• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik heb zojuist met een Laptop en de Furuno GP30 geprobeerd een verbinding te leggen maar dit lukt maar niet.
Ik heb dus zelf een com1 kabeltje gefixed met een schema'tje dat in de handleiding staat.. alles goed aangesloten maar ik krijg maar geen verbinding... :'(

Ik gebruik de programma's WinGPS Pro en Waypoint GPS (welke mij beter lijkt voor mijn GP30
Ik draai ze uiteraard niet tegelijkertijd.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen dat de communicatie stuk loopt?

Verwijderd

hmmz. weet je zeker dat die kabel werkt?
verschijnt je reciever wel in apparaatbeheer?
werkt dat ding op een andere pc?

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

hmm.. als je bepaalde software gebruikt kan je zien of er GPS-info wordt doorverzonden. dus moet je dat eens even uitzoeken.

Enne.. als je voor het eerst een verbinding maakt met een nieuwe GPS, een cold fix, kan het wel een kwartier duren voordat je verbinding krijgt hoor.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• FireArrow
athlonkmf schreef op 08 mei 2003 @ 01:23:
hmm.. als je bepaalde software gebruikt kan je zien of er GPS-info wordt doorverzonden. dus moet je dat eens even uitzoeken.

Enne.. als je voor het eerst een verbinding maakt met een nieuwe GPS, een cold fix, kan het wel een kwartier duren voordat je verbinding krijgt hoor.
De GPS heeft gewoon fix. We gebruiken hem al meer dan 2 jaar ;)

• FireArrow
Ff kicken....
Kan niemand mij helpen???? Want ik wil m deze zomer nog wel gebruiken....
Ik ga naar Denemarken.. en dan kan een Laptop wel handig zijn he????

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

je weet dat je niet binnen 24h mag kicken. niet?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1