Toon posts:

fps drops ffs

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een maand of 2 geleden een ASUS GeForce4 Ti4400 gekocht en ik merk dat ik bij bv. Counter-Strike nog wel eens fps drops heb op grotere maps naar 70 fps en soms lager.
Ik had vroeger een GeForce2 en had eigenlijk constant 99fps in counterstrike maar in andere spellen niet echt zo geweldig dus had ik maar een andere kaart gekocht.

Mijn computer is dit:
Amd Thunderbird 1.4 Ghz
MSI K7T Turbo (ms-6330) ATC mobo
512 MB ramm
Asus Geforce4 Ti4400
SB soundkaart niet iets speciaals
20 Gig Maxtor HD
Windows XP pro

Ik heb nu dus de nieuwste drivers geinstaleerd maar ik heb er nog steeds last van, is er iemand die mischien een idee heeft waar het door zou kunnen komen?

EN KAP NOU EENS MET CLOSEN IK HEB TOCH AL ANDERE DINGEN GEPROBEERT.
En die drops zijn vanaf het begin al.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
LopeZ schreef op 07 May 2003 @ 17:07:
Ja dit moet je echt zelf even uitzoeken, kijk welke settings/drivers je veranderd hebt en draai het terug. :)
`

EDIT: DIT IS DUS DE FRIGGING DERDE ZELFDE POST

[ Voor 12% gewijzigd door sdomburg op 07-05-2003 17:50 ]

Verwijderd

WEETJE MISSCHIEN MOETJE GOOGLE / SEARCH / FAQ LEZEN DOEN.

Mwjah, nofi

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Stof in je videokaart?

offtopic:
google gezeur...

edit:
Faxity ik irriteer me aan jou eigenlijk, je zegt _alleen_ maar FAQ FAQ FAQ of "Oud :| ", kap daar is mee dank je

[ Voor 100% gewijzigd door Glashelder op 07-05-2003 17:55 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:50
offtopic:
Wat een kinderachtig gezeur, eerst iemand die het zogenaamde FFS (For Fuck Sake) in z'n topictitel zet, en dan een stelletje Mod wanabe's die denken dat ze het wiel met Google hebben uitgevonden... :/

Ontopic
Probeer eens...
- De Refreshrate van je monitor op minimaal 85Hz te zetten
- Anti-aliasing uit te zetten
- Anisotropische filters uit te zetten
- Evt. een lagere resolutie
... veel succes :)

Enne 99 als FPS is keurig, ik zelf heb 72 tot 82 FPS op mn Geforce2MX 400 (64MB)
op een resolutie van 1024x768 met 32Bits diepte en 85Hz vernieuwingsfrequentie Fjjjww :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door Frash op 07-05-2003 18:03 . Reden: Foutje in UBB :) ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Mensen, rielex :). Dat dit z'n 3e topic is, betekent alleen maar dat hij niet echt leest wat er in de sluitposts staat. Als je nou eens over dit:
EN KAP NOU EENS MET CLOSEN IK HEB TOCH AL ANDERE DINGEN GEPROBEERT.
eens specifiek zegt WAT je hebt geprobeerd, zoals je hoort te doen als je een topic opent hier. Want alleen maar 'ik heb de nieuwe drivers al geinstalleerd! dat helpt niet veel natuurlijk. Als je de V&B FAQ rustig doorneemt, en even een kijkje neemt op de Asus site naar jouw model vidkaart, dan kan je zien of er issues met andere hardware zijn. Want als het zo doorgaat, kom je er nooit uit :)

De users hier zijn heus niet te beroerd om naar je probleem te kijken, maar een wat beschaafdere en vooral volledigere startpost kan wonderen doen voor de behulpzaamheid.

edit: Kijk, wat Frash hierboven zegt bv. Probeer filters e.d. uit te zetten. Misschien dat dat helpt.

[ Voor 8% gewijzigd door Remy op 07-05-2003 18:02 ]

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ReemF schreef op 07 May 2003 @ 18:01:
Mensen, rielex :). Dat dit z'n 3e topic is, betekent alleen maar dat hij niet echt leest wat er in de sluitposts staat. Als je nou eens over dit:

[...]

eens specifiek zegt WAT je hebt geprobeerd, zoals je hoort te doen als je een topic opent hier. Want alleen maar 'ik heb de nieuwe drivers al geinstalleerd! dat helpt niet veel natuurlijk. Als je de V&B FAQ rustig doorneemt, en even een kijkje neemt op de Asus site naar jouw model vidkaart, dan kan je zien of er issues met andere hardware zijn. Want als het zo doorgaat, kom je er nooit uit :)

De users hier zijn heus niet te beroerd om naar je probleem te kijken, maar een wat beschaafdere en vooral volledigere startpost kan wonderen doen voor de behulpzaamheid.

edit: Kijk, wat Frash hierboven zegt bv. Probeer filters e.d. uit te zetten. Misschien dat dat helpt.
K zal ik even proberen, thnx.

Verwijderd

Topicstarter
Kan een windows resolutie trouwens invloed hebben op mijn ingame fps? in windows hebbik 1152*864 maar in cs heb ik dus 800*600.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

nee :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Meneer Faxity, u mag uw mailbox checken want we hebben het hier meer dan gehad met die korte kansloze replies van je. Doe er wat aan.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

LopeZ

Too much is never enough

Meneer vec mag ook ze mail checken want ik ben jouw gedrag ook een beetje zat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.