[signature] Mag ik dit? :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:02
In mijn signature wil ik graag de volgende link verwerken:
http://www.goedkopecds.tk/

Deze zou dan op de 2e regel komen van mijn signature, met de volgende layout:

CDr's nodig? Hier zijn ze goedkoop

Ja: ik weet dat je geen reclame mag maken in je signature, maar aan de andere kant: het verkopen is puur privé en gebeurt op kleine schaal (ik verkoop ongeveer 12 spindels per maand :/ ).
Daarnaast heb ik wel vaker "gelezen" dat er links in signatures mochten worden verborgen, zolang het maar duidelijk was voor de lezer waar hij / zij heen gestuurd wordt.

Als jullie het te riskant vinden, rekeninghoudend met reacties zoals "Hij mag het wel, dan mag ik het toch ook?", dan snap en respecteer ik dat als ijverige tweaker _/-\o_
Als het wel mag, dan ben ik jullie immens dankbaar en hoop ik mijn omzet met 33% te zien stijgen :X ;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om eerlijk te zijn vind ik je niet echt goedkoop. vergeet niet dat bij bijvoorbeeld de cd's van de aldi de prijs voor nagenoeg 100% uit de buma/stemra heffing bestaat. cd's waar die heffing niet over betaald is kan ik ook voor 10 ct krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:51

Pelle

🚴‍♂️

Ik zie geen probleem eerlijk gezegd.. toevallig loopt over reclame in sigs net een topic in GTC, en zolang het niet mega commercieel is en ook niet schreeuwerig gebracht wordt, dan wordt het door de vingers gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Volgens mij word het gedoogd. Als het maar niet de spuigaten uit loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 01:07:
om eerlijk te zijn vind ik je niet echt goedkoop. vergeet niet dat bij bijvoorbeeld de cd's van de aldi de prijs voor nagenoeg 100% uit de buma/stemra heffing bestaat. cd's waar die heffing niet over betaald is kan ik ook voor 10 ct krijgen.
Ik dwing ook niemand om bij mij cd's te kopen. Uiteraard verdien ik er ook wat geld op. Elke tussenschakel overigens...
Maar als jij je cd's ergens anders goedkoper kan krijgen, geef ik je groot gelijk en moet je ze daar gaan halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 01:07:
Er is natuurlijk ook verschil in kwaliteit. Zo krijg ik bij de aldicd's met mijn oude brandertje (plextor 8/4/32a) altijd misburns als ik die van de aldi gebruik. Maargoed, dat gaat een beetje offtopic.

Signatures vallen eigenlijk toch nooit zo op, dus echt erg zou ik het persoonlijk ook niet vinden. Als het niet te opvallend gaat gebeuren tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was een keer iemand die had een week lang een link naar de Red Alert 2 ISO in zijn signature had staan. Was een 10Mbit FTP :o
Geen haan die er naar kraaide :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:36

Arno

PF5A

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 01:55:
Er was een keer iemand die had een week lang een link naar de Red Alert 2 ISO in zijn signature had staan. Was een 10Mbit FTP :o
Geen haan die er naar kraaide :P
Dan heeft hij geluk gehad dat niemand op de link klikte, anders was die dezelfde DAG nog gewaarschuwd :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
in de faq-algemeenbeleid-spam staat het volgende: "Het plaatsen van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. "

Maar tot nu toe komt er in LA altijd uit dat wat Pelle ook zegt. Misschien de faq een tikje aanpassen?

ik denk zelf aan het volgende:
"Het plaatsen van een reclameachtig linkje in je signature zien we ook liever niet. Maar als het niet al te commercieel is en niet schreeuwerig is zullen we het wel tolereren."

Duidelijk dat het een liever niet is, maar dat er ook niet ingegrepen wordt :) Tenzij....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
en dan is het wachten tot iemand zich toch niet in kan houden en de rest er onder moet lijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
hemiparo schreef op 08 mei 2003 @ 07:52:
en dan is het wachten tot iemand zich toch niet in kan houden en de rest er onder moet lijden...
:? sinds wanneer wordt er om de actie van één persoon zo hard opgetreden dan?

