwaardig en dan mag je van mij betreft gewoon uit dpc gezet worden.
Anoniem: 385 schreef op 08 May 2003 @ 20:29:
Sorry hoor DSmarty, maar jullie als teamBVD hebben in Februari de regels ook behoorlijk overtreden met een (te) grote flush. Verw8 dan alsjeblieft niet dat anderen zich er wel aan houden.
True, maar dan krijg je het verhaal van hij doet jet ook, dus dan mag ik het ook.
Doen alleen kleine kinderen dat normaal niet??

[ Voor 57% gewijzigd door s3n op 08-05-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
1. Op dat moment hadden we nog geen aantal afgesproken, alleen dat MF's niet werden toegestaan.
2. Dat ging maar om een relatief kleine hoeveelheid meer.

Daarna is toen een zware discussie losgebarsten en toen is het aantal ook in de FAQ gezet.

Vind het dus niet echt een juiste vergelijking.

En dan nog is dit een geheel andere situatie, dit komt op mij over als "Fuck DPC, Fuck DNet, etc. etc"
Dat is ook heel duidelijk af te leiden uit hun reacties zowel hier als op hun eigen forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
User history van [DPC] TeamBVD

Biggest flush : 58.559 points at 21-02-2003

FAQ:
Update 11 April 2003:

- Uitbreiding flush-richtlijnen

De rest kan je daar zelf lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Anoniem: 27535 schreef op 08 May 2003 @ 14:27:
[...]

ehr; jullie achterstand is de laatste tijd anders alleen maar groter geworden hoor :P

(zoals het hoort natuurlijk ;))

Daarentegen is onze achterstand op Gameparty de laatste tijd zwaar afgenomen :)
Sssst, laat mij nou lekker dromen, weet ik ook wel :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-05 09:00

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Ik hoop dat de Teamleiding van de CC hier komen om te vertellen waarom zo ????

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen, doe's rustig, vond de sfeer die er eerst hing veel leuker :/

Maar we doen niets wat niet mag, hou er een beetje rekening mee dat we gewoon een beetje gek doen af en toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1. Op dat moment hadden we nog geen aantal afgesproken, alleen dat MF's niet werden toegestaan,

Jij vindt 58.559 geen megaflush ?

Mooi dan kan ik nog ff sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DSmarty schreef op 08 May 2003 @ 20:33:
[...]

En dan nog is dit een geheel andere situatie, dit komt op mij over als "Fuck DPC, Fuck DNet, etc. etc"
Dat is ook heel duidelijk af te leiden uit hun reacties zowel hier als op hun eigen forum.
Zullen we ons forum er buiten laten? Daar bespreken we wel wat wij willen ok?

En we doen echt nix wat DPC problemen op levert hoor :>

Dus iedereen weer O+ en Afbeeldingslocatie: http://www.crazycows.nl/forum/uploads/makeout.gif ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessie
  • Laatst online: 17-06 12:54

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Anoniem: 28168 schreef op 08 May 2003 @ 20:39:
Mensen, doe's rustig, vond de sfeer die er eerst hing veel leuker :/

Maar we doen niets wat niet mag, hou er een beetje rekening mee dat we gewoon een beetje gek doen af en toe :P
Hoezo je doet niks wat niet mag, wat dacht je v/d policy ! :(

Respectloos :r

edit:

Is natuurlijk niet van toepassing als je je aan de policy houd

[ Voor 11% gewijzigd door Wessie op 08-05-2003 20:45 ]

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Anoniem: 28168 schreef op 08 May 2003 @ 20:39:
Uhh..
Omdat er een aantal discussies zijn geweest over het sparen van RC5 work units hier een stukje uitleg:
Het doen van MegaFlushes is iets wat DPC altijd heeft gekenmerkt, dit heeft in het verleden tot problemen bij DNet geleid met als resultaat dat de DNet servers dagenlang overbelast waren. Dit had weer tot gevolg dat er ook een aantal dagen geen stats waren. We moeten wel in gedachten houden dat DNet een vrijwilligers organisatie is en deze problemen niet kunnen worden voorkomen door middel van het aanschaffen van krachtigere servers. DNet heeft DPC toen te kennen gegeven dat MegaFlushes niet meer gewenst waren. Het niet meewerken zou leiden tot verwijdering van DPC uit de statistieken.
Om te voorkomen dat er bij het RC5-72 project een zelfde problematiek ontstaat is er een richtlijn opgesteld voor het flushen van Workunits: Bij voorkeur dagelijks flushen, tenzij dit niet mogelijk is, maar uiterlijk binnen twee weken. Niet meer flushen dan 30K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Anoniem: 28168 schreef op 08 May 2003 @ 20:42:
[...]

Zullen we ons forum er buiten laten? Daar bespreken we wel wat wij willen ok?

En we doen echt nix wat DPC problemen op levert hoor :>

Dus iedereen weer O+ en [afbeelding] ???
Daarom krijgen wij nu onze donder van d.net. Ik had meer van je verwacht Silk_dude...

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83171

Ik ben een trots lid van CrazyCows en ik vindt deze actie gewoon super. Ik hou wel van een clan waar op het forum alleen maar over onzin word gepraat en die de regels durft te overtreden. By The Way: Als er nu 180k staat op de cc proxy kennen we deze toch niet in stukken verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Anoniem: 385 schreef op 08 mei 2003 @ 20:40:
Jij vindt 58.559 geen megaflush ?

Mooi dan kan ik nog ff sparen.
Dat hoor je mij niet zeggen. Jij begrijpt duidelijk de essentie van mijn post niet. Op 11 april 2003 is er een algemene DPC policy ingegaan dat een MegaFlush maximaal 30k mag omvatten.

