Huidige situatie:
Ik heb een nieuwe tv-kaart aangeschaft, het betreft hier een Medion/lifetec/tevion 9415.
Na wat zoeken op GOT kwam ik er achter dat jullie hier de voorkeur hebben voor het programma Dscaler, en dit progsel gebruik ik nu dus ook.
De rest van de informatie over tv kijken had ik van TV-cards.com en daar kon ik ook niet echt de oplossing vinden.
Ik moet namelijk de overlay optie aanzetten om beeld te kunnen krijgen, maar zodra ik me venster naar monitor 2 sleep geeft het tv kaartje daar geen beeld.
Sysspecs:
AMD XP1700+
512ddr
Gfmx400(1e monitor)
ATI rage 3d II PRO(2e monitor)
WinXP pro
Ondernomen acties:
Ander TV-kaartje -zelfde merk/serie- (ik had er toch 3 liggen)
Andere drivers voor het kaartje.
Ander tv-kijk programma.
chrisTV(werkte helemaal niet)
Hauppage(kan hij niet starten, en installeerd ook nog eens de foute drivers
Probleem:
Ik wil graag op beide monitoren TV kunnen kijken d.m.v. mijn TV-kaartje, dit gaat niet lukken met het programma DScaler omdat het beeld dan zwart wor van het tv kaartje.
Zodra ik het venster weer terugschuif naar primary monitor geeft hij weer beeld
Ik denk zelf dat het probleem gewoon in de software zit, omdat ik hiervoor een hauppage kaartje in me pc had zitten.
En daar werkte het wel mee, maar hauppage wil mijn nieuwe kaartje niet slikken :((ja al een nieuwe installatie gedaan)
Oplossing:
Als ik dat wist had ik hier niet hoeven posten
Ik heb een nieuwe tv-kaart aangeschaft, het betreft hier een Medion/lifetec/tevion 9415.
Na wat zoeken op GOT kwam ik er achter dat jullie hier de voorkeur hebben voor het programma Dscaler, en dit progsel gebruik ik nu dus ook.
De rest van de informatie over tv kijken had ik van TV-cards.com en daar kon ik ook niet echt de oplossing vinden.
Ik moet namelijk de overlay optie aanzetten om beeld te kunnen krijgen, maar zodra ik me venster naar monitor 2 sleep geeft het tv kaartje daar geen beeld.
Sysspecs:
AMD XP1700+
512ddr
Gfmx400(1e monitor)
ATI rage 3d II PRO(2e monitor)
WinXP pro
Ondernomen acties:
Ander TV-kaartje -zelfde merk/serie- (ik had er toch 3 liggen)
Andere drivers voor het kaartje.
Ander tv-kijk programma.
chrisTV(werkte helemaal niet)
Hauppage(kan hij niet starten, en installeerd ook nog eens de foute drivers
Probleem:
Ik wil graag op beide monitoren TV kunnen kijken d.m.v. mijn TV-kaartje, dit gaat niet lukken met het programma DScaler omdat het beeld dan zwart wor van het tv kaartje.
Zodra ik het venster weer terugschuif naar primary monitor geeft hij weer beeld
Ik denk zelf dat het probleem gewoon in de software zit, omdat ik hiervoor een hauppage kaartje in me pc had zitten.
En daar werkte het wel mee, maar hauppage wil mijn nieuwe kaartje niet slikken :((ja al een nieuwe installatie gedaan)
Oplossing:
Als ik dat wist had ik hier niet hoeven posten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 20:09 . Reden: sysspecs ]