Daarnaast is het op dit moment dus officieel ook nog eens zo, dat men het op basis van de huidige tekst ook kan verbieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mijn persoonlijke mening is: als het niet commercieel is en niet schreeuwerig gebeurt mag het. Een link naar een V&A waarin je om iets zelfdzaams vraagt, of je systeem verkoopt.

Dit ziet er overigens wel uit als een handeltje, commercieel dus zegmaar. Dan heb ik er toch moeite mee :o. Daar zijn de banners op GoT dan weer voor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
@ Jvs
Wat is het verschil tussen commercieel en niet commercieel in jouw ogen? Ik bedoel het gaat hier om een kleine site, zeer weinig aanbod etc etc (de verkopen waarover TS spreekt onderschrijven dat ook wel :) )
Kijk ook naar de mailadressen om de site zelf, die zijn gewoon persoonlijk. Ik zie er weinig commercieels in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alfredt schreef op 08 May 2003 @ 08:47:
@ Jvs
Wat is het verschil tussen commercieel en niet commercieel in jouw ogen? Ik bedoel het gaat hier om een kleine site, zeer weinig aanbod etc etc (de verkopen waarover TS spreekt onderschrijven dat ook wel :) )
Kijk ook naar de mailadressen om de site zelf, die zijn gewoon persoonlijk. Ik zie er weinig commercieels in.
ik persoonlijk zie commercieel als iets waarmee je geld wilt verdienen, hoe weinig het aanbod ook is. Als je je pc wilt verkopen wil je er doorgaands niet echt winst op maken ;)
Cis schreef op 08 May 2003 @ 01:18:
... Uiteraard verdien ik er ook wat geld op. Elke tussenschakel overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou heel simpel, alles wat in V&A staat en mag staan, mag je van mij naar toe linken. Dit is idd wel heel erg grijs omdat het een net beginnend en heel klein handeltje is, maar dit is toch echt handel. Als we dit zouden toestaan, waarom zou een medewerker van cdrshop.nl (ofzo) dan niet zoiets in z'n signature mogen zetten? Omdat hij een grotere winkel is? En waar trekken we dan de grens? Bij 2 werknemers of bij 50.000 euro omzet per jaar?

Da's zegmaar lastig en daarom zeg ik: Doe commerciele dingen / handel niet in een sig. Een linkje naar een persoonlijk iets waarin je je auto verkoopt of een zeldzame 486sx2-66 zoekt ofzo kan wel worden getolereerd (2e hands spul of gewoon eenmalige particuliere verkoop dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zoals Pelle al aangaf, er loopt een interne discussie over reclamelinks in de sig's. Totdat er een nieuw beleid zal voortvloeien uit die discussie wordt het gedoogd, mits niet te commercieel en te schreeuwerig. Mocht er een verandering in het beleid komen dan zal daar zeker te weten bekendheid aan worden gegeven :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Heel ver doorgetrokken is een link naar je eigen homepage ook iets van zelfverheerlijking. Daargelaten dat mijn website al enige jaartjes oud is :X vind ik het toch wel leuk als er zo af en toe iemand op mijn daartoe neergezette plekje komt snuffelen. Ik heb er per slot van rekening ooit hard voor zitten werken ;)

Een commerciele link komt al wat dichter bij de grens van wat wel en wat niet. Echter, zolang het niet storend is en er niet actief telkens op gewezen wordt, heb ik er geen problemen mee. Even aandacht 'vragen' middels een passieve link naar een homepage of een handeltje is wel verschillend, maar maakt niet minder inbreuk op de beleving van een GoTTer, denk ik.