Je kunt nu eenmaal niet met terugwerkende kracht de al voor die datum gedane MF's ongedaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-06 09:57
ColdFusion schreef op 08 mei 2003 @ 20:35:
[...]

FAQ:
Update 11 April 2003:

Die toevoeging in de FAQ is echt veel later erin gekomen dan de richtlijnen bekend gemaakt zijn. Dat steeds het argument van 30k naar voren gebracht werd maar nergens echt terug te vinden was is de toevoeging gemaakt na de zoveelste 30k+ flush. Die regel was dus wel eerder bekend bij ons allemaal dus die feiten zijn niet echt helemaal OK om naar nu voren te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Laatst online: 19:21

s3n

Anoniem: 83171 schreef op 08 mei 2003 @ 20:45:
Ik ben een trots lid van CrazyCows en ik vindt deze actie gewoon super. Ik hou wel van een clan waar op het forum alleen maar over onzin word gepraat en die de regels durft te overtreden. By The Way: Als er nu 180k staat op de cc proxy kennen we deze toch niet in stukken verzenden?
1. Dan zorg je dat er niet 180K komt.. een beetje TL heeft echt wel door als er iemand flink loopt te sparen.
2. Je kan wel ongeveer 30K per dag flushen, een beetje procybeheerder weet hoe dat ding werkt en zorgt ervoor dat de minkeysdone hoog genoeg blijgt om niet teveel te flushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65532

Wat gebeurt er nu als een subteam zo veel leden heeft dat ze meer dan die 30K kan flushen!

Het kan natuurlijk zo zijn dat een subteam dagelijks meer kan flushen dan die 30.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, hier komt het verhaal voordat we goeie banden beschadigen...

Wij crazycowers zijn nogal MF-freaks, en dat is jullie vast al es opgevallen. Een tijd geleden wees iemand erop dat we bijna 2 jaar bestonden, en dat vonden we een feestje waard, dus de sluizen gingen dicht.

Trouwe DPC-ers als we zijn volgen we wel de hitparades en reageren daar af en toe in, en op 1 of andere manier kwam het vage verhaal dat we gingen stoppen erin. Dit geloofde natuurlijk niemand, maar iedereen had er lol in, dus je blijft het volhouden.

Ondertussen werd wel duidelijk dat we op onze verjaardag gingen flushen, en crazy als we zijn vonden we het afgelopen eergister geen leuk idee meer om te doen wat iedereen verwacht, ook mede omdat noizycows ook ging MF-en vandaag en die toch wel meer zouden hebben (of in ieder geval die indruk wekten...).

Maar om gewoon niet te flushen was ook weer niet leuk, dus bedachten we het idee om dan ons eigen forum maar helemaal vol te spammen met dat we 180k gingen flushen en onze d.net naam te veranderen.

Dat half DPC ons forum volgt en daar serieuze waarden aan hecht vinden we dan wel weer grappig, maar we vinden het jammer dat het overgeheveld is naar hier...

Vandaar ook nu al dit verhaal, we wilden eigenlijk wachten op de stats (waarin we niet meer dan 500 blokjes hebben ws.).
De grap is er nu wel af.

Wat we gespaard hebben flushen we gewoon netjes binnen de gestelde limieten :>

Happy flushing everybody!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ken de max flush van 30k niet ff naar 200k dan zitten we er nog onder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Zie mijn reply boven, daarvoor was nog niet geheel bekend wat RC5-72 ging doen in dit opzicht en wat redelijke aantallen daarvoor waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdFusion
Anoniem: 83171 schreef op 08 mei 2003 @ 20:45:
Regels durft te overtreden? En zo dus het lot van alle DPC'ers die zich wel aan de regels houden op het spel zetten? Dat vindt jij stoer? :r

En op jullie forum staat zelf dat jullie met 3 proxies werken. 1 proxy kan maar zo'n 70k versturen maximaal. Dus op z'n minst had je het al in 3'en kunnen splitsen. Maar feit blijft, deze regels is er vanaf 11 april, dus jullie wisten hier allang van (dat blijkt ook uit al jullie reacties). Gaat er dan ergens geen lichtje branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D :D :D HAHAHA Neen geen 1 april gewoon een super goede joke! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW vind dat Mobster een van de weinige is die gedaan heeft wat hoort.

Op ons eigen forum gereageerd om ons te waarschuwen...en:
hoewel ik nog steeds twijfel of jullie echt zoveel in eens gaan flushen. Jullie zijn niet voor niets CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50752

Het ware verhaal heeft Silk_dude inmiddels gepost, we flushen gewoon 30K totdat 't op is, en dat is 't...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ColdFusion schreef op 08 May 2003 @ 20:48:
[...]

Dat hoor je mij niet zeggen. Jij begrijpt duidelijk de essentie van mijn post niet. Op 11 april 2003 is er een algemene DPC policy ingegaan dat een MegaFlush maximaal 30k mag omvatten.

Je kunt nu eenmaal niet met terugwerkende kracht de al voor die datum gedane MF's ongedaan maken.
Mijn antwoord was gericht aan DSmarty, hij zegt zelf dat er een afspraak was op dat momentom niet te MF'en en toch flushen ze dan 58k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

OMG 8)7

Hulde aan CC. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk zo mogen we et zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 10:03

d-motion

zow... en dan nu...

Zelfs als het een 1 april grap geweest zou zijn is dit dus geen leuke grap!

Je ziet wat voor reacties dit oplevert! inclusief 1 ban!

