Toon posts:

Google wil (nog steeds) geen pagina's indexeren

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niets meer van! Wat ik ook probeer, google wil onze films, nieuws etc niet afzonderlijk indexeren. Dit duurt nou al zo lang. Ik dacht laatst een oplossing te zien hier op tweakers. De file http://www.tweakers.net/ext/robot.dsp Omdat tweakers veel javascript gebruikt, wij ook een beetje, staat deze file onzichtbaar als link. Slim denk ik, doe ik ook... nog steeds niets. Ik weet het niet meer, alle tips/hulp zijn welkom. Ik zie van alle collega's iedere film individueel netjes geindexeerd staan! :X

ik denk toch dat ik er niet aan ontkom om de link ff te plaatsen, maar geloof me ik doe dit echt niet voor bezoekers!! klik in de source zie je dus ook onze robot files staan.

dit vindt google op ons domein:
klik

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:45
Is dit niet het bekende Google-probleem dat-ie geen links met '?' volgt?

Verwijderd

Topicstarter
dat doet die wel... resultaten van een collega: klik

• sjroorda
:X Niets gezegd :).

Verwijderd

Vraag het Google, zij weten hoe ze indexeren:
Mijn vraag is hier niet beantwoord. Waar kan ik mijn vraag naar toe sturen?

Bezoek onze Contact Us pagina pagina om de geschikte plaats te vinden waar je je vraag naar toe kunt sturen.
Heb je een suggestie, opmerking of vraag? Zend een mailtje naar: help@google.com. We zouden je willen vragen je mailtje in het Engels te sturen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 21:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja..idee maar een reply laat natuurlijk rustig drie maanden op zich wachten. Daarom vraag ik het hier... er moet toch iemand zijn die deze materie vat en kan zeggen "ja lul...daarom en daarom wil google die troep van jou niet!".

Verwijderd

description en keywords in je "<head>" wil ook wel helpen en die staan er niet tussen !

Verwijderd

Topicstarter
alles heeft dat behalve die main pages...maar die boeien met niet en die indexeert die wel. het gaat om dit soort pagina's: http://www.filmsoptv.com/...tion=fotv_details&id=6288

check de source...alles staat erin.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
wie heeft dat robot.dsp hier bedacht/verzonnen/gemaakt? Diegene moet toch antwoorden hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 22:39 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
offtopic:
Hey nice film van de dag, meteen ff kijken ;)

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Uit ervaring kan ik zeggen dat ze Google erg snel mails beantwoorden. Binnen een dag.

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Verwijderd

Topicstarter
mmm...kan iig ff proberen ja...

Verwijderd

Die link naar google geeft bij mij allemaal resultaten met een "in cache" link er bij hoor, dus lijkt mij dat hij het nu doet

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

Twan V

...en er stralend uitzien

Opzich al een prestatie dat je zoveel vermeldingen in de google-index hebt, ik krijg mijn site er met geen mogelijkheid in

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 09:54:
Die link naar google geeft bij mij allemaal resultaten met een "in cache" link er bij hoor, dus lijkt mij dat hij het nu doet
bedoel je die 23 results? ja die wel... maar ik wil dat die alle 7000 films indexeerd. Net zoals tweakers alle tig nieuwsposts geindexeerd heeft staan.

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-11-2025

Iken374

webhostingtalk.nl

Idem -> http://www.google.nl/sear...F-8&start=0&sa=N&filter=0

Heb je een tijdlang achter elkaar geprobeerd je site toe te voegen? Het kan dan namelijk zijn dat je een spam penalty hebt gekregen. Het kan wel weken of maanden duren vordat google je site heeft geindexeerd. Maar als het eenmaal gebeurd dan komen de googlebots met tientallen tegelijk op visite. :)

Succes!

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Verwijderd

volgens mij ligt het aan de 'id' variabele... als 'id' voorkomt in de url indexeert ie niet is mijn ervaring.

Edit: Leuke en handige site btw!!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iken schreef op 08 May 2003 @ 13:03:
Idem -> http://www.google.nl/sear...F-8&start=0&sa=N&filter=0

Heb je een tijdlang achter elkaar geprobeerd je site toe te voegen? Het kan dan namelijk zijn dat je een spam penalty hebt gekregen. Het kan wel weken of maanden duren vordat google je site heeft geindexeerd. Maar als het eenmaal gebeurd dan komen de googlebots met tientallen tegelijk op visite. :)

Succes!
nee...die enge googlebots komen ongeveer al iedere nacht langs (zeker om me uit te lachen)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 13:07:
volgens mij ligt het aan de 'id' variabele... als 'id' voorkomt in de url indexeert ie niet is mijn ervaring.

Edit: Leuke en handige site btw!!
dat kan het toch niet zijn!!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 13:19:
[...]

dat kan het toch niet zijn!!!
jawel!!! Geloof me, ik heb het meegemaakt. :P

Verwijderd

Topicstarter
nee dus

http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&q=+site:bugs.php.net+%3Fid+php

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 13:22 ]

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-01 14:41
Wel is het zo dat de googlebots schijnbaar wat problemen hebben met sessies e.d.
Als er iets op mijn site (phpBB) komt met als useragent string 'googlebot' krijgt deze geen session cookie mee.

