Toon posts:

hercules frequentie channels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik zit hier al een tijdje met een hercules PCI tv kaart, en nu komt er iemand af en vraagt mij of ik frequentie 'stel es je frequentie in op 807.310' kan instellen...gezocht en gezocht maar nergens iets gevonden :s weet er iemand hoe en waar ik dat kan instellen (op de site gezocht, niks gevonden) en of dat überhaupt wel gaat...

thx

Verwijderd

Topicstarter
niemand :'( tweakers zijn dus ni zo slim als ze wel beweren ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 00:07:
niemand :'( tweakers zijn dus ni zo slim als ze wel beweren ;)
Dat er slimme tweakers zijn weet ik wel zeker, maar 2 uur op een woensdagavond is wellicht niet genoeg tijd om iemand langs te laten komen die en je topic leest en antwoord weet en zin heeft om te reageren. Even wat meer geduld voor je je topic omhoogschopt aub :Y)

Ontopic: ik heb totaal geen ervaring met TV kaarten, maar welke software gebruik je?
Zoeken levert mij bijv. Frequenties voor TV kaart op, wellicht heb je er iets aan :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ok hoor, 2 uur is mss een beetje weinig *) ik heb al versh searches gedaan, mr niks specifiek over hercules...Ik ken ook ni zo gek veel over pc's, mr zou ik mss een ander (beter...) programma kunnen installeren ipv di smart tv di er automatisch opstaat? Ik heb al es Terra Tv geprobeerd, mr di gaf een error voor het laden van de graphics, en kon niet opstarten...
Nu vraag ik mij af, aangezien er toch redelijk veel hercules tv kaarten rouleren, of er iemand met zo'n kaart hetzelfde probleem had, of mss de oplossing weet :) thx voor je link in ieder geval _O_ mss een tweaker di het wel weet?

Verwijderd

Topicstarter
*schopje*