Overigens vind ik mogelijk onderscheid maken in welke handel aangeboden wordt door het Team twijfelachtig. Een link naar een prive autohandel zou wel kunnen, een link naar computerhandel niet :? Een beetje concurrentie wordt daarmee weggepoetst op basis van het onjuiste argument. Het argument is toch of het storend is of niet? Zo niet, voel ik me meer en meer opgejaagd consumentenwild hier :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Verschil tussen in mijn ogen een bedrijf en dit soort dingen is dat het vaak meer voor de gein is dan dat het echt een serieuze bezigheid is. Een bedrijf gaat sowieso niet adverteren in zijn sign oid, misschien een medewerker. Nou laat ze lekker, het is wat iedereen hier over zegt zolang het niet te opvallend en dwingend is, als je op internet al over dwingend kunt spreken, je maakt de keus echt zelf. Maar dat bedrijven van enige omvang geweerd worden vind ik nog wel logisch, maar dit soort kleine tussenhandel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
Hmm... ontdek ik een lichte onenigheid tussen de modjes? :)

@ JvS:
het is niet echt een beginnend handeltje. Enfin: ik doe het al meer dan een jaar. Eerst alleen voor vrienden, nu ook voor de "vrienden van mijn vrienden". En voor de rest verwacht ik niet dat ik elke dag 200 euro omzet ga runnen. Daar heb ik overigens ook helemaal geen tijd voor ;)

Maar goed, ik hoor dus graag een toestemming of een afwijzing. Ik doe niks zonder een toestemming te krijgen, want ik wil mijn goede naam niet schaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Cis schreef op 08 May 2003 @ 10:27:
Hmm... ontdek ik een lichte onenigheid tussen de modjes? :)
Mjah daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar zowel pelle als ik praten als een gewoon persoon met eigen mening. :)

Overigens als dit niet een bedrijf is, is het dan niet "zwarte handel"? :o. (zomaar iets wat in me op komt hoor ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
JvS schreef op 08 May 2003 @ 11:14:
Overigens als dit niet een bedrijf is, is het dan niet "zwarte handel"? :o. (zomaar iets wat in me op komt hoor ;)).
Volgens mij hoeft dat niet bij zulke kleine hoeveelheden. Ik weet niet precies wat de belastingdienst en KVK daar voor precieze regels voor hebben. Maar er staat me iets van bij, dat je een bepaalde omzet of winst per jaar moest hebben voor je verplicht was je bij de KVK in te schrijven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
JvS schreef op 08 May 2003 @ 11:14:
[...]
Mjah daar wordt altijd heel spannend over gedaan, maar zowel pelle als ik praten als een gewoon persoon met eigen mening. :)

Ik geef alles netjes aan bij de belasting hoor O-)
En als startend ondernemer mag je een omzet van € 10.000 per jaar maken :Y)

Maar goed, da's denk ik iets wat buiten jullie zaken valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Cis schreef op 08 May 2003 @ 11:22:
[...]

Ik geef alles netjes aan bij de belasting hoor O-)
En als startend ondernemer mag je een omzet van € 10.000 per jaar maken :Y)

Maar goed, da's denk ik iets wat buiten jullie zaken valt...
hoewel, illegale zaken mogen niet @ GoT remember ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 07:12

JT

VETAK y0

Maar websites mogen wel in links, ook met reclame erop en dus evt pop-ups. Daar verdient de webmaster dan toch ook aan ? Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vind dat dit wel moet kunnen.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JT schreef op 08 May 2003 @ 13:03:
Maar websites mogen wel in links, ook met reclame erop en dus evt pop-ups. Daar verdient de webmaster dan toch ook aan ? Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vind dat dit wel moet kunnen.
dat is iets anders dan een site waarbij je zaken verkoopt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

JT schreef op 08 May 2003 @ 13:03:
en waar zou jij de grens dan trekken? Of ga je het per geval bekijken met als gevolg dat je beschuldigt gaat worden van "inconsequent zijn" ? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De grens moet je leggen daar waar die het makkelijkst is:

1) totaal geen links met enige commerciele achtergrond; of
2) alle commerciele links toegestaan, zolang niet opvallend of schreeuwerig of actief gepromoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Wekkel schreef op 08 May 2003 @ 13:13:

2) alle commerciele links toegestaan, zolang niet opvallend of schreeuwerig of actief gepromoot.
Ik ga voor optie 2 met daarbij een toevoeging. De link moet aangegeven worden dat het een commerciele website is. Hiermee voor kom je volgens mij een hoop problemen omdat, niet gezegd kan worden van de bezoekende partij dat zij het niet wisten dat het commerciel is.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
Wekkel schreef op 08 May 2003 @ 13:13:

In geval 1: dan zou ik de link naar mijn website van SML Tennis ook moeten verwijderen. Immers: met de website hebben wij als doel om leden te werven, zodat wij een frisse, winstmakende club blijven.

