ik heb hier een simpel scriptje gemaakt waar ik (later) users mee wil laten registreren en hun gegevens wil laten opslaan in een sql database. maar ik loop nu al tegen een fout aan ik heb tot nu toe dit
hier krijg je een form waar je de 4 items in moet vullen en waarna, als er op submit is gedrukt, hij de variabelen op het scherm moet posten dmv de $HTTP_POST_VARS. Maar dat doet hij nu precies niet ..
hij loopt gewoon weer netjes trug naar de page .. en ik zie niet of de ingevulde info er dus eigenlijk wel doorkomt ... wat doe ik hier fout ?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <html> <body> <?php if ($submit) { while (list($name, $value) = each ($HTTP_POST_VARS)) { echo "$name = $value<br>\n"; } } else{ ?> <form method="post" action="<?php echo $_SERVER['PHP_SELF'];?>"> Voornaam:<input type="Text" name="voornaam"><br> Achternaam:<input type="Text" name="achternaam"><br> Username:<input type="Text" name="username"><br> password:<input type="Text" name="userpass"><br> <input type="Submit" name="submit" value="Enter information"> </form> <?php } ?> </body> </html> |
hier krijg je een form waar je de 4 items in moet vullen en waarna, als er op submit is gedrukt, hij de variabelen op het scherm moet posten dmv de $HTTP_POST_VARS. Maar dat doet hij nu precies niet ..
... MMORPG Addict.