Ik snap, ofc.
maar hier op is hij ook mod en dan moet je extra voorzichtig zijn.
Dit verhaal, en dit ook vragen aan onze leden, omdat blijkbaar TeamBVD <-> Dsmarty voor DPC moeilijk uit elkaar te houden is, heeft binnen BVD al tot heftige discussies geleid, inclusief het opstappen (ja, door mijn toedoen) van één van onze eerste leden met een Top-5 output.
Dsmarty woont hier nog geen kilometer vandaan (helaas

) dus ontkom ik er niet aan hem regelmatig te observeren (geintje DS

) en trust me: Hij zal d'r alles aan doen om belangen van BVD en DPC (forum) niet te verstrengelen. Als het erop aankomt wegen de belangen van DPC gewoonweg zwaarder. Dat dingen op een bepaalde manier overkomen, is nooit te voorkomen. DS is gewoon bereikbaar, dus als je iets dwars zit over het MODden, benader hem dan gewoon om onduidelijkheid uit de wereld te helpen. Is er een probleem met acties van TeamBVD of whatevah, kom dan gewoon ff bij ons op het forum ofzo, zodat alle BVD leden er op kunnen reageren.
Aan de hele discussie vooraf op ons eigen forum over die 21-02 heeft DS eig. alleen maar gezegd dat hij niet centraal de proxy wilde dichtgooien voor een flush; zijn voorkeur gaat uit naar dagelijks flushen. (Overigens zijn er meerdere proxy-beheerders bij ons die dat remote kunnen regelen.)
Als de individuele leden van BVD dan voor zich besluiten een bepaalde hoeveelheid te sparen, kan dat DS echt niet kwalijk worden genomen. Wat ik al eerder heb gezegd; dit hadden
wij als BVD-leden onderling gewoon beter moeten afstemmen.
Dus dat DS voor die flush voor zijn kont geschopt wordt vind ik niet terecht; ik heb net zoveel recht op die schoppen, net als een aantal andere BVD-ers.
Dis tevens het laatste wat ik over ga zeggen hier; mijn standpunt en mijn interpretatie van hoe DS omgaat met MOD zijn én BVDer lijkt mij duidelijk. Uiteraard staat mijn ICQ luikje altijd open.
- Floppus Out -