In geval 2 voel ik wel wat voor wat we_are_borg zegt: duidelijk aangegeven (desnoods met een standaard-opmerking, automatisch gegeneerd door tweakers) dat het om een commerciele link gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ga ook voor optie 2. Wat mij betreft hoeft niet duidelijk te zijn dat het om een commerciele site gaat. Wat ik wel erg vervelend vind is als de linknaam (dat wat je ziet staan op je scherm) niet dekt wat de link daadwerkelijk is. Dat mag van mijn part gewoon direct verboden worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Cis schreef op 08 May 2003 @ 13:43:
[...]

In geval 1: dan zou ik de link naar mijn website van SML Tennis ook moeten verwijderen. Immers: met de website hebben wij als doel om leden te werven, zodat wij een frisse, winstmakende club blijven.

In geval 2 voel ik wel wat voor wat we_are_borg zegt: duidelijk aangegeven (desnoods met een standaard-opmerking, automatisch gegeneerd door tweakers) dat het om een commerciele link gaat...
wat je in je huisje zet is niet zo'n probleem (wat mij betreft link je daar naar winkels of wat je maar wil :P) maar wat je in je signature zet, gaat dit even over. Eigenlijk heb ik het in mijn hoofd wel duidelijk: Veel mag, mits niet schreeuwerig / aandacht trekkerig met rare tekens of CAPS ofzo en het niet naar winkels / aanbiedingen linkt of reclame maakt voor puur commerciele of winstgevende diensten.

Voorbeelden:
Wel:
* Linkje naar een persoonlijke advertentie
* Linkje naar je treinvereniging / zelfbouwclubje / homepage
* linkje naar ander leuk forum of coole website
Niet:
* Schreeuwerige tekst, overbodige leestekens of aandachtrekkerig caps-gebruik
* Links naar aanbiedingen, commerciele instellingen etc bedoeld om winst te maken
* Links naar Homepages met alleen een banner puur om winst te maken
* Niet naar een stem in een Poll of andere 'vervalsingen' (spelletjes ed) onder valse voorwentselen

Zoiets, dus gewoon geen koop / verkoop / advertenties tenzij het persoonlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
JvS schreef op 08 May 2003 @ 14:33:
[...]

KNIP in een lap tekst

Zoiets, dus gewoon geen koop / verkoop / advertenties tenzij het persoonlijk is.
Ok, thanx, I got it. Ik zet het linkje dus NIET in mijn signature. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 02:33

Mentalist

[avdD]

Als dit topic hier toch staat zou ik er wel even op in willen springen.. Een speciaal geval ;)

Lanparty's. Zowel crewleden als mensen die ernaar toegaan zetten nogal eens een linkje naar de site van de lanparty in hun sig (heb het zelf ook gehad). Met een lanparty word (soms :X) winst gemaakt.

Niet dat je een lanparty gaat houden om winst te maken... Ik kan uit een klein beetje ervaring en dicht bij een crewlid staan van een lanparty wel zeggen dat je dat niet allemaal gaat doen voor die paar grijpstuivers, je kunt beter aardbeien gaan plukken 8)7

Maar toch, winst is winst, al is het meestal niet veel of zelfs negatief op lanparty's. Mogen links naar lanparty's nu dus ook niet meer?

Of mochten die al niet? :X

Hoe denk je daarover JvS? :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
zit hij hier wel mooi zijn linkje te spammen in LA :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
JvS schreef op 08 May 2003 @ 14:33:
[...]
een heel boeiend open essay
JvS hier op GoT is iemand die zet altijd stellingen in zijn sig. Dat is een poll, puur voor de lol. Word dat dan ook verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

G33rt schreef op 08 mei 2003 @ 17:47:
[...]

