K heb een nieuwe Hd gekocht, WD 800BB prima schijf, kwam goed uit test etc. Hiervoor had ik een Maxtor 40 Gb. Deze schijven hebben alletwee hetzelfde probleem, dat is nml:
Als je in windows bestanden kopiert van HD naar andere HD, of gewoon op de Hd zelf van map verwisselt, dan krijg je dus zo'n windows progress venster. dat verdwijnt vrij snel, maar daarna blijft de hd led nog 2 minuten doorknipperen
en het systeem is super traag je kunt er praktisch niets mee, de muis schokt enorm.
een file van 5 mb doet ie 2 tot 3 minuten over, terwijl de hd in mijn pa's computer supersnel werkt
DMA is ingeschakeld, k vermoed dat het iets met bios settings te maken heeft. maar daar heb ik niet zoveel verstand van.
specs: AMD thunderbird 800, Abit KT7 mainboard, en 256MB geheugen.
Als je in windows bestanden kopiert van HD naar andere HD, of gewoon op de Hd zelf van map verwisselt, dan krijg je dus zo'n windows progress venster. dat verdwijnt vrij snel, maar daarna blijft de hd led nog 2 minuten doorknipperen
een file van 5 mb doet ie 2 tot 3 minuten over, terwijl de hd in mijn pa's computer supersnel werkt
DMA is ingeschakeld, k vermoed dat het iets met bios settings te maken heeft. maar daar heb ik niet zoveel verstand van.
specs: AMD thunderbird 800, Abit KT7 mainboard, en 256MB geheugen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:18 ]