Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Forum is voor mij nog redelijk een black box
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
En ik vind de ondertitel van MrE helemaal niet storend eik
De user, die lengte is er omdat je twee regels hebt, als je dan geen spaties gebruikt verneukt het de lay-out. Dan vragen we om het weg te halen. Op twee regels staan is geen layout verkrachten, dat kan je wel vinden maar dat is niet zo. De layout blijft exact hetzelfde naast die twee regels.Ik vind dat het niet aan de user kan liggen, omdat de profile setting het toestaat om je ondertitel zo lang te maken (en ook nog verkeerd afbreekt).
Om even af te sluiten:
Is de user verantwoordelijk voor een ondertitel die de lay-out niet verpest of de forumsoftware?
Je zou de forumsoftware kunnen laten checken of er niet toevallig een woord van meer dan 14 (ofzo) tekens staat, en die input dan weigeren, maar dat is wel bijzonder stom werk voor zoiets.
Die 10 users per maand waarbij dat voorkomt sturen we wel ff een PM of mailtje met het verzoek aan te passen ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door JvS op 07-05-2003 16:54 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Het is mogelijk om posts te doen met alleen een smiley.
Het is mogelijk om racistische leuzen te posten.
Tja, de forumsoftware laat het toe...
Ik zie liever dat iedereen wat gezond verstand en fatsoen gebruikt, en daar wel een klein beetje op let als hij zoiets invult. Nu wordt er af en toe eens een mailtje verstuurt als de ondertitel bij iemand een te lange woord bevat, dat is toch prima zo? Hoeveel last heb je daar als gebruiker nou van?
Als iets meer dan eens voorkomt en het is een kleine moeite om dat toe te voegen, dan zou het als change request meegenomen kunnen worden.
Ik was gewoon ff nieuwsgierig hoe de rest erover dacht
Verwijderd
Maar wat voegt het eigenlijk toe?
Zo ontstaat nou bloatware.