WWW.RC5.NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mjah die reacties doen jullie zelf, als jullie gewoon hadden gewacht tot morgen was er niks aan de hand geweest...

en wat die ban betreft, dat had die jongen aan zichzelf te danken, hij was 'n beetje crazy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
ColdFusion schreef op 08 May 2003 @ 20:35:
[...]

FAQ:
Update 11 April 2003:

Hmm, toch nog maar door gaan met deze discussie :P
./Proxy schreef op 30 December 2002 @ 17:21:
[...]

Ja, Dsmarty heeft naar ik het begrepen heb contact gehad met ivo (leto) en ik heb begrepen dat DPC MF'en nog steeds niet gewaardeerd worden. Maar individuele flushes (lees subteam) kunnen tot een maximum van 30K

Dsmarty zou dit opnemen in de faq
Check datum :D

Bron: 1 Januari RC5-72 nieuwjaarsflush?

[ Voor 5% gewijzigd door Witlof op 08-05-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prang schreef op 08 May 2003 @ 20:59:
Zelfs als het een 1 april grap geweest zou zijn is dit dus geen leuke grap!

Je ziet wat voor reacties dit oplevert! inclusief 1 ban!
Ja beetje uit de hand gelopen. Was niet de bedoeling dat iedereen ging huilen voordat 'ie geslagen werd.

Vind 'm ook niet meer leuk nu.

Mensen die mij 'n beetje kennen weten toch wel dat ik nix doe om DPC schade aan te richten.

En die ban is z'n eigen schuld, ligt aan z'n eigen attitude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Hmmz.

Begrijp ik nu goed dat dit een HOAX is :? En dat er dus niet >30K geflushed is :?

Dit wil ik even heel zeker weten, want ik ben net met dnet aan het overleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26550

Naja een goeie grap mag er wezen, maar dan nog vind ik dat sommigen van jullie wel even op je taalgebruik mogen letten. De grap was leuk bedacht ;) maar het kwam net even te serieus over, zodat men al met dnet aan het praten was over deze actie, voordattie uberhaupt was uitgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DSmarty schreef op 08 May 2003 @ 21:03:
Hmmz.

Begrijp ik nu goed dat dit een HOAX is :? En dat er dus niet >30K geflushed is :?

Dit wil ik even heel zeker weten, want ik ben net met dnet aan het overleggen...
Inderdaad, er zijn misschien 500 blokjes geflushed van onze kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
DSmarty schreef op 08 mei 2003 @ 21:03:
Hmmz.

vraag meteen of de grens van 30k wat opgeschroeft mag worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Okay, even voor de duidelijkheid: Zoals je ziet is dit echt behoorlijk uit de hand gelopen.... Doe dit nooit weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Heheheh, ik vind het een super grap, misschien een beetje uit de hand gelopen wat dan weer een beetje jammer is.
gaanderweg het topic gaven jullie al hints dat het een grap was, maar iedereen bleef compleet 'los' gaan op cc :P
Wat ik wel een beetje respectloos vind is dat jullie fuck dnet in je naam hadden, zet er dan fuck the rules ofzoiets neer.

[ Voor 5% gewijzigd door JustMe op 08-05-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De grap had op ons forum moeten blijven, dan was 'tie leuk gebleven...

Thumbs up voor Mobster en ColdFusion wat dat betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
I'm confused.. :?

Even serieus, wat heeft CC dan de afgelopen tijd gedaan? Wel gespaard? Maar dat wordt nu in brokken van 30k geflushed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

ZeroVince schreef op 08 mei 2003 @ 21:14:

Even serieus, wat heeft CC dan de afgelopen tijd gedaan? Wel gespaard? Maar dat wordt nu in brokken van 30k geflushed?
Dat blijft een verassing :+ |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZeroVince schreef op 08 May 2003 @ 21:14:

Neuh, we hebben dolphin gedaan, maar sommigen hebben koetje erbij gedraaid en dat gaan we inderdaad in brokken van 30k flushen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 10:41

mcB

@silk dude

Vergeet niet dat niet iedereen zin heeft om zich te reggen op jullie forum om jullie te waarschuwen.
Moet zeggen dat de grap groots opgezet is en dat alle CC members goed hebben meegewerkt.

Omdat ik jullie forum ook zo nu en dan wel eens lees en jullie daarom wel een beetje heb leren kennen, had ik ook niet echt verwacht dat jullie echt meer dan 30K zouden flushen.
Helaas kwam de grap iets te serieus over en is het uit de hand gelopen.

Wel mooi om te zien welke DPC members zich echt betrokken voelen bij de Dutch Power Cows. hefgtige reacties, 'voor-gek-verklaringen' en mails getuigen toch van een stukje team-spirit, als zeg ik het zelf :)

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

mcB schreef op 08 May 2003 @ 21:20:
@silk dude

Vergeet niet dat niet iedereen zin heeft om zich te reggen op jullie forum om jullie te waarschuwen.
Moet zeggen dat de grap groots opgezet is en dat alle CC members goed hebben meegewerkt.

Omdat ik jullie forum ook zo nu en dan wel eens lees en jullie daarom wel een beetje heb leren kennen, had ik ook niet echt verwacht dat jullie echt meer dan 30K zouden flushen.
Helaas kwam de grap iets te serieus over en is het uit de hand gelopen.