JvS hier op GoT is iemand die zet altijd stellingen in zijn sig. Dat is een poll, puur voor de lol. Word dat dan ook verboden?
ik denk dat JvS poll vern*k linkjes bedoelt, linkjes waarmee je direct stemt zonder het te weten, en zonder te weten waarop e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
G33rt schreef op 08 May 2003 @ 17:47:
[...]

JvS schrijft daarbij dat het om het stemmen onder valse voorwendselen gaat. En dat is bij die poll die jij bedoelt niet echt aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

W3ird_N3rd schreef op 08 May 2003 @ 17:42:
Maar toch, winst is winst, al is het meestal niet veel of zelfs negatief op lanparty's. Mogen links naar lanparty's nu dus ook niet meer?
mjah, weet ik veel :P. Lanparty's lijken mij persoonlijk geen probleem, da's meer een uitnodiging voor een soort feestje ofzo en wat veel met tweakers te maken heeft en wat niet echt als doel heeft (dikke) winst te maken, zoals een club zegmaar.

maar als er nu ja gezegd gaat worden en iemand vraagt "waarom mag dat wel en een winkel dan niet" dan weet ik ff 1 2 3 geen antwoord ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Precies, waarom een winkel niet? :)

Zolang het maar bij een linkje blijft en het niet overdreven en schreeuwerig is en dergelijke.
* ArthurMorgan ziet eigenlijk geen probleem. Ik denk namelijk echt niet dat iemand omdat hij een linkje in zijn sig kan zetten, geen bannerruimte zal afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

JvS schreef op 08 May 2003 @ 19:13:
[...]
mjah, weet ik veel :P. Lanparty's lijken mij persoonlijk geen probleem, da's meer een uitnodiging voor een soort feestje ofzo en wat veel met tweakers te maken heeft en wat niet echt als doel heeft (dikke) winst te maken, zoals een club zegmaar.

maar als er nu ja gezegd gaat worden en iemand vraagt "waarom mag dat wel en een winkel dan niet" dan weet ik ff 1 2 3 geen antwoord ;).
waarom mag dat wel en een winkel dan niet? ;)

En lanparty's waar wel behoorlijk winst word gemaakt, grotere dus? Drome en The Party waren volgens mij meer op winst gericht (niet dat ik cijfers heb..). Een lanparty van 30 man begin je niet voor de winst, van 150 man ook nog niet altijd, maar voor >1000 personen ga je volgens mij ook wel winst incalculeren.. Misschien niet veel, maar de TS wekt ook niet de indruk veel winst te willen maken.

* Mentalist enters the gray area :P
Alfredt schreef op 08 mei 2003 @ 19:28:
* Mentalist ziet eigenlijk geen probleem. Ik denk namelijk echt niet dat iemand omdat hij een linkje in zijn sig kan zetten, geen bannerruimte zal afnemen.
Tenzij je HlpDsK heet natuurlijk :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

LAN party's zijn particulier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 08 May 2003 @ 19:58:
Maar (vaak) met een commercieel oogpunt.

Het moet, vind ik, een éénduidige regel worden. Het mag/het mag niet. Verder gewoon voorwaarden. Want wanneer maakt iemand teveel winst of is het "bedrijf" te groot geworden?

We hebben al banners op GoT, wil iemand reclame maken doet hij het daar maar. Geen reclameborden onderaan een post, dat is mijn mening.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

JvS schreef op 08 May 2003 @ 19:58:
De topicstarter ook :).

Volgens mij kun je nu geen kant meer op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

W3ird_N3rd schreef op 08 May 2003 @ 21:13:
[...]

De topicstarter ook :).

Volgens mij kun je nu geen kant meer op :+
hehehe :). Ik vind gewoon dat dingen die voor het winstgevend of handeltje zijn, niet in een signature horen. Hobby dingetjes wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

JvS schreef op 08 May 2003 @ 21:14:
[...]

hehehe :). Ik vind gewoon dat dingen die voor het winstgevend of handeltje zijn, niet in een signature horen. Hobby dingetjes wel :).
Kun je Drome/The Party dan nog hobby dingetjes noemen :?

