Toon posts:

Logitech MX300 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst had ik een MX300 gekocht. Maar soms begint de muiscursor erg te bibberen. Kan dat aan mijn muismat liggen (3m muismatje) en hebben hier nog meer mensen last van?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welke drivers heb je geïnstalleerd? Die van de cd of heb je een nieuwere versie gedownload (9.76 zijn de laatste nieuwe)?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de nieuwste gedownload (voor XP). Mijn vorige muis (de dual optisch) had dit niet. Ik heb verder niets aan mijn pc veranderd. Het probleem is dus, als ik naar de winkel toe ga en ze gaan het testen, dan weet ik zeker dat ze niets vinden.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:59 ]

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

ik heb het soms als ik hem op mijn bureau leg (daarop doet ie het zowiezo niet lekker). Maar ik had het met mijn oude muis vaker, dus ik ga er maar vanuit dat het idd aan het oppervlak ligt

Verwijderd

Topicstarter
*kickje*

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11-2025
Ja ik heb ook de mx300 en hetzelfde probleem soms. Dan ligt de muis stil op de muismat maar dan begint de cursor bijvoorbeeld linksomhoog te bibberen. Heel irritant :'( Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden, of ligt het gewoon aan mijn crappy muismat? Ik gebruik de nieuwste mouseware (9.78)..

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Probeer verschillende ondergronden bv een vel papier.
Als het probleem nu weg is licht aan de muismat.

PGEQRZEM

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:54
Dit is gewoon een heel klein foutje van de sensor, ik heb het soms ook, dan lijkt het net alsof je de muis(cursor) héél snel een heel klein beetje heen en weer beweegt. Eén keer een stukje bewegen en het is weg.

Misschien de ondergrond een keertje schoonmaken of de muis zelf en je zal er al wat minder last van hebben. Het is trouwens geen 'probleem' die alleen bij de MX reeks voorkomt, mijn oudere Logitech Mouseman Wheel Optical heeft er ook last van (al heb ik er zelf geen last van, zo erg is het niet :)).

The devil is in the details.

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:01
Geen foutje in de sensor. Ik heb eerst met die mouseware drivers/prog(of wat was de naam) de MX300 gebruikt. En toen had deze ook die bibberneigingen. Nu met de standaard WindowsXP drivers, en gedaan met bibberen.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb het met mijn eerste generatie logitech wheelmouse ook wel es. Maar dan komt het meestal omdat er een stofje in de sensor zit. Heb je dat wel gecheckt? Als ie weer zo bibbert gewoon ff in de sensor blazen en kijken of het over is.

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-06 19:24
mijne deed dat ook, toen ik nog een muismat gebruikte... Sinds ik gewoon direct op bureau doe is het niet meer gebeurd :-)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja kan idd ook aan de muismat liggen.. ik had es eentje van de rabobank met heleboel verschillende kleurtjes erop (soort aardbol). Daar ging mn muis soms ook erg van flippen.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:47

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

-Noel- schreef op 13 August 2003 @ 23:23:
Geen foutje in de sensor. Ik heb eerst met die mouseware drivers/prog(of wat was de naam) de MX300 gebruikt. En toen had deze ook die bibberneigingen. Nu met de standaard WindowsXP drivers, en gedaan met bibberen.
Ik zou mouseware sowieso uninstalled houden.

Het enige voordeel van Mouseware voor de mx300 is de verhoogde DPI, 800 dpi met Mouseware tegen 400 dpi met standaard XP drivers.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1