Wel mooi om te zien welke DPC members zich echt betrokken voelen bij de Dutch Power Cows. hefgtige reacties, 'voor-gek-verklaringen' en mails getuigen toch van een stukje team-spirit, als zeg ik het zelf :)
Je weet het leuk en positief op te vatten, die reacties van DPC-ers. Op den duur was het mij wel duidelijk dat het een grap was, CC-ers zeiden het haast letterlijk en nog bleven die echte DPC-ers doorgaan. Volgens mij moeten sommige DPC maar eens bedenken dat het maar een spelletje is. Hoe leuk het ook kan zijn, er zijn belangrijkere dingen. En ergere dan een flush van 180K.

[ Voor 4% gewijzigd door JustMe op 08-05-2003 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Pjieuw, ben ik blij dat ik even heel het topic heb doorgelezen.
Ik zat me hier dus werkelijk te ergeren aan het respectloze gedrag.

Nou maar hopen dat 't echt een HOAX is, en dat ze niet morgen 179,5K flushen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41068

en CC, tot nu toe 97 replies op de dag stats, is ook een soort megaflush !!!!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geintje
  • Laatst online: 30-05 11:43

geintje

=| zeiken met een glimlach |=

WHOEHEHEHEHHEHAAHAHAHAH
ROTFL !!!
CrazyCows : great joke !
dat idd op jullie EIGEN forum berichten staan da's 1. maar dat DPC/GOT zich zo in de luren laat leggen en meteen team_CrazyCows veroordeeld zonder eerst te vragen OF er idd in 1 keer zoveel geflushed gaat worden : gewoon briljant !

`k vindt al te lang dat er te veel mensen zijn die iets "horen" en vervolgens blaaten zonder het fijne er van te weten of netjes ( op zelfde forum ) navraag te doen.

Stukje op jullie eigen forum zie ik als briljante misleiding :D

En ehhh word die MF lat ook jaarlijks geindexeerd ? pjoeters worden immers sneller :P

[ Voor 10% gewijzigd door geintje op 08-05-2003 21:36 ]

________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Maar individuele flushes (lees subteam) kunnen tot een maximum van 30K
Voel ik een georganiseerde MF aankomen (as in elk subteam 30K flushen) :9

Laten we het de top 30 eens alleen doen..hmm

900K <-- :9 :9

Iemand in voor een stunt?
Als dit onder de categorie geauthoriseerd MF'en valt... mwah, ja, das wel DPC waardig :+

of breng ik mensen op rare gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65532

Had ik al getikt, maar geen antwoord!

Wat gebeurt er nu als een subteam zo veel leden heeft dat ze meer dan die 30K kan flushen!

Het kan natuurlijk zo zijn dat een subteam dagelijks meer kan flushen dan die 30.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Die gaat wel veranderen in loop der tijd ofc...

En nu weer ontopic svp.

Leuke dagstats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
DSmarty schreef op 08 May 2003 @ 21:45:
Die gaat wel veranderen in loop der tijd ofc...

En nu weer ontopic svp.

Leuke dagstats :)
Morgen worden ze leuker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de komende week erbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Anoniem: 65532 schreef op 08 May 2003 @ 21:44:
Had ik al getikt, maar geen antwoord!

mvg
dan heb je het over een dagelijkse productie van meer dan 30K, da's geen probleem aangezien al deze blokjes uit de zelfde keyspace komen (dnet server-technisch verhaal ;))..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:05
Sundead schreef op 08 May 2003 @ 21:44:
[...]

Voel ik een georganiseerde MF aankomen (as in elk subteam 30K flushen) :9

Laten we het de top 30 eens alleen doen..hmm

900K <-- :9 :9

Iemand in voor een stunt?
Als dit onder de categorie geauthoriseerd MF'en valt... mwah, ja, das wel DPC waardig :+

of breng ik mensen op rare gedachten?
Dan heb je een team wide megaflush en dan zijn we helemaal de lul. Niet doen dus.

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:12
zoiets zouden wij natuurlijk nooooooooooooooooooooit doen:*

die screwdraaier is btw zowieso vreemd die was ook al gebanned onder andere naam :)

[ Voor 236% gewijzigd door BaBBeloedie op 08-05-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:12
btw van die proxies klopt ook niet... wij hebben geloof ik iets van 4 proxies maar 3 daarvan flushen door op de laatste dus dan zou je nog met een limiet zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:58

Teun

Was YoMaN

op de vraag waarom ze nu hun verjaardag vieren terwijl ze al langer bestaan is nog geen logisch antwoord gekomen.
Op 2003-05-08 23:37:13 schreef YoMaN het volgende:
hmmz,
maar als jullie maar 2 jaar bestaan, waarom word er dan al vanaf 21-Jan-1999 geflusht op jullie account :? :D
En op de site staat maart 2001 ipv mei 2001.
Op 2003-05-08 23:39:30 schreef BaBBeloedie het volgende:
euhm... dat doet er niet toe denkik :]
:P

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Misschien door een retirement of zo ;) Hebben we zelf ook eens gehad dacht ik te herinneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-04 11:09

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

OMG, wat een topic :P
Weer eens wat anders dan die standaard stats :+ (nofi hoor ;))

last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Loco-Motiv schreef op 08 mei 2003 @ 23:57:
OMG, wat een topic :P
Weer eens wat anders dan die standaard stats :+ (nofi hoor ;))
Je moet er toch niet om lachen he? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

Ik ben toch wel benieuwd naar de stats van morgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

anders ik wel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
en ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60620

Ik vind dit een strakke actie. Die iig voor wat leven in de brouwerij brengt.
En iedereen zit hier elkaar op te naaien dat ze grote flushes doen en zo, en dat CC dit (achteraf veel te overdreven) heeft gedaan alleen dan wel op een manier die serieus over komt verdient volgens mij alleen maar een compliment.

