RETRY: grijs achtige kleuren met tvout.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Bokkoman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:59
Sorry, ik weet niet of ik dit mag maar ik probeer het maar.
Ik had mijn probleem al uitgelegd over die grijsachtige kleuren, maar ik leg alles nog een keer uit.

Ik heb "grijs-achtige" (dus "geen" zwart-wit) kleuren op mijn tv inplaats van normale kleuren. Dus grijsachtige blauw, grijsachtige groen etc. Mijn instellingen staan op PAL (B) 1024x768. Ik heb een bijgeleverde composite kabel. Alles werkte perfect sinds gister, toen had ik dit probleem.

Ik hoop dat jullie nou iets meer weten.
Zo niet, willen jullie het aub niet zo snel sluiten zodat ik zelf nog kan reageren? Voor verdere uitleg van mijn probleem e.d.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Bokkoman schreef op 07 May 2003 @ 19:59:
Sorry, ik weet niet of ik dit mag maar ik probeer het maar.
Ik had mijn probleem al uitgelegd over die grijsachtige kleuren, maar ik leg alles nog een keer uit.

Ik heb "grijs-achtige" (dus "geen" zwart-wit) kleuren op mijn tv inplaats van normale kleuren. Dus grijsachtige blauw, grijsachtige groen etc. Mijn instellingen staan op PAL (B) 1024x768. Ik heb een bijgeleverde composite kabel. Alles werkte perfect sinds gister, toen had ik dit probleem.

Ik hoop dat jullie nou iets meer weten.
Zo niet, willen jullie het aub niet zo snel sluiten zodat ik zelf nog kan reageren? Voor verdere uitleg van mijn probleem e.d.
heb je nu hier al gekeken?
De grote tv-out FAQ

• cyspoz
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Check je kabel

• Bokkoman
Ja, daar had ik ook al gekeken, maar daar staat alleen over zwart/wit beeld en niet over grijsachtig beeld (dus normale kleuren met een grijze tint). En wordt ook niet echt veel over de ATI verteld.

• Bokkoman
M'n kabel zit ook goed.

• Zoefff
  • Laatst online: 16:17

Zoefff

❤ 

Zoals in de sluitmessage van je vorige topic staat, dit probleem staat duidelijk in de FAQ en is ook te vinden met de Search.

Het is hier op GoT niet de bedoeling om, als je topic gesloten word, zomaar een nieuw te openen. Ben je het niet met het sluiten van je topic eens, neem dan contact op met de desbetreffende mod via ICQ/mail/whatsoever, maar open niet roekeloos een nieuw topic!

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Jij moet echt even beter lezen
Zorg dat je verzadiging (saturation) goedstaat
Et voila, klooi hier mee en je probleem gaat weg. En STOP aub met je topic over tvout.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.