plextor 16/10/40 doet raar

Pagina: 1
Acties:

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
he hoi,

lang nie meer geweest .. maar ik heb een beetje een vreemd probleempje .. en ik ben bang dat mijn plex naar de eeuwige jachtvelden is .. :)

Sinds vanmiddag doet ie eigenlijk niks meer .. en crashen veel programma's die 'm proberen te benaderen. (winamp, media player, nero etc. )

K heb een compleet verse win xp instal.
Als ik er een cd indoe .. dan wordt ie detect .. althans krijg een pointer met een cdtje dr naast .. maar als ik dan in explorer kijk dan laad ie uiteindelijk niks .. firmware updates doen het ook niet meer .. kan ie het device niet vinden. In mijn device manager staat ie wel .. en krijg ik de mededeling dat ie goed werkt ..

Is er iemand die een tip heeft voor wat ik kan proberen .. of kent iemand een diagnostic tooltje waar je wat aan hebt .. i.p.v. die van plextor zelf ?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Booten met een DOS/Win98 flop (met cdrom ondersteuning) en kijken of ie het dan nog doet. Zo niet, dan ben ik idd bang dat het de eeuwige jachtvelden worden :+

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
hmm . das wel iri .. k ehb namelijk geen flopy drive meer .. ..

nog iets .. als de cd er een tijdje in zit .. dan gaat het ledje op een bepaald moment oranje knipperen ..