En ik zie ook niet in waarom dit niet nog een keer gedaan mag worden. De komende maanden trapt er toch niemand meer in en daarna zal de lat hopelijk al wat hoger liggen.

Ik denk dat over een tijd ook wel grotere pakketjes komen waardoor je met 30K pakketjes al veel meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YoMaN schreef op 08 May 2003 @ 23:45:
op de vraag waarom ze nu hun verjaardag vieren terwijl ze al langer bestaan is nog geen logisch antwoord gekomen.

[...]

[...]
:P
jah, dat komt door 'n retirement die we toen 'ns gehad hebben, vandaag is dus onze echte 2e verjaardag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74639

gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
* Witlof feliciteert ze strax pas ;) in de stats van gisteren of zoiets :?

[ Voor 77% gewijzigd door Witlof op 09-05-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10105

jammer, dan was de totalte graas tijd toch weer verkort met 1 dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe

JustMe

#1 R@H

CC flushed 2,8k, DB daarentegen 23k!!
Gewoon leuke dag dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Waaahahahahahahaa LOL
DB is >:)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4681

krijg een beetje misselijk gevoel bij het lezen van deze draad, word bijna een politie staat dat DPC gebeuren.

>>zo'n gevoel van al schuldig bevonden voordat de misdaad is gepleegt

en dat er met meerdere maten gemeten word begint ook steeds duidelijker te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Woei!

een avondje overwerken, en je mist wel wat zeg! :P
kzal dan ook nog maar ff wat olie op het vuur gooien dan :~

Ik zie de "MF" van TeamBVD regelmatig in deze draad terugkomen. Die flush is nooit zo georganiseerd geweest; de verwachting was ook niet dat die vet boven de 30K uit zou komen. D'r kreeg iemand een kind, en er was van tevoren al gezegd dat we daar niet centraal de proxy voor zouden dichtgooien om een wat grotere flush te doen.
Zo hebben er een aantal dus zelf maar als felicitatieflushje wat achtergehouden, wat achteraf nogal veel bleek:
De gelukkige vader had 15K gespaard; daarbij onze normale dagout, die altijd op vrijdag het hoogst ligt van ca. 10K. twee doen een feli flush van 4 a 5 K en de rest heeft net nog even 1 a 2 K staan. (zie ook http://www.dsmarty.com/stats/teambvd/rc5/hosttop.html dat we niet centraal de proxy hebben dichtgehouden, en zie DPCH's van de dagen ervoor en erna)

We hebben daarna onderling ook afgemaakt op volgende "events" dus niet meer te gaan voor een georganiseerde MF, niet meer voor dat iedereen maar wat doet en niet centraal sparen, maar de volgende keer wordt het een georganiseerde niet-MF :P

kwas zelf gewoon zwaar verbaasd over die flush. (zie DPC RC5-72-hitparade van 21 februari )

Misschien was het wel netjes geweest om destijds ff onze excuses voor de grote flush aan te bieden op dit forum. Persoonlijk heb ik wel een aantal mensen gesproken en het uitgelegd.

Hierbij iig van mijn kant excuses voor het ongeorganiseerd en ongecontroleerd verlopen van onze flush van 21-02 ; ik hoop dat we hiermee de discussie over de BVD flush kunnen beëindigen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 09-05-2003 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535 schreef op 09 mei 2003 @ 07:53:
Woei!

een avondje overwerken, en je mist wel wat zeg! :P
kzal dan ook nog maar ff wat olie op het vuur gooien dan :~

Ik zie de "MF" van TeamBVD regelmatig in deze draad terugkomen. Die flush is nooit zo georganiseerd geweest; de verwachting was ook niet dat die vet boven de 30K uit zou komen. D'r kreeg iemand een kind, en er was van tevoren al gezegd dat we daar niet centraal de proxy voor zouden dichtgooien om een wat grotere flush te doen.
Zo hebben er een aantal dus zelf maar als felicitatieflushje wat achtergehouden, wat achteraf nogal veel bleek:
De gelukkige vader had 15K gespaard; daarbij onze normale dagout, die altijd op vrijdag het hoogst ligt van ca. 10K. twee doen een feli flush van 4 a 5 K en de rest heeft net nog even 1 a 2 K staan. (zie ook http://www.dsmarty.com/stats/teambvd/rc5/hosttop.html dat we niet centraal de proxy hebben dichtgehouden, en zie DPCH's van de dagen ervoor en erna)

We hebben daarna onderling ook afgemaakt op volgende "events" dus niet meer te gaan voor een georganiseerde MF, niet meer voor dat iedereen maar wat doet en niet centraal sparen, maar de volgende keer wordt het een georganiseerde niet-MF :P

kwas zelf gewoon zwaar verbaasd over die flush. (zie DPC RC5-72-hitparade van 21 februari )

Misschien was het wel netjes geweest om destijds ff onze excuses voor de grote flush aan te bieden op dit forum. Persoonlijk heb ik wel een aantal mensen gesproken en het uitgelegd.

Hierbij iig van mijn kant excuses voor het ongeorganiseerd en ongecontroleerd verlopen van onze flush van 21-02 ; ik hoop dat we hiermee de discussie over de BVD flush kunnen beëindigen.
het blijft een beetje naslepen omdat DSmarty mod is hier en lid van Team BVD

en in het verleden zijn er dingen gebeurt die voor veel DPC's overkomen alsof er met 2 maten gemeten word.

misschien niet zo bedoelt, maar het voelt wel zo.

