Remote Koe?

Pagina: 1
Acties:

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
Zijn er ook proggies die werken zoals remote cow control.... (nog iets) maar dan onder win98 ???

Is wel makkelijk hier, dan hoef ik gelijk niet meer alle pc's langs.

Any1?

Verwijderd

Kun jij die koetjes map op afstand berijken?
Zo ja dan wil ik wel even uit leggen wat je kunt doen via een batch bestandje om de buff-in en out uit te wissellen.

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Nou, inderdaad, daar ben ik ook benieuwd naar. Want ik ben dan wel geen systeembeheerder, ik heb wel schrijfrechten op alle pc's in het netwerk op m'n werk. Dus ik heb al wat koetjes gekopieerd naar pc's van nietsvermoedende collega's (het doel heiligt in dit geval de middelen ;) )... no screen output ingesteld, snelkoppeling in hun opstartfolder, via een fetch e-mailtje verschillende keren blokjes aangevraagd, voor iedere pc gelijk maar 4000 om te beginnen en grazen maar! :9
Maar nu??
}:O Hoe zet ik die koe eventjes uit? }:O
Flushen blijft een handmatige e-mail bezigheid, want die pc's hebben wel internet, maar ja, stomme proxy ertussen waar ik geen raad mee weet. Dus is af en toe uit en aan kunnen zetten een must, toch?

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Die proxy heeft vast wel een poort openstaan, daar kun je langs flushen

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
en dan willekeurig alle poorten proberen??
Hoeveel poorten zijn er?
En heb ik een gebruikersnaam nodig?
op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/74090 is ook een heel verhaal daarover te lezen, maar dat helpt mij niks. Dus proxyper gedownload, maar ik heb er geen idee van wat er dan allemaal ingesteld moet worden... zucht... ik lijk wel dom!! |:(

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

vragen stellen is niet dom, geen vragen stellen wel :)

Poort 80 staat waarschijnlijk wel open, dit is de poort waar http-verkeer overheen loopt

dan moet je ff naar een proxy flushen waar poort 80 openstaat, ik weet dat dsmarty een proxy heeft waarmee dat kan.

Een perproxy opzetten is eigenlijk heel simpel, vooral als je de handleiding hier kunt vinden. Je hebt dan nog wel geen stats, maar das voor later een zorg, dit scheelt een hoop handmatig geflush.

het adres van de proxy van dsmarty met poort 80 open is: proxy80.dsmarty.com

De stats hiervan kun je hier vinden op
Pagina: 1