Enermax voeding 350w

Pagina: 1
Acties:

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-07 22:41
ik ben opzoek naar een enermax voeding van 350w.
ik wil er max 70 euro voor uitgeven.
als ik in de price watch kijk zie ik een stuk of 7 enermaxjes van cmax 70 euro en 350w. nu zie ik dus door de voedingen de goede voeding niet meer.
wat ik zo bijv vind zijn:
-Voedingen / 350W Enermax EG365P-VE
-Voedingen / Enermax EG365AX-VE(G) FMA
-Voedingen / Enermax EG365P-VE(FM)
-Voedingen / Enermax Silent 350 (EG365P-VE[FM])
-Voedingen / Enermax SilentPlus-ActivePFC 350 (EG365AX-VE[G][FMA])
-Voedingen / Enermax Voeding 350 Watt (regelbaar)
-Voedingen / Enermax Whisper 350 (EG365P-VE[FC])

heefd iemand ervaring met 1 van deze voedingen?
en is het zo dat als er silent voor staat dat dat de rest van de onderdelen van mindere kwaliteit zijn omdat er een fan speed controler in zit?
:?

Verwijderd

Ik heb twee weekjes terug bij XXLCases een Enermax EG365AX-VE FM besteld en bezorgd gekregen, gisteren ingebouwd samen met m'n nieuwe onderdelen (m'n eerste eigenbouw PC :*) 8) (8> B) ;) (enz. enz. ;) Anyway, hij is inderdaad erg stil, al vind ik hem wel eng in die zin dat ie a) wel heel stil is (geeft aanleiding tot gerede twijfel of de fans wel aan staan) en b) dat ie weinig airflow genrereert (nodig heeft?).... Hij bevalt verder uitstekend, en check m'n sig: dhij terkt een P4, standaard Intel koeler, twee casekoelers, CDRW, DVDRW en mn Radeon 9800 Pro... Power zat dus denk ik voor de gemiddelde tweakert!! Je hoeft niet bang te zijn dat er "goedkope" onderdelen in zitten, want op het moment dat je dat gevaarte uit de verpakking haalt weet je al dat dit ding onverwoestbaar gebouwd is. Ik kan geen speurtje el-cheapo ontdekken (of het moeten die doorzichtige fan blades zijn ;)

AANRADER dus! (art. nr. 11116)

Verwijderd

-Voedingen / Enermax SilentPlus-ActivePFC 350 (EG365AX-VE[G][FMA])

Deze bestellen! Dat PFC houdt je lijnen zeer stabiel en werkt erg goed! Aanrader!
Wat zijn je specs trouwens?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 21:57

tweakerbee

dus..?

De ANTEC TruePower 330 is ook een *hele* goede voeding. Door zijn gescheiden 3.3V en 5V lijnen kan hij vermoedelijk nog meer gecombineerd vermogen leveren dan die Enermax.

Als je voor die Enermax gaat, neem dan de SilentPro met Active PFC...

You can't have everything. Where would you put it?

• BJD
ik ga een p4 2,4 ghz kopen 3 case fans 1x7200rpm cdrw en dvd (1x van schrik niet 4JAAR GELEDEN!!!!!) p4pe van asus en de rest v.d. shit (standart intel cooler ) en oh ja een radeon 7000 (KUT kaartje)

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
misschien kun jee eens op de enermax site kijken, daar staat precies welke voeding wat kan.
http://www.enermax.com.tw , lijkt me duidelijk een zoekvraag.

Verwijderd

@ JBDI: ik heb bijna dezelfde config en hij draait het makkelijk. Ik heb dus inderdaad de Enermax EG365AX-VE FM, maar die (A) moet je niet op letten, tenzij je zo'n potmetertje achterop je kast wilt waarmee je je voedingskoeler langzamer kunt laten draaien. Ik stel(de) daar persoonlijk geen pijs op, ik laat het met plezier aan de techniek over ;)

Die Antec is geloof ik idd ook erg goed, maar ja, het is net zoals met zoveel dingen: kwestie van voorkeur...

Verwijderd

tweakerbee schreef op 07 May 2003 @ 21:51:
De ANTEC TruePower 330 is ook een *hele* goede voeding. Door zijn gescheiden 3.3V en 5V lijnen kan hij vermoedelijk nog meer gecombineerd vermogen leveren dan die Enermax.

Als je voor die Enermax gaat, neem dan de SilentPro met Active PFC...
Helemaal mee eens! Gebruik deze voeding zelf ook (antec truepower 330)

goedkoper dan die enermaxen en stabieler vooral op de 5 volt lijn.

• BJD
ok ik ga voor de EG365AX-VE(G)(FMA) !!! :D

Verwijderd

Be happy! ;)

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:17

jotheman

Was like that when I got here!

BJDI schreef op 08 May 2003 @ 17:34:
ok ik ga voor de EG365AX-VE(G)(FMA) !!! :D
Die heb ik ook zie ik net!
*snif*
dus...

I see dead pixels...

Verwijderd

ja ik zou het ook doen BJDI met enermax heb je gewoon iets goeds in handen :)
Pagina: 1