Hoi,
Na uren verschillende topics over bovenstaande router te hebben gelezen wil ik
jullie toch vragen of de volgende problemen jullie bekend voorkomt.
Winamp: wanneer ik bv. naar digitally imported luister, dan stopt hij na gemiddeld 15 minuten met spelen. Op play drukken en hij gaat weer verder. Nog niet echt hinderlijk. maar toch irritant.
FTP: als ik wil ftp uploaden (oa website) dan kapt hij daar op een gegeven moment ook gewoon mee. Resume is leuke optie, alleen wordt niet elke keer ondersteund.
Klote dus met grotere bestanden.
MSN: Praten. Leuke topics allemaal. de juiste poorten staan open(6891TCP en 6892TCP, onder virtual server) en het werkt ook.
Alleen maar voor 4 minuten. Opnieuw activeren en hetzelfde verhaal. Webcammen en Fileuploaden gaat daarentegen vrij goed, maar het moet gezegd worden dat ik me daar niet zoveel mee bezig hou.
ONLINE GAMEN: Het ergste van alles is tot nu toe is wanneer ik online aan het gamen ben dan continu connection problems (BF1942) krijg, soms kom ik er ternauwerdood door, andere keren lig ik eraf. Vervelend als ik es een keer bovenin sta.
Nu technical shit:(8>
SMC7004ABR
Part no: 750-5703
Sub assy no: 720-5432
Firmware: V1.42.012 (Laatste versie, anno 7 mei 2003)
Boot Code Version: V1.00
Hardware Version: 01
De volgende dingen heb ik al geprobeerd of zijn mijn bevindingen tot zover:
Router vrij plaatsen, ivm eventuele temperatuurs verhoging. Lijkt al beter te gaan.
IP- Release, IP-Renew. Alles werkt daarna weer als een zonnetje. Maar na tijd X
hetzelfde verhaal.
Het lijkt erop dat het gewoon een maandagmorgen
router is. Maar omruilen en dezelfde problemen hebben vind ik niet wat.
Alvast bedankt
[TOFNET]Killg0re NL
Na uren verschillende topics over bovenstaande router te hebben gelezen wil ik
jullie toch vragen of de volgende problemen jullie bekend voorkomt.
Winamp: wanneer ik bv. naar digitally imported luister, dan stopt hij na gemiddeld 15 minuten met spelen. Op play drukken en hij gaat weer verder. Nog niet echt hinderlijk. maar toch irritant.
FTP: als ik wil ftp uploaden (oa website) dan kapt hij daar op een gegeven moment ook gewoon mee. Resume is leuke optie, alleen wordt niet elke keer ondersteund.
Klote dus met grotere bestanden.
MSN: Praten. Leuke topics allemaal. de juiste poorten staan open(6891TCP en 6892TCP, onder virtual server) en het werkt ook.
Alleen maar voor 4 minuten. Opnieuw activeren en hetzelfde verhaal. Webcammen en Fileuploaden gaat daarentegen vrij goed, maar het moet gezegd worden dat ik me daar niet zoveel mee bezig hou.
ONLINE GAMEN: Het ergste van alles is tot nu toe is wanneer ik online aan het gamen ben dan continu connection problems (BF1942) krijg, soms kom ik er ternauwerdood door, andere keren lig ik eraf. Vervelend als ik es een keer bovenin sta.
Nu technical shit:(8>
SMC7004ABR
Part no: 750-5703
Sub assy no: 720-5432
Firmware: V1.42.012 (Laatste versie, anno 7 mei 2003)
Boot Code Version: V1.00
Hardware Version: 01
De volgende dingen heb ik al geprobeerd of zijn mijn bevindingen tot zover:
Router vrij plaatsen, ivm eventuele temperatuurs verhoging. Lijkt al beter te gaan.
IP- Release, IP-Renew. Alles werkt daarna weer als een zonnetje. Maar na tijd X
hetzelfde verhaal.
Het lijkt erop dat het gewoon een maandagmorgen
Alvast bedankt
[TOFNET]Killg0re NL