Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Anoniem: 32251
Ik heb er verder geen ervaring mee hoor: maar kun je niet ergens bij menu Instellingen - Verbinding - Bluetooth je accessoires in werking stellen? Of druk anders tijdens het gesprek eens op 'handsfree', misschien dat dat werkt.
Ik heb zelf een Sony Ericsson HBH30 headset, die heeft behalve twee volumeknoppen ook een 'belknop'
Als je die knop zo indruk dan maakt de HS verbinding met de telefoon en activeert de voicedial functie. Je kunt dan dus een naam inspreken die je wilt bellen (mits je voicetags hebt toegevoegd aan je adresboek)
Als je gewoon een nummer wilt kiezen en dan met de headset bellen, dan toets je het nummer, drukt op de groene hoorn, en terwijl het toestel kiest (pijltje wat van links naar rechts over het scherm gaat ( 8 -> 8 ) druk je op de verbind/bel toets van je headset. De headset maakt nu verbinding met de telefoon en je kunt handsfree je gesprek voeren
Als je die knop zo indruk dan maakt de HS verbinding met de telefoon en activeert de voicedial functie. Je kunt dan dus een naam inspreken die je wilt bellen (mits je voicetags hebt toegevoegd aan je adresboek)
Als je gewoon een nummer wilt kiezen en dan met de headset bellen, dan toets je het nummer, drukt op de groene hoorn, en terwijl het toestel kiest (pijltje wat van links naar rechts over het scherm gaat ( 8 -> 8 ) druk je op de verbind/bel toets van je headset. De headset maakt nu verbinding met de telefoon en je kunt handsfree je gesprek voeren
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Anoniem: 37591
Met de headset moet je op de een of andere manier de verbinding kunnen activeren, waarschijnlijk door het indrukken van één van de knoppen. Bij mij duurt het dan toch wel even (5 sec) voordat mijn mobieltje een piepje geeft waarna ik mijn voice command kan geven. Daarna is de verbinding "semi-permanent" dat wil zeggen dat hij het meestal dan wel blijft doen
Alles bij elkaar vind ik het toch een beetje een brak systeem, niet echt duidelijk en nog weleens met wat storing. Vooralsnog even niet écht een aanrader.
Alles bij elkaar vind ik het toch een beetje een brak systeem, niet echt duidelijk en nog weleens met wat storing. Vooralsnog even niet écht een aanrader.
Yes!!! eindelijk gelukt. Ik moet 2 keer kort het knopje indrukken.
Dit zouden ze wel eens in de handleiding mogen zetten...
In elk geval bedankt voor jullie reacties.
Dit zouden ze wel eens in de handleiding mogen zetten...
In elk geval bedankt voor jullie reacties.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200