Problemen afspelen bepaalde mpegs

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• langgelee2002
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-06-2018
Ik draai mn films met 'the core mediaplayer' , zeer compleet en tot voor kort geen problemen.

Ben nu mn windows (XP-sp1) aan het herinstalleren en heb mediaplayer 9, the core, en de nimo codecpack (build 8 ) geinstalleerd.

Het probleem wat ik nu ervaar is dat sommige films groen en blokkerig worden vertoond.
Ik heb dit eerder gehad en kon dit oplossen door de windows mediaplayer te deinstalleren, dit lijkt nu niet te helpen. Ook deinstalleren van de nimo-pack en herinstallatie (met de 3.14, 4.12 en 5.02 codec) helpt niet.
Vreemd is dat wanneer ik de nimo-pack niet installeer de films die problemen geven wel worden weergegeven maar dat dan de audiostreams niet worden afgespeeld (heeft waarschijnlijk te maken met de ac3-decoder die dan niet is geinstalleerd)

Anyway, tips and tricks zijn welkom

Tx

Promoter of no cheats and fair play

Verwijderd

Zijn al een hoop topics over, is de xvid codec..

[search=divx,groen]

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 21:28

Zoefff

❤ 

De NIMO pack is rot, er zit een slechte xvid in, die het groene (blokkerige) beeld veroorzaakt.

Installeer je xvid en je ac3 codec gewoon zelf, en niet nimo. Gebruik ook voortaan de search van got, en kijk in de faq, want dit is al wel honderd keer langs gekomen ;)

Een goede XviD codec is deze: http://roeder.goe.net/~koepi/

[ Voor 11% gewijzigd door Zoefff op 07-05-2003 18:39 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Probeer het Kazaa codec-pack eens,ik heb er nog geen problemen mee ondervonden :) Volgens hen moet alles ermee draaien!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit is vaker (zelfs vandaag) langsgekomen....

Zie de reply van kietel :)

/dicht

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Dit topic is gesloten.