Die zijn toch redelijk commercieel, er zit zeker ook hobby achter, maar ook een commercieel gedeelte (neem ik aan, al is het maar de winst die ingecalculeerd is voor als reserve wanneer er een tegenvaller is). Mogen links daarheen toch ook?

Ik weet het, vaag gebied. Maar je kunt niet "soms wel, soms niet" zeggen.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, maar je kan wel redelijkheid eisen. Als jij dat hobby dingetjes wil noemen, ga je gang maar nu ben je alleen maar principieel aan het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
Ik wacht deze topic nog wel ff af.
Hoewel ik een goede verkoper ben (en heel overtuigend kan overkomen >:) ), ga ik me niet meer mengen in deze discussie. Voorlopig vind ik JvS's standpunt redelijk duidelijk en acceptabel (helaas..., helaas... :) ).
Mocht JvS of een ander modje mij toch nog toestemming willen geven, dan hoor of lees ik dat nog wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hmm, dan vraag ik me af of ik (wandelend reclamebord) wel legaal bezig ben? :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

JvS schreef op 08 May 2003 @ 21:37:
mjah, maar je kan wel redelijkheid eisen. Als jij dat hobby dingetjes wil noemen, ga je gang maar nu ben je alleen maar principieel aan het doen.
Ik denk dat voor een regelgeving dan beter gezocht kan worden in de richting van "alles met winkels/handeltjes in verkoop van nieuwe goederen met een oplage groter dan 2" mag niet.. :?

Daarbinnen past iedere V&A advertentie iig afaik :). Lanparty's vallen erbuiten en winkels/handeltjes erbinnen. Toch?
HunterPro schreef op 09 May 2003 @ 22:10:
Hmm, dan vraag ik me af of ik (wandelend reclamebord) wel legaal bezig ben? :+ :)
Iets zegt me dat je in principe fout bezig bent :P

Denk alleen niet dat ik er een oordeel over kan vellen, als je het mij vroeg had ik met geen enkele handel problemen zolang het niet opdringerig/spemmerig word, zelfs met een link naar een gewone webwinkel zoals je ze in de shopsurvey vind zou ík geen problemen hebben.

Maar volgens mij denkt JvS daar anders over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op 09 May 2003 @ 22:18:

[...]

Iets zegt me dat je in principe fout bezig bent :P

Denk alleen niet dat ik er een oordeel over kan vellen, als je het mij vroeg had ik met geen enkele handel problemen zolang het niet opdringerig/spemmerig word, zelfs met een link naar een gewone webwinkel zoals je ze in de shopsurvey vind zou ík geen problemen hebben.

Maar volgens mij denkt JvS daar anders over ;)
mja, ik heb geen enige affiniteit met C1000 whatsoever, ben het alleen nogal eens met hun quote 'geen fratsen, dat scheelt.'. En tja, je moet toch érgens een usertheme vandaan toveren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verrek HunterPro!

* ArthurMorgan loopt ook met een reclameicon rond ja :X
En dan inderdaad ook geen klein hobbyprojectje :D

Maar ik mag toch aannemen dat men van de icons afblijft wat dit betreft?

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 10-05-2003 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Alfredt schreef op 10 mei 2003 @ 00:30:
Maar ik mag toch aannemen dat men van de icons afblijgt wat dit betreft?
ik hoop het ook, anders herken ik je niet 8)7 (net als HunterPro en vele andere :P)

ik vind dat linkjes naar verkoop praktijen anders dan V&A (e.d.) gewoon moeten kunnen, maar dat linkjes naar "sites" waar de user zelf geld aan verdient (direct of indirect) juist niet, dit is echter vrij lastig uit te zoeken, waardoor je wellicht het probleem "waarom ik niet en hij wel" zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn
  • Laatst online: 27-09 16:42
Ok, * Jorn heeft dit topic doorgelezen en heeft volgens mij een iets andere mening dan jullie:

Mij persoonlijk lijkt niets verkeerd aan zo'n linkje in de signature, ik vind persoonlijk drome erger dan dit linkje(entreeprijzen van 35 euro :X ).

