Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[itanic]

Pagina: 1
Acties:

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
ik vraag hier wat itanics zijn, nou wordt degene die (denk ik) het juiste antwoord geeft naar 0 gemod, en iemand die een grap maakt (welke nou ook weer geen <1 verdient) +3.

kijk er maar effe naar.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heel erg fout; ben er even langs gegaan :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik ben er geweest (c)

Het draadje is pas dik een half uur oud... ik heb hem een -1 overgewaardeerd meegegeven. (die +3 dus) Ik hou hem wel in de peiling. Maar misschien is het beter om eerst even het democratische proces z'n doorgang te laten vinden, voordat er meteen een hele serie Molice-schaven op los gaan. Dat lijkt me zo kort na het plaatsen van de reactie niet gepast.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Grapjesmaker heeft een -1 van mij gekregen en die andere een +1
lijkt me zo wel goed.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 20:28

job

hij staat nu op 0
waar hij voor mijn idee ook behoort.

[ Voor 26% gewijzigd door job op 07-05-2003 19:54 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind dat die reactie eerder naar de 0 overbodig mag gaan dan 0 grappig :{. Daarnaast heb ik een onterechte -1 naar boven getrapt.

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 17:17
Schaaf, wat van beneden naar boven gehaald en omgedraaid :).

Ff 2 post war op gelet moet worden(allebei SG):
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=762491
Is wel +3 waard maar niet meer(staattie ook op)
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=762488
+2 Waard(Staattie ook op)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1