Toon posts:

[topictitels] kleine request

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan zo nu en dan wel is een topic tegen en dan begin je daar in te lezen en dan kom je zon berichtje tegen:

dreeke in "Het Verjaardagscadeau topic"
ik weet niet hoe je urls toevoegt 8)7

en dan vraag ik me altijd af;

Wat is dan de oude titel geweest.. :|

dus alsjjeblieft als er een titelchange komt, zeg dan ff:

ik heb van "bladiebla", "blaat" gemaakt, want het was zo hk-style..

b.v.d.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 18:59 . Reden: oow joh, URLS gaan automagisch :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Waarom, de oude titel was waarschijnlijk niet echt relevant, of er stonden veel uitroeptekens of hoofdletters in ofzo. :)

Als het nuttig zou zijn zou het al lang ingevoerd zijn, en dat is het blijkbaar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Omdat mensen vaak lopen te klagen
Mooie topic titel :/
dan is het wel "leuk" om te weten

titel was overigens:

Het grote "Wat-geef-je-hem/haar-voor-zijn-verjaardag" topic

[ Voor 33% gewijzigd door Glashelder op 07-05-2003 19:28 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 14:58
Als we dan toch aan het vragen zijn: ik ben ook altijd erg nieuwsgierig naar wat mensen met een 100+% edit hebben gewijzigd; gelieve ook in te bouwen dat je dat kan zien :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Extreem voorbeeld:

Niet echt handig als mensen nog even snel een illegale link of iets dergelijks hebben verwijderd.
De link kan alsnog gelezen worden en gebruikt worden en dat levert dan waarschijnlijk een OW op voor de poster.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 14:58
Was ook niet echt serieus bedoeld, vandaar de smiley erachter :). Maar ik ben zeker wel nieuwsgierig af en toe, zeker als er een hoop reacties opkomen! Maar ben het er ook mee eens, bijvoorbeeld om de reden die jij aandraagt, dat het niet altijd wenselijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titels worden veranderd om het doel van het topic duidelijker te maken... Ik zie daarom absoluut geen meerwaarde om naast de nieuwe titel ook nog de oude titel te tonen. Helemaal niet om de reden dat er eventueel een paar users nieuwsgierig zijn naar de oude titel :)

Als je echt nieuwsgierig bent moet je gewoon 24/7 de active topics in de gaten houden, mis je nooit de originele topic titel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Han op 08-05-2003 09:11 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1