Ik ben net in het bezit van de legale versie van Dungeon Siege.
Ik heb alleen een aantal problemen...
- Bij een resolutie > 640 loopt de pc vast (ik kan zowel op 32 als 16 bit spelen onder 640x480),
- Na het installeren van de patch loopt de pc vrijwel meteen na het laden van de filmpjes vast (vlak voor het menu).. Het voor mij bekende "zwarte" scherm (bij Morrowind ook gehad; oplossing oudere driver); op de een of andere manier stopt de videokaart met uitzenden van signalen naar de monitor.
Ik vind dit zelf heel erg vaag.. Is de patch soms corrupt? Waarom werkt het spel wel stabiel onder 640 * 480 (zonder de patch)? Hiervoor bezit ik geen 19" monitor
.
Wat ik gedaan heb:
- nieuwste omegadrivers installeren (had de catalyst 3.0 eropstaan)
- Geluid uitgezet in het spel
Beide dingen: geen resultaat.
Mijn systeem:
- Windows xp professional,
- Directx 9.0a,
- ATi Radeon 9700 pro, (nieuwste omega)
- Epox 8k9a,
- 512 MB DDR,
- XP 2000+,
- en nog wat meer wat waarschijnlijk irrelevant is...
Hopelijk weet iemand de echte oplossing (in plaats van 640x480, zonder patch), want dit vind ik niet fijn spelen
.
Ik heb alleen een aantal problemen...
- Bij een resolutie > 640 loopt de pc vast (ik kan zowel op 32 als 16 bit spelen onder 640x480),
- Na het installeren van de patch loopt de pc vrijwel meteen na het laden van de filmpjes vast (vlak voor het menu).. Het voor mij bekende "zwarte" scherm (bij Morrowind ook gehad; oplossing oudere driver); op de een of andere manier stopt de videokaart met uitzenden van signalen naar de monitor.
Ik vind dit zelf heel erg vaag.. Is de patch soms corrupt? Waarom werkt het spel wel stabiel onder 640 * 480 (zonder de patch)? Hiervoor bezit ik geen 19" monitor
Wat ik gedaan heb:
- nieuwste omegadrivers installeren (had de catalyst 3.0 eropstaan)
- Geluid uitgezet in het spel
Beide dingen: geen resultaat.
Mijn systeem:
- Windows xp professional,
- Directx 9.0a,
- ATi Radeon 9700 pro, (nieuwste omega)
- Epox 8k9a,
- 512 MB DDR,
- XP 2000+,
- en nog wat meer wat waarschijnlijk irrelevant is...
Hopelijk weet iemand de echte oplossing (in plaats van 640x480, zonder patch), want dit vind ik niet fijn spelen