Google is een keer op m'n site geweest, heeft toen iets van 4000 profiles geindexeert (lekker nutteloos) en is er daarna mee opgehouden. Tegenwoordig zie ik alleen nog maar de hoofdpagina in de index staan, het forum neemt ie niet mee :\ Vreemde is dat www.phpbb.com wel perfect geindexeerd is.. Wazigheid. Moet hier nog een keer goed naar kijken.

Verwijderd

Topicstarter
het forum heeft die nog wel redelijk gepakt

http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&q=+site:filmsoptv.metia.nl+filmsoptv

behalve voor het forum en de prijsvraag gebruik ik geen sessies

Verwijderd

Topicstarter
waarom heeft google, als een mak schaap, 56.600 paginas van tweakers geindexeerd staan??? http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&q=+site:www.tweakers.net+tweakers Hoe kan dat?

• sjroorda
Omdat Tweakers al heel lang bestaat, heel veel pagina's heeft, en veel wordt gelinkt?

Verwijderd

Topicstarter
ik besta ook al lang, wordt ook veel gelinkt en heb heb ook heel veel pagina's.

forum hier http://www.google.nl/search?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&q=+site:gathering.tweakers.net+gathering%2Btweakers

nog een keer 41.000. das bijna 100.000 pagina's in totaal!!! Damn...

Verwijderd

hmmm.... vreemd, ok nu snap ik er ook niets meer van...

Wij hebben een CMS wat werkte met 'id=' om pagina's te laden... dat hebben we veranderd naar 'page=' en prompt werden de sites in CMS van ons geindexeerd. Vandaar dat ik er zo zeker over was. Weird.

Verwijderd

Topicstarter
ik zie maar 1 oplossing, want veel mensen hebben hier vaak problemen mee. Kan diegene doe verantwoordlijk is op tweakers voor die robot.dsp niet eens uitleggen hoe tweakers het voor elkaar krijgt 100.000 pages te indexeren?

Verwijderd

Topicstarter
of beter nog... kan iemand hem roepen? (ik weet niet wie het is)

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Is Femme dat zelf niet?

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Verwijderd

Topicstarter
kan...wie roept hem even!

[modbreak: Kap hier even mee, dit heeft geen enkele zin, dat begrijp je zelf ook wel.]

[ Voor 72% gewijzigd door drm op 08-05-2003 18:35 ]

Verwijderd

ik heb geroepen maar hij kwam niet

[modbreak: Dit soort topicvervuiling kan je wel achterwege laten voortaan]

[ Voor 64% gewijzigd door drm op 08-05-2003 18:34 ]

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 15:20
Het lijkt alsof google die spider-pagina nog niet heeft gevonden: http://www.google.nl/sear...der%5Ffiles%2Ffotv%2Ehtml

Kan je op basis van je logfiles zien of google die pagina al eens gezien heeft?

[ Voor 6% gewijzigd door bigtree op 08-05-2003 15:44 ]

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07-2025
bartvb schreef op 08 mei 2003 @ 13:22:
Wel is het zo dat de googlebots schijnbaar wat problemen hebben met sessies e.d.
Als er iets op mijn site (phpBB) komt met als useragent string 'googlebot' krijgt deze geen session cookie mee.
Hier vindt je een topic over hoe je Google een phpBB forum beter kan laten indexeren.

Verwijderd

Topicstarter
hij moet hem gezien hebben!!!

dat bovenste menu in die zwarte balk (contact etc) die pagina's heeft die allemaal geindexeerd. fotv.html staat daar ook!! gewoon naast, als je nauwkeurig met je muis er langs gaat krijg je ook een linkje. Eerst was het trouwens fotv.php, dynamisch dus. Maar ik zat wat bij google te lezen en daar werd geopperd dat de spider moeite heeft met grote dynamische pagina's. Dus nu schrijf ik die meuk weg in fotv.html. (hielp dus ook niet)

• bigtree
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-03 15:20
Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 15:52:
hij moet hem gezien hebben!!!
Dat vroeg ik niet ;). Weet je 100% zeker dat hij hem gezien heeft? Dit kan je ongetwijfeld in je logfiles terugvinden.

Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ik niet 1 2 3 zien...

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Laten we even to the point komen, en ophouden met allemaal halfzachte replies, ajb. Wie de schoen past trekke hem aan.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Hmm tweakers wordt zo goed geindexeerd omdat de variabelen meegegeven worden als zijnde dat ze in mappen staan. Hier kan google wel goed mee overweg...tenminste dit staat er bij mij in URL en het zijn mappen op het eerste gezicht:

http://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/752685//1

Maar eigenlijk zij het meegegeven variabelen, kun je volgens mij instellen in apache dat je het zo wil doen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-05 14:53

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom geef je antwoord op een topic van meer dan een jaar oud? :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Lekker nuttig ja 8)7

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.