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en in het verleden zijn er dingen gebeurt die voor veel DPC's overkomen alsof er met 2 maten gemeten word.
Tell me about it... Even niet vergeten dat dat blijkbaar de andere kant op geoorloofd is. (en nee daar ga ik verder niet op in)

TeamBVD heeft alles opgeteld zo'n 50 leden; Dsmarty is er daar één van, nix meer, nix minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535 schreef op 09 May 2003 @ 08:40:
[...]

Tell me about it... Even niet vergeten dat dat blijkbaar de andere kant op geoorloofd is. (en nee daar ga ik verder niet op in)

TeamBVD heeft alles opgeteld zo'n 50 leden; Dsmarty is er daar één van, nix meer, nix minder.
voor jullie misschien, maar hier op is hij ook mod en dan moet je extra voorzichtig zijn.

soms komt hij niet geheel onpartijdig over, snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap, ofc.
maar hier op is hij ook mod en dan moet je extra voorzichtig zijn.
Dit verhaal, en dit ook vragen aan onze leden, omdat blijkbaar TeamBVD <-> Dsmarty voor DPC moeilijk uit elkaar te houden is, heeft binnen BVD al tot heftige discussies geleid, inclusief het opstappen (ja, door mijn toedoen) van één van onze eerste leden met een Top-5 output.

Dsmarty woont hier nog geen kilometer vandaan (helaas ;)) dus ontkom ik er niet aan hem regelmatig te observeren (geintje DS :+) en trust me: Hij zal d'r alles aan doen om belangen van BVD en DPC (forum) niet te verstrengelen. Als het erop aankomt wegen de belangen van DPC gewoonweg zwaarder. Dat dingen op een bepaalde manier overkomen, is nooit te voorkomen. DS is gewoon bereikbaar, dus als je iets dwars zit over het MODden, benader hem dan gewoon om onduidelijkheid uit de wereld te helpen. Is er een probleem met acties van TeamBVD of whatevah, kom dan gewoon ff bij ons op het forum ofzo, zodat alle BVD leden er op kunnen reageren.

Aan de hele discussie vooraf op ons eigen forum over die 21-02 heeft DS eig. alleen maar gezegd dat hij niet centraal de proxy wilde dichtgooien voor een flush; zijn voorkeur gaat uit naar dagelijks flushen. (Overigens zijn er meerdere proxy-beheerders bij ons die dat remote kunnen regelen.)

Als de individuele leden van BVD dan voor zich besluiten een bepaalde hoeveelheid te sparen, kan dat DS echt niet kwalijk worden genomen. Wat ik al eerder heb gezegd; dit hadden wij als BVD-leden onderling gewoon beter moeten afstemmen.

Dus dat DS voor die flush voor zijn kont geschopt wordt vind ik niet terecht; ik heb net zoveel recht op die schoppen, net als een aantal andere BVD-ers.

Dis tevens het laatste wat ik over ga zeggen hier; mijn standpunt en mijn interpretatie van hoe DS omgaat met MOD zijn én BVDer lijkt mij duidelijk. Uiteraard staat mijn ICQ luikje altijd open.

- Floppus Out -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Anoniem: 27535 schreef op 09 mei 2003 @ 09:27:
Dus dat DS voor die flush voor zijn kont geschopt wordt vind ik niet terecht; ik heb net zoveel recht op die schoppen, net als een aantal andere BVD-ers.
* Mobster geeft zijn kistjes nog eens een spit-polish :P ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Anoniem: 4681 schreef op 09 May 2003 @ 06:42:
krijg een beetje misselijk gevoel bij het lezen van deze draad, word bijna een politie staat dat DPC gebeuren.

>>zo'n gevoel van al schuldig bevonden voordat de misdaad is gepleegt

en dat er met meerdere maten gemeten word begint ook steeds duidelijker te worden.
Dit komt door het verleden van DPC, al mensen gaan aankondigen dat ze zoveel gaan flushen "moeten" we dit inderdaad melden bij d.net. Anders krijgen wij de volgende dag alle stront over ons heen. Jullie merken daar weinig van, wij des te meer.
Anoniem: 4681 schreef op 09 May 2003 @ 09:07:

voor jullie misschien, maar hier op is hij ook mod en dan moet je extra voorzichtig zijn.

soms komt hij niet geheel onpartijdig over, snap je?
Kun je hier voorbeelden van geven, reken er trouwens maar op dat als Dsmarty iets doet waarvan ik denk dat dit niet goed is dat hij dit van mij te horen krijgt. Een beetje achteraf trappen kan iedereen, ik heb je hier namelijk nog nooit eerder of gehoord.
Anoniem: 4681 schreef op 09 mei 2003 @ 08:10:
* MarkB heeft er een raar nasmaakje aan overgehouden

niet aan de actie van CC meer van de houding en gedrag van een aantal DPC'ers :r

"dit gaat dus over het draadje van gisteren"
Het zou je sieren als je wat namen zou noemen.

Gister op irc was het trouwens opvallend hoeveel mensen het erover eens waren dat CC te ver was gegaan. Ook nadat bekend was dat het allemaal "niet waar" bleek te zijn.
Ik zet niet waar expres tussen aanhalingstekens omdat CC wel degelijk gespaard heeft (135k) dat ze dit niet 1 flushen maar over een aantal dagen maakt in principe niks uit. Megaflushen is niet toegestaan tot een max van 30k (waar d.net ook niet blij mee is). Ik begrijp niet waarom dit zo moeilijk is om te begrijpen. Dat ik gister 2,5 uur bij d.net heb gezeten is puur preventief. Proberen om de schade zoveel mogelijk te beperken (met dank aan Coldfusion) laten we ons nou eens gewoon aan de afspraken houden, niet megaflushen bij d.net projecten!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Helemaal met Mark eens.

