Toon posts:

windows xp in het nederlands???

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er weer met een vraag:
Ik heb windows xp pro maar in een engelse versie geinstalleerd. Hoe kan ik de taal veranderen naar nederlands????
Alvast bedankt

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

heb je de speciale nederlandse versie xp word gelever din meerdere versie voor taal packs zal je contact met MS op moeten nemen en dat kost je mucho $$$

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:42
Niet, je kan onderdelen in het Nederlands krijgen door bijvoorbeeld Nederlande IE te installeren, maar elke Windows versie heeft standaard maar één taal waarin ie draait. Dus als je de Engelse versie hebt en je wilt de Nederlandse zul je die ergens vandaan moeten zien te halen :)

The devil is in the details.

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-12 12:03

charlie

?*?

Zo'n cd setje kost niet veel een 25 tal euro, je moet echter wel een Corporate licentie key hebben.

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De taal is niet zo 123 aan te passen hiervoor moet je een nederlanse xp installeren een engelse ombouwen naar een nederlanse versie kan wel, maar is zoveel werk dat je maar liever een herinstall doet

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

Charlie23 schreef op 07 mei 2003 @ 17:00:
Zo'n cd setje kost niet veel een 25 tal euro, je moet echter wel een Corporate licentie key hebben.
nee hoor. je mag gewoon de key gebruiken die je bij de engelse gebruikt hebt. alleen mag je dan de engelse versie niet meer gebruiken.

ergo: je mag een key maar 1x tegelijk gebruiken, taalversie doet er niet toe. al neem je een arabische windows, zolang je de oorspronkelijke er maar afgooit.

Verwijderd

Taal kun je instellen via het configuratiescherm. (geldt alleen voor invoer en weergave van specifieke elementen zoals datum- geld- en getaluitlijning, Windows zelf blijft in de setuptaal).

Verwijderd

heeft iemand al een een nederlandse over een engelse heen geinstalleerd? Ik heb weinig zin een clean install te doen

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12 18:48

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Multiple User Interface Packs kopen. Kun je zo 123 de taal mee omzetten

Nothing is a problem once you've debugged the code

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-12 22:46

Gé Brander

MS SQL Server

Er is een engelse versie die is genaamd Multi Language. Daar kan je na installatie gewoon extra talen overheen installeren. Iedere gebruiker kan dan zijn eigen taal voorgeschoteld krijgen. Werkt heel goed!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 12:25:
heeft iemand al een een nederlandse over een engelse heen geinstalleerd? Ik heb weinig zin een clean install te doen
Ik zou zeggen probeer het eens... :)

Mocht het niet lukken dan kan je altijd nog een clean install doen. Mocht het wel lukken dan zou je dat eventueel kunnen vermelden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1