He tweakers ik heb net red hat 9 op me server geinstalleerd (Celly 566, 128 mb ram, 80 gig hd) maar nu doet ie op de een of de adnere manier heel sloom. Als ik inlog met putty geeft hij meteen 'login as', typ ik dan root in duurt het zeker 10 seconden voordat ik er in zit (dit heb ik met mijn andere bak niet).
Ook webmin is mega traaaag, als ik naar een pagina ga duurt dat soms ook 10 seconden en dan zijn alle plaatjes nog niet eens geladen :\. Het is dan gewoon HTTP en geen HTTPS.
Het is gewoon een clean install, ik heb alle pakketen geinstalleerd (dikke 4500mb), apache aangezet, webmin geinstalleerd en gaan met de banaan maar het gaat zooo sloom. Kan het soms zijn omdat ik een full install heb gedaan dat ik meer geheugen erbij moet zeggen?
Ohja standaard pagina van apache laad wel gewoon snel.
Ook webmin is mega traaaag, als ik naar een pagina ga duurt dat soms ook 10 seconden en dan zijn alle plaatjes nog niet eens geladen :\. Het is dan gewoon HTTP en geen HTTPS.
Het is gewoon een clean install, ik heb alle pakketen geinstalleerd (dikke 4500mb), apache aangezet, webmin geinstalleerd en gaan met de banaan maar het gaat zooo sloom. Kan het soms zijn omdat ik een full install heb gedaan dat ik meer geheugen erbij moet zeggen?
Ohja standaard pagina van apache laad wel gewoon snel.
[ Voor 6% gewijzigd door Y0ur1 op 07-05-2003 22:37 ]