Na de bekendwording van de CC MF is alles gemobiliseerd om DPC te redden van een BAN.
De crew en een aantal anderen hebben met D.Net moeten praten om het niet zover te laten komen, en geloof me, D.Net was helemaal niet blij, en dacht er zelfs aan om alle blocks te verwijderen.

En dan gaat er iemand iets roepen over schuldig bevonden worden terwijl de misdaad nog niet is gepleegd, en meer van dat soort taal. CC had het toch zelf door middel van een aantal leden bevestigd dat die MF er zou komen.

Zelfs nu het gedeeltelijk niet waar blijkt te zijn, blijft het wrang. Men heeft in de stress gezeten voor het voortbestaan van DPC, en dan wordt daar zo mee omgegaan. Sorry, maar ik vind het geen geslaagde actie. Om het met DS te zeggen: Doe dit nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als jullie nadat dit "bekend" was geworden 't nou gewoon ff aan ons had gevragen of het wel werkelijk zo was was er niks aan de hand geweest, dan hadden we nml gewoon gezegd dat 't 'n grap was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Lekker team dat CrazyCows:

http://www.crazycows.nl/forum/forum.php?topicid=1911
Zullen we ff gewoon 100K sparen, en fluchen onder NC?
Dat word pas een REL op GOT en verder.

Lets make the world crazy
Wordt al wel in het draadje gezegd dat dat dsu NIET gaat gebeuren, maar sommige mensen willen het echt niet snappen.
Maaruh die Noizy Cows zijn me toch een stel lage vieze sletten zeg. Vuile volgepompte stoephoeren. Crybaby's dat het zijn! Hebben altijd wel wat te bitchen, gefrustreerde aanstellerige wijven zijn het.
We zijn toch een team, dat gescheld op andere subteams is nergens voor nodig lijkt me...

Ja, ik weet dat ik ook op dat forum had kunnen reageren, maar dit gaat toch nergens over...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 10:41

mcB

@ jeroentje_m

Als IK nu zou roepen dat ons team (gemiddelde dagoutput = 400WU's) morgen 200K zou flushen naar Dnet, dan zou dat echt wel geverifieerd worden.

CC daarentegen had al een geruime tijd een absurd lage output richting Dnet. Er werd in jullie forum over gesproken en jullie Dnet team title was aangepast. Er was dus ook geen enkele reden om te verwachten dat het een grap was.

Moet nu alles wat eregns geroepen wordt eerst geverifieerd worden?? Mag tegenwoordig niets meer voor waar aangenomen worden?
Natuurlijk zijn jullie CRAZY Cows, maar dat dat is nog geen aanleiding om alles wat jullie roepen op waarheid te moeten controleren.

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MarkB schreef op 09 mei 2003 @ 09:47:
[...]

Dit komt door het verleden van DPC, al mensen gaan aankondigen dat ze zoveel gaan flushen "moeten" we dit inderdaad melden bij d.net. Anders krijgen wij de volgende dag alle stront over ons heen. Jullie merken daar weinig van, wij des te meer.

[...]

Kun je hier voorbeelden van geven, reken er trouwens maar op dat als Dsmarty iets doet waarvan ik denk dat dit niet goed is dat hij dit van mij te horen krijgt. Een beetje achteraf trappen kan iedereen, ik heb je hier namelijk nog nooit eerder of gehoord.

persoonlijk heb ik geen slecht beeld van DSmarty, maar van wat ik in de verschillende draadjes over megaflushen heb gelezen (ik ga ze niet terug zoeken maar ze zijn er weldegelijk) deed hij onverschillig over de vragen die mensen hadden over de flush van Team BVD.
Ik kan me dan heel goed voorstellen dat mensen dit opvatten als "jij hij is mod dus dan mag het wel"

[...]

Het zou je sieren als je wat namen zou noemen.

Gister op irc was het trouwens opvallend hoeveel mensen het erover eens waren dat CC te ver was gegaan. Ook nadat bekend was dat het allemaal "niet waar" bleek te zijn.
Ik zet niet waar expres tussen aanhalingstekens omdat CC wel degelijk gespaard heeft (135k) dat ze dit niet 1 flushen maar over een aantal dagen maakt in principe niks uit. Megaflushen is niet toegestaan tot een max van 30k (waar d.net ook niet blij mee is). Ik begrijp niet waarom dit zo moeilijk is om te begrijpen. Dat ik gister 2,5 uur bij d.net heb gezeten is puur preventief. Proberen om de schade zoveel mogelijk te beperken (met dank aan Coldfusion) laten we ons nou eens gewoon aan de afspraken houden, niet megaflushen bij d.net projecten!!!!!
PowerCow schreef op 08 May 2003 @ 14:26:
wat lees ik hier nou???
Fuck d.net! CrazyCows 180k verjaardagsflush!!!'s stats

CC nickchanged ff gauw naar QU|CCC, lame hoor
das 1
Wessie schreef op 08 mei 2003 @ 19:54:
[...]

Het is geen gerucht.

