Toon posts:

[CRM/ERP] Via internet en dan met een aantal modules

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er dus een pakketje wat je dus als webserver draait of installeert (php/MySQL).

En daar dan crm in kunt doen maar ook billing enzo?

Heb al gezocht hier en ook via google maar ik kan niet echt vinden wat ik zoek. Of je komt al snel op van die onbetaalbare pakketen uit.

Weet iemand een oplossing?

Ik doe veel freelance, wil er dus een beetje mee verdienen en niet gelijk 1000en euro's uitgeven.

bvd

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:02 . Reden: freelance toegevoegd ]

Verwijderd

Je zoekt een ERP pakket met ingebouwde CRM modulen, maar wilt er geen 1000-en Euro's aan uitgeven? Okee...

Ik weet niet hoe je zoekt, maar ik kan zo 100-en pakketten vinden. Sterker nog, als ik wat rondbel vind ik nog beter wat ik zoek ook. :)

Kijk eens bij de open-source sites, wellicht is er wat van je zoekt.

Wat ik me afvraag... waar freelance je in?

Verwijderd

Topicstarter
Bedenken en ontwikkelen van applicatie's in php en access.
En wil dan alles graag goed bij houden. Maar ik heb dus al hier gezocht en via google en ben nu via sourceforge.net aan het kijken maar er staat vanalles maar niet alles
draait zo lekker of het is niet helemaal wat ik wil hebben

Verwijderd

Maar wil je dat pakket nu gaan verkopen / vermarkten / servicesen, of wil je dat pakket gebruiken om je eigen sales & aftersales te beheren?
In het laatste geval, waarom zoek je dan op ERP-systemen? Dan lijken order-intake, crm, relatiebeheer, e.d. mij veel logischer termen om op te zoeken.

Ik ben i.i.g. op http://freshmeat.net/ al wel af en toe iets tegengekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik wil het gaan gebruiken voor mijn eigen sales en aftersales!

Weet je toevallig nog een naam van zo'n pakket op freshmeat??

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2003 17:43 ]

Verwijderd

Sorry voor de wat late reactie.

Hier staat toch vast wel wat tussen: http://www.gnu.org/directory/productivity/ ?
En anders op HotScripts? Je verdient je geld met het 'bedenken en ontwikkelen van applicatie's in php en access'... Dan pas je toch zo even wat aan?

Verwijderd

Topicstarter
Tja okay maar een goeie CRM app vind je niet 1-2-3 maar ik heb nu zelf al iets geschreven voor de facturen.

De link die jij gaf, mmm niet echt wat ik zoek. Maar goed ind maar eens gaan denken om zoiets zelf te gaan ontwikkelen, gaat natuurlijk wel wat tijd in zitten maarja.
Pagina: 1