Toon posts:

Bericht bij orderstatus ADSL. (HCCNET)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op 2 mei adsl bestel bij HCCNET maar nu staat er bij m'n orderstatus een bericht wat ik niet snap. (HCCNET Helpdesk via mail geeft geen antwoord al 2dagen lang dus misschien weet iemand wat het betekent??

[Bericht]
Je order is in de backorder geplaatst op 06-Mei-03. Dit betekent dat je aanvraag door KPN wordt bewaard totdat de nummercentrale weer voorraad heeft.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent ??

Overige info.
ADSL is beschikbaar vanaf Juni.
Ben 1 van de eerste die het wist en heb gelijk besteld.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 21:51:
Ik heb op 2 mei adsl bestel bij HCCNET maar nu staat er bij m'n orderstatus een bericht wat ik niet snap. (HCCNET Helpdesk via mail geeft geen antwoord al 2dagen lang dus misschien weet iemand wat het betekent??

[Bericht]
Je order is in de backorder geplaatst op 06-Mei-03. Dit betekent dat je aanvraag door KPN wordt bewaard totdat de nummercentrale weer voorraad heeft.

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent ??

Overige info.
ADSL is beschikbaar vanaf Juni.
Ben 1 van de eerste die het wist en heb gelijk besteld.
Ik kan hier uit halen dat de centrale al vol is??

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
wachten totdat er weer plek is... :(
niet echt leuk voor je.
misschien helpt het als er nog meer mensen zich aanmelden, anders zou het nog wel ff kunnen duren :?

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Volgens mij betekent het dat je in juni aangesloten wordt, op het moment dat het dus beschikbaar is. De nummercentrale heeft nu geen voorraad omdat het simpelweg nog niet aangeboden wordt.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• sniper20
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-11-2025
Ik zit ook de wachten op ADSL bij HCCnet. De centrale wordt hier in juni 2003 omgebouwd.
Bij mij staat bij status op HCCnet precies hetzelfde. Betekent gewoon dat de centrale nog niet is omgebouwd.