Ik vind dat CC met deze flush van 180k duidelijk maakt geen respect te hebben voor andere subteams binnen DPC.
Waar wij ons allemaal aan de regel van (ongeveer) 30k houden komen zij met 6 keer zoveel.
Ik kan me voorstellen dat men een keer op 35k uitkomt, maar dit is extreem.
Nu is het afwachten wat DNET gaat doen.
das 2
Anoniem: 26550 schreef op 08 May 2003 @ 20:18:
Tsjonge, die gasten doen hun naam weer eer aan... DPC heeft al zoveel gelazer hiermee gehad, als DNET dan laat weten dat ze dat NIET op prijs stellen, en 99% van DPC weet dat we hebben afgesproken niet meer dan zoveel k te flushen, om DAN 180k eruit te smijten... Dan zet je de naam van DPC op de helling. Onder de maat jongens, en die screwdraaier moet eens een opvoedcursusje krijgen...
das 3

ik wil erop wijzen dat deze uitspraken allemaal zinloos zijn omdat er nooit een 180K flush is geweest, en ermee pasten is een misdaad?
Tig sub-teams sparen en flushen grotere hoeveelheden !

wat ik probeer te zeggen is dat men heel snel iets of iemand veroordeelt voordat er ook maar iets gebeurt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Laten we voortaan alle fora van alle subteams afstropen om te kijken of daar misschien iets gezegd wordt wat niet aardig is ten opzichte van andere teams. |:(
We zijn toch geen fokking Gestapo! Dat mensen zich op GoT inhouden (myself included) vind ik prima, maar als je op je eigen forum niks meer mag zeggen :X 8)7

En MarkB. Tuurlijk was iedereen het in #dpc met elkaar eens. Want als je een keer iets zegt wat afwijkt van de massa valt het restje DPC over je heen. Nee, die mensen houden hun mond gewoon....

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Jamal

we gaan nou toch zeker niet weer beginnen he, je moet gewoon niks wat op ons forum staat serieus nemen...

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 50752 op 09-05-2003 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mobster schreef op 09 mei 2003 @ 10:36:
Laten we voortaan alle fora van alle subteams afstropen om te kijken of daar misschien iets gezegd wordt wat niet aardig is ten opzichte van andere teams. |:(
We zijn toch geen fokking Gestapo! Dat mensen zich op GoT inhouden (myself included) vind ik prima, maar als je op je eigen forum niks meer mag zeggen :X 8)7

En MarkB. Tuurlijk was iedereen het in #dpc met elkaar eens. Want als je een keer iets zegt wat afwijkt van de massa valt het restje DPC over je heen. Nee, die mensen houden hun mond gewoon....
dat is nou precies wat ik bedoel

* Anoniem: 4681 bedankt Mobster voor het verwoorden van mijn gedachtes !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Mobster schreef op 09 mei 2003 @ 10:36:
We zijn toch geen fokking Gestapo!
* IWriteCode doet snel z'n pet af.

Ik was gewoon benieuwd wat de reacties op het forum aldaar waren, daar het forum aldaar ook veel vermeld wordt in deze discussie. En stond gewoon te kijken van die reacties.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Niet online
Sorry hoor, maar als je je dnet naam veranderd naar "Fuck dnet! CC 180k verjaardagsflush!" en je hebt op je forum (waar mensen als ze dat zien dan natuurlijk gaan kijken) een thread waarin ook meerdere malen dingen in terug komen als fuck the FAQ, fuck the rules, fuck dnet, we gaan 150k+ flushen e.d., dan moet je niet heel zielig de geslagen hond gaan spelen als heel DPC over je heen valt, want daar deed je het om.

Dat draadje, die dnet naam, allemaal om te provoceren en te kijken wat je los kan maken, als het je dan niet bevalt wat je los gemaakt hebt, moet je mijns inziens ook niet zeuren maar slikken..

[ Voor 4% gewijzigd door ZeroVince op 09-05-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkB
  • Niet online
Mobster schreef op 09 May 2003 @ 10:36:

Ben blij dat ook vandaag weer lekker ongenuanceerd bent. Ik heb dit helemaal niet besproken met de mensen in #dpc. Verder vond ik het ook om te :r van je dat je meteen de actie aangreep om CC naar ECC2 te krijgen als er problemen zouden komen. Over beinvloeden van de sfeer binnen DPC. Ach ja als het niet op GoT mag doe ik het toch op hun eigen forum oid :?
Mochten er wel repressailes komen (nogmaals, ik verwacht niets van dnet) dan zie ik jullie gaarne verschijnen bij ECC2 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Mobster schreef op 09 May 2003 @ 10:36:

Ik begin bijna aan 'ignore' te denken, en miscchien kan ik dat ook beter doen.

Op je eigen forum kun je natuurlijk best wat losser zijn, maar om nu zo'n hetze tegen NC te starten zonder dat de TL daar enige remming op los laat, ja, dat moet niet kunnen, al hoeft dat niet via GoT uitgevochten te worden.

Enne, als je het in #dpc ergens mee oneens bent vind ik dat je dat gewoon moet zeggen. Je moet natuurlijk wel steekhoudende argumenten hebben. Er zijn namelijk ook mensen die het gewoon er niet mee eens zijn en niet eens kunnen aangeven waar ze het eigenlijk niet mee eens zijn.
In ieder geval, er is heel veel gepraat met D.Net om dit op te lossen.

Als je al zoiets als grap wilt doen had je op zijn minst met de crew kunnen overleggen zodat dit niet zo uit de hand gelopen zou zijn. Dan nog is het natuurlijk gewoon erg dom om met zo'n gevoelig punt als een D.Net MF, en dat met zo'n nickname de spot te drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat valt er op te lossen, er is niks gebeurt ?

ik heb geen flush gezien, jij wel?

is het misschien zo dat de crew te snel naar d-net is gestapt en nu moet uitleggen dat er geen Megaflush komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Ik zal de hitparade even opnieuw posten, deze draad gaat dicht.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.