Verwijderd

Topicstarter
Via mijn p800 stuur ik een midi file naar mijn 3650 komt binnen kan ik afspelen leuk... maar doorsturen naar een andere bleutooth device of hoe dan ook kan niet,

Ik stuur een wav file naar mijn p800 en dan krijg ik onder opties wel de mogelijkheid om door te sturen via bleutooth

nu is mijn vraag hoe kan ik nu midi doorsturen via bleutooth, als ik kies opslaan zegt ie opgeslagen maar waar dat ding staat geen idee

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

zodra je die midi opslaat dan slaat hij hem op het toestel(bij N7650 op toestel, bij jouw 3650 zou ook op de Externe MMC kaart kunnen maar doet er verder niet aan toe)
Maar je kunt je Midi/Wav/Arm dan vinden onder recorder, deze staat onder de map "Extra"s. Als je daar jouw midi vind, dan kies je die en bij opties staat dan de optie "Send" (Zenden) dan kies je versturen onder bluetooth... voila...

Verwijderd

Topicstarter
Idd opname eenheid staat er, en ik zie ze staan maar bij wav kan ik idd kiezen verzenden via bluetooth maaar bij midi niet? .. raar he

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah dat is idd erg raar, het was me zelf nog niet opgevallen, zal eens vanavond kijken of dat toch het zelfde is met de N7650 zou goed kunnen hoor... Maar anders doe je het toch ff anders, gooi ff een filemanager erop als je die nog niet erop hebt staan(Handyfile ofzo) en open de midi vanuit daar.. ik kan je de precieze pad nu niet geven want die weet ik niet(heb zelf nu een P800, dus moet wachten tot mn broer weer thuis is met zn N760) maar kan vanavond wel ff kijken wat de precieze pad is...

Verwijderd

Topicstarter
Sur_G schreef op 08 May 2003 @ 11:15:
Jah dat is idd erg raar, het was me zelf nog niet opgevallen, zal eens vanavond kijken of dat toch het zelfde is met de N7650 zou goed kunnen hoor... Maar anders doe je het toch ff anders, gooi ff een filemanager erop als je die nog niet erop hebt staan(Handyfile ofzo) en open de midi vanuit daar.. ik kan je de precieze pad nu niet geven want die weet ik niet(heb zelf nu een P800, dus moet wachten tot mn broer weer thuis is met zn N760) maar kan vanavond wel ff kijken wat de precieze pad is...
Ok heel erg bedankt :) ik zal 's rond snufellen, is dat mijn vriendin en der broertje ook zo'n nokia hebben nu.. :) leuk om te gamen en dus ook bestanden uit te wisselen

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Zo net ff gekeken voor je, path= c:\system\sounds\digital daar komen de wav's en Midi's in te staan, en als je deze pad dan met Bijv Handyfile of Efilemanager opent dan kun je wel weer zenden.... Hoop dat je hiermee bent geholpen
Pagina: 1