En zolang het niet te schreeuwerig is en duidelijk is waar je op klikt vind ik dat het gewoon moet kunnen.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

j_iscool schreef op 10 May 2003 @ 22:09:
Ok, * Erkens heeft dit topic doorgelezen en heeft volgens mij een iets andere mening dan jullie:

En zolang het niet te schreeuwerig is en duidelijk is waar je op klikt vind ik dat het gewoon moet kunnen.
dat is toch precies de mening van de diverse personen hier (niet alle maar toch) :P

offtopic:
persoonlijk vind ik flames in sigs niet kunnen :/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is nou het algemene beleid ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Duncan schreef op 11 May 2003 @ 17:37:
Wat is nou het algemene beleid ? :P
dat spammerige, opvallende, met [b] en |'s opgeschmuckte links in sig's niet mogen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Laatst online: 24-07 22:43
je bent duurder dan mediamarkt, dus denk dat je beter gelijk kan stoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MR_WAZOO schreef op 12 May 2003 @ 17:46:
bedankt voor de nuttige reply, echt een geweldige aanvulling :X
Cis schreef op 08 May 2003 @ 01:18:
Maar als jij je cd's ergens anders goedkoper kan krijgen, geef ik je groot gelijk en moet je ze daar gaan halen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puntslash
  • Niet online
Toch geinig tramverhaaltje dat de TS nu in zijn sig heeft.. Ik (en ik denk bijna alle tweakers) moet toch ff die index van die site opvragen, misschien staan er nog wel leukere dingen bij :) Netjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
MR_WAZOO schreef op 12 mei 2003 @ 17:46:
Euhm... leg jij mij dat eens uit?
De goedkoopste cd's die ik bij de MM heb gezien, waren van MMore, 50 stuks voor 20 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Cis schreef op 13 May 2003 @ 09:45:
[...]

Euhm... leg jij mij dat eens uit?
De goedkoopste cd's die ik bij de MM heb gezien, waren van MMore, 50 stuks voor 20 euro...
zou je hierover even met hem willen mail/icq'en
dit heeft niets met LA te maken iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
Erkens schreef op 13 mei 2003 @ 10:05:
[...]

zou je hierover even met hem willen mail/icq'en
dit heeft niets met LA te maken iig ;)
Ja meneer :X ;)

Wat ik overigens wel jammer vind, is dat ik maar 2 of 3 modjes hun mening heb zien geven, en dat deze nog tegenstrijdig waren ook!
Is de rest van de modjes het ermee eens? .... en zoja: met wie dan? :D

Aan de normale users te merken, zouden ze het niet erg vinden als ik die sig zou gaan gebruiken. Een goede bevinding, al zeg ik het zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adjo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:18

Adjo

my first vectrex...

Cis schreef op 14 May 2003 @ 14:23:
[...]

Aan de normale users te merken, zouden ze het niet erg vinden als ik die sig zou gaan gebruiken. Een goede bevinding, al zeg ik het zelf ;)
Nou, in dat geval wil ik als 'normale' user ook mijn mening geven. Ik heb het topic gevolgd, maar vind jouw conclusie iets te voorbarig. :/
Ik ben namelijk tegen commerciele sigjes, en dat zijn het want je probeert gewoon wat (bij) te verdienen en hebt geen ander doel voor ogen. dat noem ik commercieel.
GoT is er voor informatie overdracht, het delen van kennis en het helpen van anderen waar nodig en mogelijk. Internetstores zijn er zat, het lijkt me goed om dat gescheiden te houden.

Want als we hiermee beginnen, ben ik ervan overtuigd dat er binnen enkele maanden steeds meer mensen op steeds opvallender wijze hun waar gaan aanprijzen. Dat komt de geloofwaardigheid van bepaalde forums ook niet ten goede, omdat mensen financiele belangen hebben om een reply te plaatsen en advies te geven.

Deze user is dus tegen, uit principe. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het lijkt me persoonlijk wel vrij duidelijk (zie ook de huidige FAQ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds geen commentaar gehad op mijn sig/ondertitel :) dus zal wel kunnen zo niet mail me maar dan maken we er wat anders van he :)
Pagina: 1