Verwijderd

Topicstarter
dus .nl niet .com, ik kan nergens iets vinden en heb geen zin in een dure bakstee in een doos, bedankt.

Verwijderd

Het ziet er allemaal bijzonder betrouwbaar uit. Dus probeer het uit zou ik zeggen.

Verwijderd

Ik zie nergens eigenlijk een KvK nummer staan? Als ze die hebben is het imo een echt vertrouwd bedrijf (wel ff nummer natrekken)

Verwijderd

Wrightone v.o.f.
GsmExtra.nl
Straat Bali 26
gevestigd en kantoorhoudende te Veendam

dat kan je toch ook natrekken? :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Gsmextra kan ook onder rembours verzenden, zeg maar het veiligste dat je kan krijgen. Kost je alleen wel €12,60 aan verzendkosten

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Luppie

www.msxinfo.net

Registratie van het domein :
Resultaat voor gsmextra.nl

Domeinnaam gsmextra.nl (eerste domein)
Status actief

Registrant Wrightone
Sijgersmaheerd 33
9737 VD GRONINGEN
Netherlands
Domicilie N/A
Gebonden aan ADR nee
Administratief contact R. Beukema
+31 505415691
postmaster@gsmextra.nl

Registrar Hostgroup
Carel van Manderstraat 45
1964 RT HEEMSKERK
Netherlands

Technisch contact R. Beukema
+31 505415691
postmaster@gsmextra.nl

Nameserver ns1.hostgroup.nu 212.204.219.29
Nameserver ns2.hostgroup.nu 212.204.219.30

Datum eerste registratie 15-11-2000
Record laatst gewijzigd 16-11-2000
Record onderhouden door NL Domain Registry
Verschilt wel van het winkel adres

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Jongens doe nou niet zo geheimzinnig en wantrouwend! Het zal allemaal wel goed zitten en onder rembours heb je per defentie geen risico dus

Of wel, je mag het pakket niet openmaken tot je TPG betaald hebt is het niet :X

[ Voor 24% gewijzigd door Glashelder op 08-05-2003 00:17 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

dual-zip schreef op 08 May 2003 @ 00:17:
Jongens doe nou niet zo geheimzinnig en wantrouwend! Het zal allemaal wel goed zitten en onder rembours heb je per defentie geen risico dus

Of wel, je mag het pakket niet openmaken tot je TPG betaald hebt is het niet :X
Er is dus wel degelijk een risico hoor. Je betaald namelijk eerst en dan maak je het open. Het zal de bezorger van je pakketje een rotzorg zijn als er een blok hout in je verpakking zit :+

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 10:26
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 01:08:
[...]

Er is dus wel degelijk een risico hoor. Je betaald namelijk eerst en dan maak je het open. Het zal de bezorger van je pakketje een rotzorg zijn als er een blok hout in je verpakking zit :+
Ok dit is wel een beetje erg paranoia denken over web-shops... Hoe komt het dat die shops dan nog bestaan en niet totaal de grond in worden geflamed op forums zoals deze? Omdat de meeste webshops gewoon doen wat ze zeggen. Twijfel je toch over een webshop, misschien ff controleren of ze een winkel hebben, kan je altijd nog langs gaan... toch?

Moraal: een beetje op je hoede zijn is ok, maar niet te wantrouwend staan tegenover web-shops (maarja dat is mijn mening, en die kan nog wijzigen natuurlijk, kheb net een foon besteld bij telecom.nu nl ;) )

- Ruud

Verwijderd

nah, sommige zijn gewoon slecht. Las net een heel artikel over Belnu.nl van ene Joost. Schijnt ook niet helemaal honderd te zijn, iedereen wachtte nog op geld. En zo worden er wel meer mensen in het O-tje genomen. Dus bij bestellen via internet zou ik toch wel beetje op m'n hoede zijn. Echt dure dingen koop ik dan ook liever gewoon in de winkel, nog steeds

• Zaagmans
Tuurlijk vorteXt, ben het ook wel met je eens wat dat betreft.
Misschien moet de topicstarter maar eens op telecomvergelijker.nl in de shop survey gaan kijken wat de mensen over gsmextra.nl hebben gezegd en wat voor scores die winkel krijgt...

- Ruud

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al bij telecomvergelijker gekeken, hier op tweakers search, bij startpagina forums, er was dus niks te vinden dat maakt mij voorzichtig.
Misschien iets te paranoide maar is ook wel een beetje terecht als het om 120 euro gaat.
Ik zie nog steeds die tweaker op tv bij radar over die ene shop, die eigenaar zit nu waarschijnlijk in rio de janeiro met de poet.

• Zaagmans
Ik bedoelde ook niet dat je blindelings alles moest vertrouwen, hopelijk werd je dat ook wel duidelijk van mijn eerdere reply... suc6 met uitzoeken in ieder geval!

- Ruud

Pagina: 1